آرشیو مهر ماه 1403

مشاوره و ارائه خدمات مهاجرتی

امکان تقلب در آزمون دولینگو

۱ بازديد
شرکتـ مهاجـرتی هومان ویـزا

آزمـون دولینگو صد در صد تضمینی 

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

امکان تقلب در آزمون دولینگو بسیار کم است، چرا که قوانین سختگیرانه ای برای برگزاری آزمون دولینگو اعمال می گردد و از به روزترین ابزارها برای شناسایی تقلب در آزمون دولینگو استفاده می شود. در صورتی که داوطلب در آزمون تقلب کند، بلاک می شود و اجازه شرکت مجدد در آزمون دولینگو را برای همیشه از دست خواهد داد.

آزمون دولینگو (Duolingo)

آزمون دولینگو در سال 2016 توسط پلتفرم دولینگو ارائه شده است و یک آزمون بین ‌المللی زبان انگلیسی می باشد که به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار می شود و برای شرکت در این آزمون نیاز به حضور داوطلبان در مراکز برگزاری نمی باشد. از سال 2019 به دلیل شیوع بیماری کرونا و لغو آزمون های حضوری مانند آزمون آیلتس و تافل، آزمون دولینگو مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا مدرک دولینگو را مانند آیلتس آکادمیک برای اپلای تحصیلی می پذیرند و با افزایش محبوبیت آن به تعداد دانشگاه هایی که مدرک دولینگو را می پذیرند افزوده شد و در حال حاضر 4000 دانشگاه و موسسه معتبر در سراسر دنیا مدرک دولینگو را به رسمیت می شناسند، اما برخی دانشگاه ها هنوز هم مدرک آزمون تافل تضمینی و آیلتس را معتبر می دانند و مدرک دولینگو را برای اپلای تحصیلی نمی پذیرند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا - مرکز برگزاری آزمون های زبان هوم ادیشن و آنلاین

از مزایای شرکت در آزمون دولینگو تضمینی نداشتن محدودیت زمانی برای شرکت در آزمون است و داوطلب می تواند به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و در تمام روزهای سال در هر مکانی که باشد. همچنین هزینه آزمون دولینگو نسبت به سایر آزمون های بین المللی زبان انگلیسی بسیار کمتر است. در مقایسه آزمون دولینگو و آیلتس و تافل از نظر هزینه باید گفت، برای ثبت نام در آزمون دولینگو فقط 59 دلار پرداخت می کنید، اما آزمون آیلتس 210 دلار و آزمون تافل 265 دلار می باشد، به طور کلی می توان گفت آزمون دولینگو یکی از آزمون های جایگزین آزمون آیلتس و تافل است.

ساختار آزمون دولینگو

آزمون دولینگو مانند آزمون آیلتس و تافل برای ارزیابی مهارت های اصلی زبان انگلیسی یعنی Listening (شنیدن)، Speaking (صحبت کردن)، Writing (نوشتن) و reading (خواندن) طراحی و از بخش های مختلفی تشکیل شده است. اما برخلاف آزمون تافل و آیلتس مهارت ها به صورت جداگانه ارزیابی نمی شوند و خیلی از سوالات شامل ارزیابی چندین مهارت می باشد.

ساختار آزمون دولینگو (Duolingo) شامل سه بخش است و سوالات آزمون مهارت های اصلی زبان انگلیسی یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را ارزیابی می کنند و مدت زمان انجام آزمون دولینگو 60 دقیقه است.

برای آزمون دولینگو ۱۲ نوع سوال مختلف طراحی شده است که ۱۰ نوع سوالات در بخش تطبیقی Adaptive بوده و دو نوع دیگر در انتهای آزمون قرار دارند. تمامی سوالات در نمره دهی در آزمون دولینگو موثر است، اما دو بخش آخر در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد. همچنین پس از اعمال تغییرات جدید در آزمون دولینگو در 2 آوریل 2024 تغییراتی در بخش های مختلف آزمون دولینگو ایجاد شده است.

بخش های آزمون دولینگو

آزمون دولینگو مانند آزمون تافل IBT هوم ادیشن و آیلتس آنلاین به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می شود. آزمون دولینگو از سه بخش تشکیل شده است.

  1. بخش اول: بخش اول مقدمه آزمون دولینگو است و 10 دقیقه طول می کشد و قوانین آزمون دولینگو را بررسی می کند.
  2. بخش دوم: بخش تطبیقی (Adaptive Test) آزمون دولینگو که بخش عمده آزمون را شامل می شود و مدت زمان انجام آن 25 دقیقه است. در این بخش بر اساس عملکرد و پاسخ‌ های داوطلب، سوالات بعدی آسا‌نتر یا دشوارتر می‌ شوند. مزایای تطبیقی بودن یا Adaptive بودن آزمون دولینگو ارزیابی دقیق سطح مهارت های داوطلب نسبت به سایر آزمون ها می باشد.
  3. بخش سوم: این بخش شامل دو تسک، انجام یک مصاحبه ویدئویی (Video Interview) و نوشتن یک نمونه رایتینگ است و مدت زمان پاسخ دادن به سوالات بخش سوم 10 دقیقه می باشد.

جهت پرداخت هزینه آزمون دولینگو و سایر آزمون های بین المللی مانند آزمون آیلتس، آزمون GRE تضمینی، آزمون IMAT ایتالیا، انواع آزمون تولک تضمینی و… می توانید بدون داشتن کارت های اعتباری بین المللی از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنید.

نمره دهی آزمون دولینگو

آزمون دولینگو از 10 تا 160 نمره دارد و سیستم نمره دهی در آزمون دولینگو نمره رد یا قبولی ندارد و حداقل نمره قابل قبول از سوی دانشگاه یا سازمان درخواست کننده مدرک دولینگو تعیین می شود.

سطح بندی آزمون دولینگو به صورت زیر می باشد:

  • نمره 10 تا 55: سطح A1 و A2 (سطح مبتدی و پایه)
  • نمره 60 تا 85: سطح B1 (سطح متوسط)
  • نمره90 تا 115: سطح B2 (سطح متوسط)
  • نمره 120 تا 160: سطح C1 و C2 (سطح پیشرفته)
تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

برای کسب نمره بالا در آزمون دولینگو بهتر است از چندین روش برای تقویت مهارت های زبان خود استفاده کنید مانند مطالعه منابع آزمون دولینگو، شرکت در دوره های آمادگی دولینگو که توسط موسسات زبان معتبر به صورت حضوری یا آنلاین برگزار می شود، استفاده از اپلیکیشن های یادگیری برای آزمون دولینگو که به روزترین ابزار یادگیری زبان انگلیسی بشمار می روند، شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو و…

اعلام نتایج آزمون دولینگو

نتایج آزمون دولینگو 2 روز کاری پس از شرکت در آزمون اعلام می شود و مدت اعتبار آزمون دولینگو مانند بسیاری از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی از جمله آزمون OET تضمینی و آیلتس 2 سال است و پس از 2 سال اعتبار آن منقضی می شود.

همچنین باید بدانید پس از دریافت نتیجه خود امکان اعتراض به نمره آزمون دولینگو وجود ندارد و فقط می توانید به عدم تایید نتیجه آزمون اعتراض کنید، بنابراین در صورتی که نتوانید نمره هدف خود را کسب کنید باید مجددا در آزمون دولینگو شرکت نمایید.

تقلب در آزمون دولینگو

همان طور که گفته شد دولینگو مانند آزمون تافل IBT هوم ادیشن تضمینی یک آزمون آنلاین و هوم ادیشن است و کاربر در منزل و بدون نیاز به مراجعه به مراکز برگزارکننده در این آزمون شرکت می کند، بنابراین برای اینکه به اعتبار آزمون لطمه ای وارد نشود و مدرک آن مورد پذیرش دانشگاه های برتر دنیا و سازمان ها قرار بگیرد، مرکز آزمون دولینگو برای جلوگیری از تقلب داوطلبان روش های امنیتی ویژه ای را اعمال می کند تا داوطلبان در هنگام آزمون نتوانند تقلب کنند.

با توجه به روش های امنیتی، شخص دیگری نمی تواند به جای داوطلب در آزمون دولینگو شرکت کند و داوطلب نمی تواند برای پاسخ دادن به سوالات از شخص دیگری کمک بگیرد.

روش های جلوگیری از تقلب در آزمون دولینگو

برخی روش های جلوگیری از تقلب در آزمون دولینگو:

  • استفاده از هوش مصنوعی: یکی از روش های جلوگیری از تقلب در آزمون دولینگو استفاده از هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی حرکات بدن و حرکات چشم داوطلب، همچنین الگوهای تایپ و سایر عملکرد داوطلب را ردیابی می کند و می تواند هر گونه رفتار مشکوک و خلاف قوانین دولینگو را شناسایی کند.
  • ناظر انسانی: علاوه بر هوش مصنوعی برای جلوگیری از تقلب در آزمون دولینگو یک بخش ویدئویی طراحی شده است و داوطلب دوربین را روشن می کند و در مقابل آن به سوالات آزمون پاسخ می دهد و یک ناظر انسانی به صورت زنده ویدئوی آزمون را مشاهده می کند و در صورت مشاهده تقلب آزمون را لغو می کند.
  • استفاده از نرم افزار ضد تقلب: علاوه بر دو موردی که به آن اشاره کردیم، دولینگو برای شناسایی تقلب در هنگام آزمون از نرم افزار ضد تقلب استفاده می کند. با بکارگیری این نرم افزار رفتارهای مشکوک داوطلب که خلاف قوانین آزمون است مانند استفاده از برنامه های جانبی، استفاده از تلفن همراه یا هر وسیله الکترونیکی دیگری که می تواند ابزار تقلب باشد، شناسایی می شود.
تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

روش هایی که سیستم های ضد تقلب و یا ناظر انسانی برای شناسایی تقلب در هنگام آزمون استفاده می کنند عبارتند از:

  • شناسایی صدای داوطلب از صداهای مختلف
  • تشخص چهره داوطلب با توجه به عکس گذرنامه
  • ضبط فیلم از صفحه نمایش داوطلب
  • دقت به حرکات بدن و نحوه نگاه کردن داوطلب به صفحه نمایش
  • استفاده از ربات برای تشخیص برنامه های غیرمجاز برای کمک به داوطلب در پاسخ دادن به سوالات

قوانین جلوگیری از تقلب در آزمون دولینگو

علاوه بر روش ‌های مذکور، دولینگو قوانین سختگیرانه ای را برای جلوگیری از تقلب وضع کرده است که عبارتند از:

  • همراه داشتن مدارک شناسایی و پاسپورت معتبر
  • محیط آزمون باید ساکت و از نور کافی برخوردار باشد.
  • به جز داوطلب شخص دیگری اجازه حضور در اتاق را ندارد.
  • داوطلب باید از کامپیوتر یا لپتاپ، میکروفون و دوربین استفاده کند.
  • استفاده از هر گونه دستگاه الکترونیکی مانند تلفن همراه ممنوع است.
  • مشخص بودن کامل گوش ها به خصوص برای خانم ها
  • فقط استفاده از مرورگرChrome یا Opera برای شرکت در آزمون مجاز است و مرورگرهای دیگر ممنوع می باشد.
  • استفاده از افزونه ‌های Plug-in یا Add-on مانند Grammarly بر روی مرورگر غیر مجاز است.
  • استفاده از کروم بوک، تبلت و آی پد و سایر سیستم های هوشمند ممنوع است.
  • غیر فعال کردن آنتی ویروس
  • عدم استفاده از ******* در هنگام آزمون
  • پاک کردن تمامی برنامه های موجود در دکستاپ به صورتی که فقط سطل زباله و مای کامپیوتر در صفحه موجود باشد.
تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا
  • در صورتی که IP  سیستم 1.1.1.1 می باشد باید حتما با 4.4.4.4 تعویض شود.
  • یادداشت برداری ممنوع است.
  • محل قرارگیری دوربین باید در مرکز و قسمت بالای مانیتور باشد و دوربین نباید در کنار کامپیوتر و یا روی میز گذاشته شود.
  • صورت داوطلب باید بدون پوشش مانند کلاه، عینک و غیره باشد و کاملا در مقابل دوربین قرار بگیرد.
  • استفاده از هدفون و ایرپاد ممنوع است.
  • داوطلب در هنگام پاسخگویی به سوالات اجازه نگاه کردن به اطراف را ندارد و فقط باید به صفحه مانیتور نگاه کند و تنها می تواند در زمان تایپ کردن به صفحه کلید نگاه کند.

عواقب تقلب در آزمون دولینگو

عواقب تقلب در آزمون و یا عدم رعایت قوانین دولینگو عبارتند از:

  • منع شرکت در آزمون برای همیشه: در صورتی که در آزمون دولینگو تقلب کنید، علاوه بر اینکه نمره آزمون لغو می شود، شما بلاک می شوید و برای همیشه از شرکت در آزمون دولینگو محروم خواهید شد.
  • عدم تایید نتیجه آزمون: اگر قوانین شرکت در آزمون دولینگو را به درستی رعایت نکنید، مانند عدم نور کافی در محیط آزمون و… نتیجه آزمون شما تایید نمی شود و یا invalid می شوید. در صورتی که نتیجه آزمون invalid شود، برخلاف اعتراض به نمره آزمون دولینگو، که امکان آن هنوز فراهم نشده است، می توانید به عدم تایید نتیجه آزمون اعتراض نمایید.

اگر هر سوالی در مورد نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون دولینگو و سایر آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت از جمله آزمون OET، آیلتس، تافل و… دارید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید…

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ووچـر آزمون دولینگو مانند ووچر آزمون تافل و سایر آزمون های زبان بین المللی از طریق کارت های ارزی اعتباری قابل خرید می باشد ، متقاضیان می توانند در ارتباط با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا ضمن دریافت مشـاوره رایگان درباره شرایط و مراحل نحوه خرید ووچر، در کوتاه ترین زمان مناسبترین نتیجه را کسب نمایند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های تخصصی و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

 

اعتراض به نمره آزمون دولینگو

۰ بازديد
شرکتـ مهاجـرتی هومان ویـزا

آزمـون دولینگو صد در صد تضمینی 

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

در حال حاضر امکان اعتراض به نمره آزمون دولینگو فراهم نشده است، اما شما می توانید به نتایج دیگر که موجب عدم تایید نتیجه آزمون دولینگو شده اند، از طریق appeal result، اعتراض خود را ثبت کنید.

آزمون دولینگو (Duolingo)

آزمون دولینگو در سال 2016 توسط پلتفرم دولینگو ارائه شده است و یک آزمون بین ‌المللی زبان انگلیسی می باشد که به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار می شود و برای شرکت در این آزمون نیاز به حضور داوطلبان در مراکز برگزاری نمی باشد. از سال 2019 به دلیل شیوع بیماری کرونا و لغو آزمون های حضوری مانند آزمون آیلتس و تافل، آزمون دولینگو مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا مدرک دولینگو را مانند آیلتس آکادمیک برای اپلای تحصیلی می پذیرند و با افزایش محبوبیت آن به تعداد دانشگاه هایی که مدرک دولینگو را می پذیرند افزوده شد و در حال حاضر 4000 دانشگاه و موسسه معتبر در سراسر دنیا مدرک دولینگو را به رسمیت می شناسند، اما برخی دانشگاه ها هنوز هم مدرک آزمون تافل تضمینی و آیلتس را معتبر می دانند و مدرک دولینگو را برای اپلای تحصیلی نمی پذیرند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا - مرکز برگزاری آزمون های زبان هوم ادیشن و آنلاین

از مزایای شرکت در آزمون دولینگو تضمینی نداشتن محدودیت زمانی برای شرکت در آزمون است و داوطلب می تواند به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و در تمام روزهای سال در هر مکانی که باشد. همچنین هزینه آزمون دولینگو نسبت به سایر آزمون های بین المللی زبان انگلیسی بسیار کمتر است. در مقایسه آزمون دولینگو و آیلتس و تافل از نظر هزینه باید گفت، برای ثبت نام در آزمون دولینگو فقط 59 دلار پرداخت می کنید، اما آزمون آیلتس 210 دلار و آزمون تافل 265 دلار می باشد، به طور کلی می توان گفت آزمون دولینگو یکی از آزمون های جایگزین آزمون آیلتس و تافل است.

ساختار آزمون دولینگو

آزمون دولینگو مانند آزمون آیلتس و تافل برای ارزیابی مهارت های اصلی زبان انگلیسی یعنی Listening (شنیدن)، Speaking (صحبت کردن)، Writing (نوشتن) و reading (خواندن) طراحی و از بخش های مختلفی تشکیل شده است. اما برخلاف آزمون تافل و آیلتس مهارت ها به صورت جداگانه ارزیابی نمی شوند و خیلی از سوالات شامل ارزیابی چندین مهارت می باشد.

ساختار آزمون دولینگو (Duolingo) شامل سه بخش است و سوالات آزمون مهارت های اصلی زبان انگلیسی یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را ارزیابی می کنند و مدت زمان انجام آزمون دولینگو 60 دقیقه است.

برای آزمون دولینگو ۱۲ نوع سوال مختلف طراحی شده است که ۱۰ نوع سوالات در بخش تطبیقی Adaptive بوده و دو نوع دیگر در انتهای آزمون قرار دارند. تمامی سوالات در نمره دهی در آزمون دولینگو موثر است، اما دو بخش آخر در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد. همچنین پس از اعمال تغییرات جدید در آزمون دولینگو در 2 آوریل 2024 تغییراتی در بخش های مختلف آزمون دولینگو ایجاد شده است.

بخش های آزمون دولینگو

آزمون دولینگو مانند آزمون تافل IBT هوم ادیشن و آیلتس آنلاین به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می شود. آزمون دولینگو از سه بخش تشکیل شده است.

  1. بخش اول: بخش اول مقدمه آزمون دولینگو است و 10 دقیقه طول می کشد و قوانین آزمون دولینگو را بررسی می کند.
  2. بخش دوم: بخش تطبیقی (Adaptive Test) آزمون دولینگو که بخش عمده آزمون را شامل می شود و مدت زمان انجام آن 25 دقیقه است. در این بخش بر اساس عملکرد و پاسخ‌ های داوطلب، سوالات بعدی آسا‌نتر یا دشوارتر می‌ شوند. مزایای تطبیقی بودن یا Adaptive بودن آزمون دولینگو ارزیابی دقیق سطح مهارت های داوطلب نسبت به سایر آزمون ها می باشد.
  3. بخش سوم: این بخش شامل دو تسک، انجام یک مصاحبه ویدئویی (Video Interview) و نوشتن یک نمونه رایتینگ است و مدت زمان پاسخ دادن به سوالات بخش سوم 10 دقیقه می باشد.

جهت پرداخت هزینه آزمون دولینگو و سایر آزمون های بین المللی مانند آزمون آیلتس، آزمون GRE تضمینی، آزمون IMAT ایتالیا، انواع آزمون تولک تضمینی و… می توانید بدون داشتن کارت های اعتباری بین المللی از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنید.

نمره دهی آزمون دولینگو

آزمون دولینگو از 10 تا 160 نمره دارد و سیستم نمره دهی در آزمون دولینگو نمره رد یا قبولی ندارد و حداقل نمره قابل قبول از سوی دانشگاه یا سازمان درخواست کننده مدرک دولینگو تعیین می شود.

سطح بندی آزمون دولینگو به صورت زیر می باشد:

  • نمره 10 تا 55: سطح A1 و A2 (سطح مبتدی و پایه)
  • نمره 60 تا 85: سطح B1 (سطح متوسط)
  • نمره90 تا 115: سطح B2 (سطح متوسط)
  • نمره 120 تا 160: سطح C1 و C2 (سطح پیشرفته)
تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

برای کسب نمره بالا در آزمون دولینگو بهتر است از چندین روش برای تقویت مهارت های زبان خود استفاده کنید مانند مطالعه منابع آزمون دولینگو، شرکت در دوره های آمادگی دولینگو که توسط موسسات زبان معتبر به صورت حضوری یا آنلاین برگزار می شود، استفاده از اپلیکیشن های یادگیری برای آزمون دولینگو که به روزترین ابزار یادگیری زبان انگلیسی بشمار می روند، شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو و…

اعتراض به نمره دولینگو

نتایج آزمون دولینگو 2 روز کاری پس برگزاری آزمون اعلام می شود و مدت اعتبار مدرک دولینگو 2 سال پس از صدور آن است و بعد از 2 سال اعتبار آن منقضی می شود. یکی از چالش های داوطلبان بعد از دریافت نمرات خود امکان اعتراض به نمره دولینگو است. آیا می توانم به نمره آزمون دولینگو اعتراض کنم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت: در حال حاضر امکان اعتراض به نمره آزمون دولینگو فراهم نشده است، اما شما می توانید به نتایج دیگر که موجب عدم تایید نتیجه آزمون دولینگو یا invalid شده اند، از طریق appeal result  اعتراض خود را ثبت کنید. در صورت اعتراض به عدم تایید نتیجه آزمون اکانت شما مجددا فقط برای 1 بار شارژ می شود.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا
  • اعتراض به بلاک شدن در آزمون دولینگو: در صورت بلاک شدن در آزمون دولینگو تحت هیچ شرایطی امکان شرکت و ثبت نام در آزمون دولینگو برای شما وجود ندارد و امکان شرکت در آزمون را برای همیشه از دست خواهید داد که به دلیل جلوگیری از تقلب در آزمون دولینگو است.
  • اعتراض به قطع شدن نت و درخواست باز کردن اکانت مجدد: با شروع آزمون دولینگو، اخطاری مبنی بر سوزاندن هزینه آزمون در صورت قطع شدن نت دریافت می کنید، اما با وجود دریافت این پیام، باز هم تا 3 مرتبه شانس حضور در آزمون به دلیل قطعی نت به داوطلب داده می شود.

دلایل عدم تایید نتیجه آزمون دولینگو

همان طور که گفته شد ممکن است نتیجه آزمون تایید نشود، اما شما می توانید برخلاف نمره آزمون به عدم تایید نتیجه آزمون دولینگو یا invalid شدن اعتراض کنید. شما ممکن است بارها در آزمون شرکت کنید و هر بار به دلیلی نتیجه آزمون دولینگو مورد تایید قرار نگیرد و invalid شود. همان طور که می دانید برای شرکت کردن در آزمون های بین المللی باید از قوانین خاصی در جلسه آزمون پیروی کنید و در صورت بی اطلاعی از قوانین حضور در جلسه آزمون و انجام کاری برخلاف قوانین، از شرکت در آزمون منع خواهید شد و به دلیل تخلف از قوانین آزمون به شما اجازه شرکت در آزمون را نخواهند داد. آزمون های آنلاین و هوم ادیشن مانند آزمون دولینگو نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در صورتی که هنگام برگزاری، شرایط و تجهیزات لازم برای شرکت در آزمون را طبق قوانین به درستی مهیا نکنید، نتیجه آزمونتان تایید نخواهد شد.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

دلایل invalid شدن آزمون دولینگو عبارتند از:

  • عدم تایید نتیجه به دلیل محیط آزمون
  • عدم تایید نتیجه به دلیل جواب ناکافی دادن
  • عدم تایید نتیجه به دلیل کمبود نور در محیط
  • عدم تایید نتیجه به دلیل نگاه نکردن به مانیتور در هنگام آزمون
  • عدم تایید نتیجه به دلیل حضور شخص دیگری در محیط
  • عدم تایید نتیجه به دلیل خواندن متن از پیش آماده
  • عدم تایید نتیجه به دلیل وصل شدن نرم افزار برخلاف قوانین آزمون

اگر هر سوالی در مورد نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون دولینگو و سایر آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت از جمله آزمون OET تضمینی، آیلتس (IELTS) ، تافل (تافل IBT و تافل IBT هوم ادیشن تضمینی) و… دارید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید…

ووچـر آزمون دولینگو مانند ووچر آزمون تافل و سایر آزمون های زبان بین المللی از طریق کارت های ارزی اعتباری قابل خرید می باشد ، متقاضیان می توانند در ارتباط با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا ضمن دریافت مشـاوره رایگان درباره شرایط و مراحل نحوه خرید ووچر، در کوتاه ترین زمان مناسبترین نتیجه را کسب نمایند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های تخصصی و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

 

اعتبار مدرک دولینگو

۲ بازديد
شرکتـ مهاجـرتی هومان ویـزا

آزمـون دولینگو صد در صد تضمینی 

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اعتبار مدرک دولینگو مانند برخی آزمون های بین المللی زبان انگلیسی از جمله آزمون آیلتس و تافل، 2 سال است و پس از 2 سال اعتبار آن منقضی می شود و در صورت نیاز به مدرک دولینگو باید دوباره در آزمون شرکت و مدرک جدیدی دریافت کنید.

آزمون دولینگو (Duolingo)

آزمون دولینگو در سال 2016 توسط پلتفرم دولینگو ارائه شده است و یک آزمون بین ‌المللی زبان انگلیسی می باشد که به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار می شود و برای شرکت در این آزمون نیاز به حضور داوطلبان در مراکز برگزاری نمی باشد. از سال 2019 به دلیل شیوع بیماری کرونا و لغو آزمون های حضوری مانند آزمون آیلتس و تافل، آزمون دولینگو مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا مدرک دولینگو را مانند آیلتس آکادمیک برای اپلای تحصیلی می پذیرند و با افزایش محبوبیت آن به تعداد دانشگاه هایی که مدرک دولینگو را می پذیرند افزوده شد و در حال حاضر 4000 دانشگاه و موسسه معتبر در سراسر دنیا مدرک دولینگو را به رسمیت می شناسند، اما برخی دانشگاه ها هنوز هم مدرک آزمون تافل تضمینی و آیلتس را معتبر می دانند و مدرک دولینگو را برای اپلای تحصیلی نمی پذیرند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا - مرکز برگزاری آزمون های زبان هوم ادیشن و آنلاین

از مزایای شرکت در آزمون دولینگو تضمینی نداشتن محدودیت زمانی برای شرکت در آزمون است و داوطلب می تواند به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و در تمام روزهای سال در هر مکانی که باشد. همچنین هزینه آزمون دولینگو نسبت به سایر آزمون های بین المللی زبان انگلیسی بسیار کمتر است. در مقایسه آزمون دولینگو و آیلتس و تافل از نظر هزینه باید گفت، برای ثبت نام در آزمون دولینگو فقط 59 دلار پرداخت می کنید، اما آزمون آیلتس 210 دلار و آزمون تافل 265 دلار می باشد، به طور کلی می توان گفت آزمون دولینگو یکی از آزمون های جایگزین آزمون آیلتس و تافل است.

ساختار آزمون دولینگو

آزمون دولینگو مانند آزمون آیلتس و تافل برای ارزیابی مهارت های اصلی زبان انگلیسی یعنی Listening (شنیدن)، Speaking (صحبت کردن)، Writing (نوشتن) و reading (خواندن) طراحی و از بخش های مختلفی تشکیل شده است. اما برخلاف آزمون تافل و آیلتس مهارت ها به صورت جداگانه ارزیابی نمی شوند و خیلی از سوالات شامل ارزیابی چندین مهارت می باشد.

ساختار آزمون دولینگو (Duolingo) شامل سه بخش است و سوالات آزمون مهارت های اصلی زبان انگلیسی یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را ارزیابی می کنند و مدت زمان انجام آزمون دولینگو 60 دقیقه است.

برای آزمون دولینگو ۱۲ نوع سوال مختلف طراحی شده است که ۱۰ نوع سوالات در بخش تطبیقی Adaptive بوده و دو نوع دیگر در انتهای آزمون قرار دارند. تمامی سوالات در نمره دهی در آزمون دولینگو موثر است، اما دو بخش آخر در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد. همچنین پس از اعمال تغییرات جدید در آزمون دولینگو در 2 آوریل 2024 تغییراتی در بخش های مختلف آزمون دولینگو ایجاد شده است.

بخش های آزمون دولینگو

آزمون دولینگو مانند آزمون تافل IBT هوم ادیشن و آیلتس آنلاین به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می شود. آزمون دولینگو از سه بخش تشکیل شده است.

  1. بخش اول: بخش اول مقدمه آزمون دولینگو است و 10 دقیقه طول می کشد و قوانین آزمون دولینگو را بررسی می کند.
  2. بخش دوم: بخش تطبیقی (Adaptive Test) آزمون دولینگو که بخش عمده آزمون را شامل می شود و مدت زمان انجام آن 25 دقیقه است. در این بخش بر اساس عملکرد و پاسخ‌ های داوطلب، سوالات بعدی آسا‌نتر یا دشوارتر می‌ شوند. مزایای تطبیقی بودن یا Adaptive بودن آزمون دولینگو ارزیابی دقیق سطح مهارت های داوطلب نسبت به سایر آزمون ها می باشد.
  3. بخش سوم: این بخش شامل دو تسک، انجام یک مصاحبه ویدئویی (Video Interview) و نوشتن یک نمونه رایتینگ است و مدت زمان پاسخ دادن به سوالات بخش سوم 10 دقیقه می باشد.

نمره دهی آزمون دولینگو

آزمون دولینگو از 10 تا 160 نمره دارد و سیستم نمره دهی در آزمون دولینگو نمره رد یا قبولی ندارد و حداقل نمره قابل قبول از سوی دانشگاه یا سازمان درخواست کننده مدرک دولینگو تعیین می شود.

سطح بندی آزمون دولینگو به صورت زیر می باشد:

  • نمره 10 تا 55: سطح A1 و A2 (سطح مبتدی و پایه)
  • نمره 60 تا 85: سطح B1 (سطح متوسط)
  • نمره90 تا 115: سطح B2 (سطح متوسط)
  • نمره 120 تا 160: سطح C1 و C2 (سطح پیشرفته)
تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

برای کسب نمره بالا در آزمون دولینگو بهتر است از چندین روش برای تقویت مهارت های زبان خود استفاده کنید مانند مطالعه منابع آزمون دولینگو، شرکت در دوره های آمادگی دولینگو که توسط موسسات زبان معتبر به صورت حضوری یا آنلاین برگزار می شود، استفاده از اپلیکیشن های یادگیری برای آزمون دولینگو که به روزترین ابزار یادگیری زبان انگلیسی بشمار می روند، شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو و…

اعتبار آزمون دولینگو

آزمون دولینگو از سال 2016 ارائه شده است، اما از سال 2019 به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری آزمون های حضوری مانند آزمون تافل و آیلتس مورد استقبال داوطلبان قرار گرفت و دانشگاه های بسیاری در سراسر دنیا مدرک آزمون دولینگو را به عنوان معیاری برای ارزیابی مهارت های زبان انگلیسی و تعیین سطح متقاضیان می پذیرند و تعداد دانشگاه هایی که مدرک دولینگو را می پذیرند رو به افزایش است، با این حال دانشگاه هایی هستند که برای اپلای تحصیلی هنوز هم گواهی نامه آیلتس و تافل را معتبر می دانند و مدرک آزمون دولینگو را نمی پذیرند، بنابراین اگر تصمیم دارید برای دریافت پذیرش تحصیلی در آزمون دولینگو شرکت کنید، باید به سایت دانشگاه مقصد مراجعه و از پذیرش مدرک دولینگو از سوی دانشگاه مقصد اطمینان حاصل نمایید.

مدت اعتبار مدرک آزمون دولینگو نیز مانند آزمون OET تضمینی، تافل و آیلتس که از معتبرترین آزمون های بین المللی زبان انگلیسی هستند، 2 سال است و پس از پایان 2 سال اعتبار آن منقضی می شود و از سوی دانشگاه ها و سازمان ها پذیرفته نمی شود و برای اهداف مهاجرتی خود باید مجددا در آزمون دولینگو شرکت و مدرک جدیدی دریافت کنید.

تعداد دفعات شرکت در آزمون دولینگو

نتایج آزمون دولینگو 2 روز کاری پس از برگزاری آزمون اعلام می باشد و در صورتی که پس از دریافت نتیجه از نمرات خود راضی نبودید و نتوانستید نمره هدف خود را در آزمون دولینگو کسب کنید، می توانید مجددا در آزمون شرکت کنید و محدودیتی در تعداد دفعات شرکت در آزمون دولینگو نمی باشد، اما حداکثر تعداد دفعات مجاز در یک ماه، دو مرتبه است، یعنی داوطلبان تنها دو بار در ماه می توانند در آزمون دولینگو شرکت کنند. همچنین امکان اعتراض به نمره آزمون دولینگو هنوز فراهم نشده است و در صورتی که نمره پایینی کسب کردید و احتمال می دهید اشتباهی در تصحیح آزمون رخ داده است، نمی توانید به نمره آزمون اعتراض کنید، اما می توانید به عدم تایید نتیجه اعتراض کنید، به شرطی که عدم تایید نتیجه به دلیل تقلب در آزمون دولینگو نباشد، که در این صورت برای همیشه از شرکت در آزمون دولینگو محروم می شوید.

اگر هر سوالی در مورد نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون دولینگو و سایر آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت از جمله آزمون OET، آیلتس، تافل (تافل IBT و تافل IBT هوم ادیشن تضمینی) و… دارید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید…

برگزاری آزمون دولینگو در ایران

اگر قصد ثبت نام در آزمون دولینگو را دارید باید بدانید، آزمون دولینگو از سال 1397 در ایران برگزار می شود، اما تعداد کمی از زبان آموزان با این آزمون آشنایی داشتند و هر ماه تعداد بسیار کمی از داوطلبان در ایران در آزمون دولینگو شرکت می کردند، اما با شیوع ویروس کرونا و توقف برگزاری آزمون های زبان انگلیسی بین المللی مانند آزمون تافل و آیلتس که به صورت حضوری و در مراکز معتبر برگزار می شدند، بسیاری از دانشگاه ها، مراکز علمی در سراسر دنیا مدرک آزمون دولینگو را برای اپلای تحصیلی و سایر اهداف مهاجرتی پذیرفتند، از این رو تعداد افرادی که با آزمون دولینگو آشنا شده و برای دریافت مدرک دولینگو برای اهداف مختلف مهاجرتی در این آزمون شرکت کردند، بسیار افزایش یافت، به طوری که هم اکنون روزانه 1500 الی 2000 کاربر در آزمون دولینگو از ایران شرکت می کنند.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

جهت پرداخت هزینه آزمون دولینگو و سایر آزمون های بین المللی مانند آزمون آیلتس، آزمون GRE تضمینی، آزمون IMAT ایتالیا، انواع آزمون تولک تضمینی و… می توانید بدون داشتن کارت های اعتباری بین المللی از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنید.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ووچـر آزمون دولینگو مانند ووچر آزمون تافل و سایر آزمون های زبان بین المللی از طریق کارت های ارزی اعتباری قابل خرید می باشد ، متقاضیان می توانند در ارتباط با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا ضمن دریافت مشـاوره رایگان درباره شرایط و مراحل نحوه خرید ووچر، در کوتاه ترین زمان مناسبترین نتیجه را کسب نمایند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های تخصصی و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

 

دانشگاه هایی که مدرک دولینگو را می پذیرند

۲ بازديد
شرکتـ مهاجـرتی هومان ویـزا

آزمـون دولینگو صد در صد تضمینی 

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

در مورد دانشگاه هایی که مدرک دولینگو را می پذیرند باید بدانید، آزمون دولینگو مورد قبول بیش از 4000 دانشگاه و موسسه در دنیا است و هر ساله به تعداد دانشگاه هایی که مدرک دولینگو را برای پذیرش تحصیلی می پذیرند در حال افزایش است، اما هنوز برخی دانشگاه ها مدرک دولینگو را برای اپلای تحصیلی قبول نمی کنند و مدرک آزمون آیلتس و تافل را درخواست می کنند.

آزمون دولینگو (Duolingo)

آزمون دولینگو در سال 2016 توسط پلتفرم دولینگو ارائه شده است و یک آزمون بین ‌المللی زبان انگلیسی می باشد که به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار می شود و برای شرکت در این آزمون نیاز به حضور داوطلبان در مراکز برگزاری نمی باشد. از سال 2019 به دلیل شیوع بیماری کرونا و لغو آزمون های حضوری مانند آزمون آیلتس و تافل، آزمون دولینگو مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا مدرک دولینگو را مانند آیلتس آکادمیک برای اپلای تحصیلی می پذیرند و با افزایش محبوبیت آن به تعداد دانشگاه هایی که مدرک دولینگو را می پذیرند افزوده شد و در حال حاضر 4000 دانشگاه و موسسه معتبر در سراسر دنیا مدرک دولینگو را به رسمیت می شناسند، اما برخی دانشگاه ها هنوز هم مدرک آزمون تافل تضمینی و آیلتس را معتبر می دانند و مدرک دولینگو را برای اپلای تحصیلی نمی پذیرند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا - مرکز برگزاری آزمون های زبان هوم ادیشن و آنلاین

از مزایای شرکت در آزمون دولینگو تضمینی نداشتن محدودیت زمانی برای شرکت در آزمون است و داوطلب می تواند به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و در تمام روزهای سال در هر مکانی که باشد. همچنین هزینه آزمون دولینگو نسبت به سایر آزمون های بین المللی زبان انگلیسی بسیار کمتر است. در مقایسه آزمون دولینگو و آیلتس و تافل از نظر هزینه باید گفت، برای ثبت نام در آزمون دولینگو فقط 59 دلار پرداخت می کنید، اما آزمون آیلتس 210 دلار و آزمون تافل 265 دلار می باشد، به طور کلی می توان گفت آزمون دولینگو یکی از آزمون های جایگزین آزمون آیلتس و تافل است.

ساختار آزمون دولینگو

آزمون دولینگو مانند آزمون آیلتس و تافل برای ارزیابی مهارت های اصلی زبان انگلیسی یعنی Listening (شنیدن)، Speaking (صحبت کردن)، Writing (نوشتن) و reading (خواندن) طراحی و از بخش های مختلفی تشکیل شده است. اما برخلاف آزمون تافل و آیلتس مهارت ها به صورت جداگانه ارزیابی نمی شوند و خیلی از سوالات شامل ارزیابی چندین مهارت می باشد.

ساختار آزمون دولینگو (Duolingo) شامل سه بخش است و سوالات آزمون مهارت های اصلی زبان انگلیسی یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را ارزیابی می کنند و مدت زمان انجام آزمون دولینگو 60 دقیقه است.

برای آزمون دولینگو ۱۲ نوع سوال مختلف طراحی شده است که ۱۰ نوع سوالات در بخش تطبیقی Adaptive بوده و دو نوع دیگر در انتهای آزمون قرار دارند. تمامی سوالات در نمره دهی در آزمون دولینگو موثر است، اما دو بخش آخر در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد. همچنین پس از اعمال تغییرات جدید در آزمون دولینگو در 2 آوریل 2024 تغییراتی در بخش های مختلف آزمون دولینگو ایجاد شده است.

بخش های آزمون دولینگو

آزمون دولینگو مانند آزمون تافل IBT هوم ادیشن و آیلتس آنلاین به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می شود. آزمون دولینگو از سه بخش تشکیل شده است.

  1. بخش اول: بخش اول مقدمه آزمون دولینگو است و 10 دقیقه طول می کشد و قوانین آزمون دولینگو را بررسی می کند.
  2. بخش دوم: بخش تطبیقی (Adaptive Test) آزمون دولینگو که بخش عمده آزمون را شامل می شود و مدت زمان انجام آن 25 دقیقه است. در این بخش بر اساس عملکرد و پاسخ‌ های داوطلب، سوالات بعدی آسا‌نتر یا دشوارتر می‌ شوند. مزایای تطبیقی بودن یا Adaptive بودن آزمون دولینگو ارزیابی دقیق سطح مهارت های داوطلب نسبت به سایر آزمون ها می باشد.
  3. بخش سوم: این بخش شامل دو تسک، انجام یک مصاحبه ویدئویی (Video Interview) و نوشتن یک نمونه رایتینگ است و مدت زمان پاسخ دادن به سوالات بخش سوم 10 دقیقه می باشد.

نمره دهی آزمون دولینگو

آزمون دولینگو از 10 تا 160 نمره دارد و سیستم نمره دهی در آزمون دولینگو نمره رد یا قبولی ندارد و حداقل نمره قابل قبول از سوی دانشگاه یا سازمان درخواست کننده مدرک دولینگو تعیین می شود.

سطح بندی آزمون دولینگو به صورت زیر می باشد:

  • نمره 10 تا 55: سطح A1 و A2 (سطح مبتدی و پایه)
  • نمره 60 تا 85: سطح B1 (سطح متوسط)
  • نمره90 تا 115: سطح B2 (سطح متوسط)
  • نمره 120 تا 160: سطح C1 و C2 (سطح پیشرفته)
تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

برای کسب نمره بالا در آزمون دولینگو بهتر است از چندین روش برای تقویت مهارت های زبان خود استفاده کنید مانند مطالعه منابع آزمون دولینگو، شرکت در دوره های آمادگی دولینگو که توسط موسسات زبان معتبر به صورت حضوری یا آنلاین برگزار می شود، استفاده از اپلیکیشن های یادگیری برای آزمون دولینگو که به روزترین ابزار یادگیری زبان انگلیسی بشمار می روند، شرکت در آزمون آزمایشی دولینگو و…

اعلام نتایج آزمون دولینگو

نتایج آزمون دولینگو 2 روز کاری پس از برگزاری آزمون اعلام می باشد و در صورتی که پس از دریافت نتیجه از نمرات خود راضی نبودید و نتوانستید نمره هدف خود را در آزمون دولینگو کسب کنید، می توانید مجددا در آزمون شرکت کنید و محدودیتی در تعداد دفعات شرکت در آزمون دولینگو نمی باشد، اما حداکثر تعداد دفعات مجاز در یک ماه، دو مرتبه است، یعنی داوطلبان تنها دو بار در ماه می توانند در آزمون دولینگو شرکت کنند. همچنین امکان اعتراض به نمره آزمون دولینگو هنوز فراهم نشده است و در صورتی که نمره پایینی کسب کردید و احتمال می دهید اشتباهی در تصحیح آزمون رخ داده است، نمی توانید به نمره آزمون اعتراض کنید، اما می توانید به عدم تایید نتیجه اعتراض کنید، به شرطی که عدم تایید نتیجه به دلیل تقلب در آزمون دولینگو نباشد، که در این صورت برای همیشه از شرکت در آزمون دولینگو محروم می شوید.

برگزاری آزمون دولینگو در ایران

اگر قصد ثبت نام در آزمون دولینگو را دارید باید بدانید، آزمون دولینگو از سال 1397 در ایران برگزار می شود، اما تعداد کمی از زبان آموزان با این آزمون آشنایی داشتند و هر ماه تعداد بسیار کمی از داوطلبان در ایران در آزمون دولینگو شرکت می کردند، اما با شیوع ویروس کرونا و لغو برگزاری آزمون های زبان انگلیسی بین المللی مانند آزمون تافل و آیلتس که به صورت حضوری و در مراکز معتبر برگزار می شدند، بسیاری از دانشگاه ها، مراکز علمی در سراسر دنیا مدرک آزمون دولینگو را برای اپلای تحصیلی و سایر اهداف مهاجرتی پذیرفتند، از این رو تعداد افرادی که با آزمون دولینگو آشنا شده و برای دریافت مدرک دولینگو برای اهداف مختلف مهاجرتی در این آزمون شرکت کردند، بسیار افزایش یافت، به طوری که هم اکنون روزانه 1500 الی 2000 کاربر در آزمون دولینگو از ایران شرکت می کنند.

اگر هر سوالی در مورد نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون دولینگو و سایر آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت از جمله آزمون OET تضمینی، آزمون آیلتس، آزمون تافل و… دارید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید…

کشورهایی که مدرک دولینگو را می پذیرند

به دلیل اعتبار مدرک دولینگو، این آزمون مورد قبول بیش از 4000 دانشگاه و موسسه در دنیا است و هر ساله به تعداد دانشگاه هایی که مدرک دولینگو را برای پذیرش تحصیلی قبول می کنند، در حال افزایش است، اما هنوز برخی دانشگاه ها مدرک دولینگو را برای اپلای تحصیلی نمی پذیرند و مدرک آزمون آیلتس و تافل را درخواست می کنند.

پذیرش مدرک آزمون دولینگو برای اپلای تحصیلی از سوی دانشگاه مقصد به عوامل مختلفی مانند رشته و مقطع تحصیلی و… بستگی دارد و ممکن است با توجه به رشته ای که انتخاب کرده اید و یا مقطع تحصیلی (لیسانس، فوق لیسانس، دکترا)، دانشگاه مقصد مدرک آزمون دولینگو را قبول نکند و مدرک آزمون های بین المللی مانند آزمون تافل و آیلتس را درخواست نماید، بنابراین پیش از شرکت در آزمون دولینگو باید به سایت دانشگاه مقصد مراجعه کنید و از پذیرش مدرک دولینگو از سوی دانشگاه مطلع شوید.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

کشورهایی که مدرک آزمون دولینگو را معتبر می دانند عبارتند از:

  • ایالات متحده آمریکا
  • بریتانیا
  • ایرلند
  • کانادا
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • فرانسه
  • اتریش
  • آلمان
  • ایتالیا
  • اسپانیا
  • مجارستان
  • چین
  • سنگاپور
  • ژاپن
  • کره جنوبی
  • قطر
  • مکزیک
  • تایلند
  • شیلی

دانشگاه های آمریکا که مدرک دولینگو را می پذیرند

بیش از 1500 دانشگاه ایالات متحده آمریکا مدرک آزمون دولینگو را برای تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می پذیرند، از این رو می توانید به جای شرکت در آزمون تافل IBT هوم ادیشن تضمینی که مانند آزمون دولینگو به صورت آنلاین و خانگی برگزار می شود، در آزمون دولینگو شرکت کنید. آزمون دولینگو از آزمون تافل و آیلتس آسان تر است و هزینه کمتری دارد، مزایای آزمون دولینگو نسبت به آزمون تافل و آیلتس موجب شده است تا این آزمون محبوبیت زیادی پیدا کند.

10 دانشگاه آمریکا که مدرک دولینگو را می پذیرند:

  • دانشگاه مارشال (Marshall University)
  • دانشگاه ایالتی آریزونا (Arizona State University)
  • دانشگاه سینت جوزف (University Saint Joseph’s)
  • دانشگاه آبرن (Auburn University)
  • دانشگاه ساکرد هارت (Sacred Heart University)
  • دانشگاه پنسیلوانیا (University of Pennsylvania)
  • دانشگاه کلارک (Clark University)
  • دانشگاه آلاباما غربی (University of West Alabama)
  • دانشگاه لویولا ماریونت (Loyola Marymount University)
  • دانشگاه ایالتی سن دیگو (San Diego State University)

دانشگاه های انگلستان که مدرک دولینگو را می پذیرند

بسیاری از دانشگاه های برتر انگلستان مدرک آزمون دولینگو را به رسمیت می شناسند و برای اپلای تحصیلی در مقاطع مختلف آکادمیک آن را می پذیرند.

10 دانشگاه انگلستان که مدرک دولینگو را می پذیرند:

  • دانشگاه لافبورو (Laughborough University)
  • دانشگاه کاردیف (Cardiff University)
  • دانشگاه گلاسگو ((University of Glasgow
  • دانشگاه وارویک (University of Warwick
  • دانشگاه باث (University of Bath)
  • دانشگاه بولتون (University of Bolton)
  • دانشگاه آنگلیای شرقی (University of East Anglia)
  • دانشگاه لستر (University of Leicester)
  • دانشگاه آنگلیا راسکین (ARL London)
  • دانشگاه ساسکس (University of Sus*******)

دانشگاه های کانادا که مدرک دولینگو را می پذیرند

150 دانشگاه معتبر در کانادا مدرک آزمون دولینگو را قبول دارند و با داشتن مدرک دولینگو با نمره بالا می توانید از این دانشگاه ها در مقاطع مختلف آکادمیک پذیرش تحصیلی دریافت کنید.

10 دانشگاه کانادا که مدرک دولینگو را می پذیرند:

  • دانشگاه الگوما (Algoma University)
  • دانشگاه آکادیا (Acadia University)
  • دانشگاه آمبروز (Ambrose University)
  • دانشگاه براک (Brock University)
  • دانشگاه اوکاد (OCAD University)
  • دانشگاه رویال رودز (Royal Roads University)
  • دانشگاه آلبرتا (University of Alberta)
  • دانشگاه مک ایوان (MacEwan University)
  • دانشگاه کلگری (University of Calgory)
  • دانشگاه کراندال (Crandall University)

دانشگاه های فرانسه که مدرک دولینگو را می پذیرند

برای تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه باید مدرک آزمون زبان انگلیسی بین المللی ارائه دهید و علاوه بر مدرک آزمون تافل و آیلتس، آزمون دولینگو یکی دیگر از آزمون هایی است که بسیاری از دانشگاه های فرانسه آن را به رسمیت می شناسند و آن را می پذیرند، البته به شرطی که موفق شوید حداقل نمره قابل قبول را که از سوی دانشگاه مقصد تعیین شده است را کسب کنید.

دانشگاه های فرانسه که مدرک دولینگو را می پذیرند:

  • دانشگاه نئوما (Neoma Business School)
  • دانشگاه لورن (University of Lorraine ENSAIA Program)
  • دانشگاه لورن (University of Lorraine ENSEM Program)
  • دانشگاه آدنسیا (Audencia Business School)
  • دانشگاه فریدریش شیلر ینا فرانسه (Schiller International University, Paris Campus)
  • دانشگاه آمریکایی پاریس (The American University of Paris)
  • دانشگاه ساینس پو (Sciences Po)

دانشگاه های استرالیا که مدرک دولینگو را می پذیرند

استرالیا یکی از کشورهای انگلیسی زبان است و برای تحصیل در این کشور باید به زبان انگلیسی مسلط باشید، بنابراین مدرک زبان انگلیسی با نمره قابل قبول یکی از مهمترین مدارکی است که برای اپلای تحصیلی باید ارائه دهید. آزمون دولینگو یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است که مورد تایید بسیاری از دانشگاه های معتبر این کشور می باشد.

دانشگاه های استرالیا که مدرک دولینگو را می پذیرند:

  • دانشگاه فلیندرز (Flinders University)
  • دانشگاه لاتروب (La Trobe University)
  • موسسه آموزش عالی آدلاید (Adelaide Institute of Higher Education)
  • دانشگاه ادیث کوان (Edith Cowan University)
  • دانشگاه ادیث کوان (Edith Cowan University)
  • دانشگاه کوئینزلند جنوبی (University of Sourthern Queensland)
  • دانشگاه سیدنی (University of Sydney-BUSINESS School)

دانشگاه های آلمان که مدرک دولینگو را می پذیرند

زبان آلمانی، زبان رسمی کشور آلمان است، اما اگر می خواهید برای تحصیل به این کشور مهاجرت کنید، باید بدانید امکان تحصیل به زبان انگلیسی در برخی دانشگاه های این کشور وجود دارد و دانشگاه ها مدرک دولینگو را به عنوان مدرک زبان معتبر برای اپلای تحصیلی می پذیرند.

دانشگاه های آلمان که مدرک دولینگو را می پذیرند:

  • دانشگاه علمی کاربردی برند (Brand University of Applied Sciences)
  • دانشگاه ویسمار دانشگاه علوم کاربردی، فناوری، تجارت و طراحی (Hochschule Wismar)
  • دانشگاه تجارت و حقوق  (EBS University )
  • دانشگاه تجارت و مدیریت IUBH
  • دانشگاه بین المللی علوم کاربردی (IU International University of Applied Sciences)
  • دانشگاه علوم کاربردی ماکرومدیا (Macromedia University of Applied Sciences)
  • دانشگاه ژولیوس ماکسیمیلیان وورتسبورگ (ersity of Applied Sciences Würzburg-Schweinfurt)

دانشگاه های ژاپن که مدرک دولینگو را می پذیرند

اگر می خواهید در کشور ژاپن به زبان انگلیسی تحصیل کنید، برخی دانشگاه ها مدرک دولینگو را به عنوان مدرک زبان معتبر برای اپلای تحصیلی می پذیرند. در ادامه برخی دانشگاه های ژاپن که مدرک دولینگو را می پذیرند معرفی می کنیم:

  • دانشگاه ایزو (University of Aizu)
  • دانشگاه گیفو (Gifu University, Graduate School of Engineering)
  • دانشگاه یوکوهوما (Yokohoma National University)
  • دانشگاه زنان هیروشیما بونکیو (Hiroshima Bunkyo Women’s University)
  • دانشگاه واسدا (Waseda University)
  • دانشگاه علوم پیشرفته کیوتو (Kyoto University of Advanced Science)
  • دانشگاه ناگویا ژاپن (CiBoG Program)
  • دانشگاه ریوکوکو (University Graduate School of Economics)

دانشگاه های برتر که مدرک دولینگو را می پذیرند

دانشگاه

رتبه جهانی

دانشگاه فنی ماساچوست

1

دانشگاه هاروارد

5

دانشگاه فنی کالیفرنیا

6

دانشگاه امپراتوری لندن

7

دانشگاه UCL

8

دانشگاه شیکاگو

10

دانشگاه پنسیلوانیا

13

دانشگاه کلمبیا

19

دانشگاه میشیگان آربور

23

دانشگاه تورنتو

26

دانشگاه مک گیل

27

دانشگاه ملی استرالیا

28

دانشگاه برکلی کاریفرنیا

32

دانشگاه کینگز

35

دانشگاه لس آنجلس کالیفرنیا

40

دانشگاه نیویورک

42

دانشگاه بریتیش کلمیبا

46

دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو

48

دانشگاه دوک آمریکا

50

جهت پرداخت هزینه آزمون دولینگو و سایر آزمون های بین المللی مانند آزمون آیلتس، آزمون GRE تضمینی، آزمون IMAT ایتالیا، انواع آزمون تولک تضمینی و… می توانید بدون داشتن کارت های اعتباری بین المللی از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنید.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ووچـر آزمون دولینگو مانند ووچر آزمون تافل و سایر آزمون های زبان بین المللی از طریق کارت های ارزی اعتباری قابل خرید می باشد ، متقاضیان می توانند در ارتباط با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا ضمن دریافت مشـاوره رایگان درباره شرایط و مراحل نحوه خرید ووچر، در کوتاه ترین زمان مناسبترین نتیجه را کسب نمایند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های تخصصی و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

 

سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی

۲ بازديد
شرکتـ مهاجـرتی هومان ویـزا
تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی با برگزاری آزمون های تعیین سطح، مهارت های زبان انگلیسی شما را ارزیابی می کنند و با اطلاع از سطح زبانتان می توانید برای ارتقای مهارت های زبان انگلیسی خود برنامه ریزی کنید و به فراگیری زبان انگلیسی بپردازید.

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

یکی از اولین کارهایی که زبان آموزان جهت یادگیری زبان انگلیسی باید انجام ‌دهند، شرکت در آزمون ‌های تعیین سطح است. آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی برای اطلاع زبان ‌آموزان از معلومات زبان انگلیسی ‌شان است تا بدانند ادامه پروسه یادگیری‌ زبان انگلیسی خود را از چه سطحی شروع کنند.

در سال های گذشته آزمون‌ های تعیین سطح زبان انگلیسی به‌ صورت حضوری در موسسات زبان برگزار می‌ شد، اما امروزه به دلیل دسترسی آسان به اینترنت پر سرعت و سایر تجهیزات لازم مانند لپ تاپ یا کامپیوتر، وب کم، اسپیکر و… و ایجاد فضایی امن برای جلوگیری از تقلب، آزمون های تعیین سطح از طریق وب سایت های مختلف و معتبر به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می شود.

آزمون های تعیین سطح زبان انگلیسی شامل ارزیابی مهارت های اصلی زبان انگلیسی یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن، صحبت کردن، گرامر و واژگان است و شما پس از شرکت در این آزمون و دریافت نتیجه، متوجه می شوید در هر یک از مهارت های زبان انگلیسی در چه سطحی قرار دارید.

اهمیت تعیین سطح زبان انگلیسی

اگر قصد مهاجرت به یکی از کشورهای انگلیسی زبان را دارید و یا می خواهید تحصیلات آکادمیک خود را به زبان انگلیسی ادامه دهید و یا برای تدریس زبان انگلیسی در موسسات معتبر استخدام شوید، داشتن مدرک زبان انگلیسی معتبر مانند مدرک آزمون آیلتس، تافل، دولینگو و… با نمره بالا بسیار ضروری است و بدون داشتن مدرک زبان به هیچ یک از اهداف خود که به آنها اشاره شد نخواهید رسید.

اولین گام برای اخذ مدرک زبان انگلیسی، تعیین سطح زبان است. اول باید بدانید مهارت های زبان انگلیسی تان در چه سطحی است و سپس با توجه به نیازتان برای یادگیری زبان انگلیسی و ارتقا سطح زبان خود از روش های مختلف یادگیری استفاده کنید. در واقع تعیین سطح زبان به شما کمک می کند تا یادگیری زبان انگلیسی را به صورت هدفمند دنبال کنید و روی مهارت هایی که در آنها ضعیف هستید بیشتر تمرکز کنید و با تمرینات مختلف و روش های آموزشی متنوع مهارت های زبان انگلیسی تان را تقویت کنید.

تماس با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

شرکت در دوره های آمادگی زبان انگلیسی، استفاده از ابزارهای به روز از جمله اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی مانند دولینگو، استفاده از منابع و نمونه سوالات استاندارد که به صورت کتاب ها و منابع آنلاین ارائه می شوند و… از جمله بهترین روش ها برای یادگیری و تقویت مهارت های زبان انگلیسی است. البته برخی آزمون های زبان بین المللی مانند آزمون تافل تضمینی و آیلتس اپلیکیشن های تخصصی خود را دارند که به طور خاص مهارت های مورد نیاز همان آزمون را ارائه می دهد، مانند اپلیکیشن های آمادگی برای آزمون تافل یا آیلتس، OET و…

ربات تعیین سطح زبان انگلیسی

یکی دیگر از روش های نوین برای تعیین سطح زبان انگلیسی ربات ‌های تعیین سطح زبان انگلیسی هستند. ربات های تعیین سطح با استفاده از هوش مصنوعی از الگوریتم‌ های یادگیری برای ارزیابی مهارت‌ های مختلف زبان انگلیسی استفاده می‌ کنند. در واقع ربات ها با تجزیه و تحلیل نوشتار یا گفتار کاربر، سطح زبان انگلیسی او را تعیین می‌ کنند. ربات ها می‌ توانند توانایی زبان انگلیسی زبان آموز را در زمینه‌ های مختلف مانند گرامر، لغات، درک مطلب، مهارت های گفتاری و مکالمه، شنیداری و نوشتاری ارزیابی کنند.

برخی ربات ‌های تعیین سطح به عنوان ابزارهای ارزیابی مهارت های زبان انگلیسی به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار دارند. نرم افزارهای Duolingo و Babbel و Grammarly از جمله نرم افزارهای آموزش زبان هستند که مهارت های زبان انگلیسی کاربر را با استفاده از ربات ها مورد ارزیابی قرار می دهند و سطح زبان او را تعیین می کنند.

بهترین سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی

سایت های خارجی و ایرانی بسیاری آزمون های تعیین سطح زبان انگلیسی را به صورت آنلاین ارائه می دهند و ثبت نام در بسیاری از این آزمون ها رایگان است و می توانید بدون پرداخت هزینه در یک آزمون تعیین سطح زبان شرکت و مهارت های زبان انگلیسی خود را ارزیابی کنید.

بهترین سایت های آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی ایرانی عبارتند از:

  • سایت موسسه زبانمهر
  • سایت موسسه ایران اروپا
  • سایت موسسه سفیر
  • سایت موسسه سایبرتاک
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

بهترین سایت های خارجی تعیین سطح زبان انگلیسی عبارتند از:

  • سایت Language Level
  • سایتESL Language Studies Abroad
  • سایت HiTalki
  • سایت Track Test
  • سایت Bridge English
  • سایت British Study Centres
  • سایت دانشگاه کمبریج
  • سایت British Council
  • سایت Canadian College of English Language
  • سایت FluentU

سایت موسسه زبانمهر

موسسه زبانمهر یکی از معتبرترین موسسات آموزش زبان انگلیسی در ایران است. سایت موسسه زبانمهر یک آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی آنلاین را ارائه کرده است که زبان آزموان در تمامی سطوح می توانند در این آزمون به صورت رایگان شرکت کنند و مهارت های زبان انگلیسی خود را مورد ارزیابی قرار دهند. اگر در آزمون تعیین سطح انتشارات زبانمهر شرکت می کنید، بدانید این آزمون شامل 25 سوال نسبتا ساده است و برای زبان آموزانی طراحی شده است که به تازگی برای یادگیری زبان انگلیسی اقدام کرده اند و در ابتدای مسیر یادگیری هستند.

آزمون تعیین سطح آکادمیک زبانمهر نیز شامل 80 سوال 4 گزینه ای است و مدت زمان انجام آزمون 40 دقیقه می باشد. این آزمون از آزمون تعیین سطح انتشارات زبانمهر دشوارتر است و برای داوطلبانی مفید است که می خواهند مهارت های زبان انگلیسی خود را برای شرکت در آزمون های معتبر بین المللی مانند آزمون تافل، آیلتس و آزمون OET تضمینی ارزیابی کنند.

سایت موسسه ایران اروپا

وب سایت ایران اروپا، آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی را از سطح مبتدی تا پیشرفته به صورت رایگان ارائه کرده است. این آزمون شامل 25 سوال چند گزینه ای در زمینه گرامر و واژگان است. اگر می خواهید سطح زبان انگلیسی خود را در خصوص مهارت گرامر و واژگان ارزیابی کنید این آزمون گزینه ی مناسبی است، اما سوالات آزمون تعیین سطح ایران اروپا مهارت های درک مطلب، گفتاری و شنیداری را پوشش نمی دهد و شما برای ارزیابی این مهارت ها باید در آزمون های دیگری شرکت کنید.

سایت موسسه سفیر

موسسه زبان سفیر یکی از معتبرترین موسسات زبان در ایران است.  آموزشگاه سفیر برای رده های سنی مختلف آزمون های تعیین سطح متنوعی را طراحی کرده است و امکان شرکت در این آزمون ها به صورت آنلاین و حضوری امکانپذیر می باشد، اما این آزمون ها رایگان نیستند و برای شرکت در آزمون تعیین سطح این موسسه باید هزینه ای را پرداخت کنید. آزمون تعیین سطح سفیر تمام مهارت های زبان انگلیسی مانند شنیداری، گفتاری، نوشتاری، درک مطلب را ارزیابی می کند و با شرکت در این آزمون می توانید تمام مهارت های زبان انگلیسی خود را ارزیابی کنید.

اگر می خواهید در یکی از آزمون های زبان انگلیسی بین المللی شرکت کنید، می توانید برای افزایش آمادگی برای آزمون های تافل (تافل IBT  و تافل IBT هوم ادیشن تضمینی)، آیلتس، دولینگو و سایر آزمون های زبان معتبر در کلاس های آمادگی این موسسه شرکت کنید.

سایت موسسه سایبرتاک

موسسه سایبرتاک یک آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی است و زبان آموزان می توانند در کلاس های این آموزشگاه به صورت آنلاین و غیرحضوری شرکت کنند. آموزشگاه سایبرتاک، انواع آزمون تعیین سطح را به صورت غیرحضوری برگزار می کند. آزمون تعیین سطح سایبرتاک به صورت جلسه مصاحبه آنلاین با یکی از اساتید زبان انگلیسی موسسه برگزار می شود، از این رو برای شرکت در آزمون تعیین سطح شفاهی باید وقت قبلی رزرو کنید. اگر می خواهید در دوره های آموزشی سایبرتاک شرکت کنید، ابتدا باید در آزمون تعیین سطح شرکت کنید و با توجه به نتیجه آزمون در دوره مناسب خود ثبت نام کنید.

سایت Language Level

وب سایت Language Level یک آزمون رایگان برای تعیین سطح زبان انگلیسی ارائه کرده است. این آزمون کوتاه دارای ۱۵ سوال است و تمرکز بیشتر سوالات بر روی واژگان و گرامر است. این آزمون تطبیقی می باشد، از این رو با توجه به پاسخی که به هر سوال می دهید، میزان دشواری سوال بعدی تعیین می شود. در پایان آزمون سطح داوطلب از A1 (سطح مبتدی) تا C2 (سطح پیشرفته) تعیین می شود. اگر می خواهید در یکی از آزمون های زبان انگلیسی مانند آزمون تافل، آیلتس، دولینگو و… شرکت کنید بهتر است در این آزمون شرکت کنید و با آگاهی از سطح مهارت های زبان خود، بدانید برای تمرین مهارت های زبان انگلیسی از کجا باید شروع کنید.

سایتESL Language Studies Abroad

آزمون تعیین سطح وب سایت ESL Language Studies Abroad یک آزمون 4 گزینه ای رایگان با 40 سوال است و مدت زمان انجام آن تقریبا 20 دقیقه است و در پایان آزمون پاسخ سوالات در اختیار داوطلب قرار می گیرد.

جهت پرداخت هزینه آزمون های بین المللی مانند آزمون CAE، آیلتس، آزمون GRE تضمینی، آزمون IMAT ایتالیا، انواع آزمون تولک تضمینی و… می توانید بدون داشتن کارت های اعتباری بین المللی از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنید.

سایت HiTalki

برای تعیین سطح زبان انگلیسی خود می توانید در آزمون تعیین سطح رایگان وب سایت هایتاکی (HiTalki) شرکت کنید. با شرکت در آزمون تعیین سطح سایت هایتاکی می توانید با توجه به سطح زبان و نیازتان برای یادگیری و تقویت مهارت ها زبان انگلیسی به درستی برنامه ریزی کنید تا در اهداف خود مانند شرکت در یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی موفق شوید.

سایت Track Test

آزمون تعیین سطح سایت TrackTest در دو نوع رایگان و پولی ارائه می ‌شود و سطح زبان انگلیسی داوطلب را از سطح A1 تا C2 مشخص می کند. شما می توانید هر ماه در آزمون تعیین سطح این سایت شرکت کنید و با شرکت مجدد در آزمون از میزان پیشرفت خود در یادگیری زبان انگلیسی مطلع شوید و برای بهبود مهارت هایتان از راهکارها و تکنیک های موثر در یادگیری زبان انگلیسی مانند استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید.

آزمون تعیین سطح رایگان وبسایت TrackTest شامل یک آزمون گرامر انگلیسی است و مدت زمان انجام آن 10 دقیقه می باشد و آزمون غیررایگان این وبسایت شامل ارزیابی مهارت های شنیداری و درک مطلب (خواندن) است. همچنین آزمون غیررایگان بازخوردهای موثر و سازنده ای را برای بهبود مهارت های داوطلب ارائه می دهد.

سایت Bridge English

آزمون تعیین سطح Bridge English  برخلاف بسیاری از آزمون های تعیین سطح که فقط یک یا چند مهارت زبان انگلیسی را ارزیابی می کنند، یک آزمون جامع و دقیق است. اگر به دنبال یک آزمون تعیین سطح جامع هستید، آزمون Bridge English  بهترین گزینه می باشد.

کثر آزمون های آنلاین تعیین سطح زبان انگلیسی تنها بر روی بخش‌های خاصی از زبان مانند گرامر یا واژگان تمرکز می‌کنند که ممکن است برای کسانی که به دنبال یک ارزیابی دقیق و جامع هستند، ناامیدکننده باشد. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، آزمون آنلاین Bridge English بهترین انتخاب برای تست سطح واقعی زبان انگلیسی شماست.

این آزمون شامل 100 سوال و مدت زمان انجام آن 65 دقیقه می باشد. سوالات این آزمون، مهارت های شنیداری، درک مطلب، گرامر و واژگان را ارزیابی می کند و پس از پایان آزمون بلافاصله نتیجه آن در اختیار داوطلب قرار می گیرد.

سایت British Study Centres

آزمون  British Study Centres فقط برای ارزیابی و تعیین سطح گرامر زبان انگلیسی طراحی شده است. این آزمون شامل 40 سوال چند گزینه ای است و مدت زمان انجام آن 10 تا 15 دقیقه می باشد. اگر در گرامر زبان انگلیسی مشکل دارید و می خواهید پیشرفت خود را ارزیابی کنید، این آزمون بهترین گزینه می باشد.

اگر هر سوالی در مورد نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون های زبان ویژه مهاجرت مانند آزمون آیلتس، آزمون دولینگو تضمینی، OET و… دارید با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در ارتباط باشید..

سایت دانشگاه کمبریج

سایت دانشگاه کمبریج علاوه بر برگزاری آزمون های زبان انگلیسی معتبر مانند آزمون BEC، آزمون FCE، آزمون CAE، آزمون CPE، آزمون KET و… یک آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی نیز ارائه کرده است که می توانید با شرکت در این آزمون، سطح زبان خود را مورد ارزیابی قرار دهید. برای پایان آزمون باید به تمام سوالات پاسخ دهید و محدودیت زمانی برای پاسخ دادن به سوالات ندارید، بنابراین می توانید بدون عجله و تمرکز به سوالات پاسخ بدهید. آزمون تعیین سطح کمبریج شامل 25 سوال چند گزینه است و پس از پایان آزمون نتیجه آن و سطح زبان داوطلب از مبتدی تا پیشرفته مشخص خواهد شد.

سایت British Council

British Council یکی دیگر از وبسایت هایی است که آزمون تعیین سطح رایگان ارائه می دهد و کاربران می توانند بدون پرداخت هزینه سطح مهارت های زبان انگلیسی خود را ارزیابی کنند. آزمون تعیین سطح British Council شامل30 سوال است و مدت زمان انجام آزمون 30 دقیقه می باشد. هر قسمت از آزمون شامل دو بخش A و B می باشد، در بخش A گزینه ی صحیح و در بخش B میزان اطمینان از پاسخ را انتخاب می کنید.

سایت Canadian College of English Language

آزمون تعیین سطح Canadian College of English Language شامل سوالات چند گزینه ‌ای و یک بخش نوشتاری ‌است و مدت زمان انجام آزمون حدود یک ساعت می باشد و نتیجه آزمون و سطح زبان انگلیسی داوطلب براساس معیار CEFR از مبتدی و پایه تا پیشرفته تعیین می شود. مدت زمان کوتاهی پس از آزمون نتیجه آن به شما ایمیل خواهد شد. اگر می خواهید مهارت نوشتاری خود را ارزیابی کنید، این آزمون یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

سایت FluentU

آزمون FluentU یکی از بهترین و معروفترین آزمون ‌های تعیین سطح رایگان در دنیا است. در آزمون FluentU باید با تماشای ویدئو، خواندن متن و شنیدن پادکست ‌ها به سوالات پاسخ دهید. این آزمون برای زبان آموزانی مفید است که زبان انگلیسی را به صورت خودآموز فرامی گیرند و با شرکت در این آزمون می توانند میزان پیشرفت خود را ارزیابی کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی قدم اول استفاده از مشـاوره های تخصصی و تمـاس با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای تهیه و خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمـون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی موفق نیازمند دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از دانشگاه، جایگاه شغلی و یا مقصد مورد نظر است، متقاضیان با مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانند از دانش به روز در این باره بهره مند شوند.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت