آرشیو اسفند ماه 1401

مشاوره و ارائه خدمات مهاجرتی

آزمون تافل PBT

۱۴ بازديد
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون های زبان عمومی و تخصصی ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و درباره نحوه قبولی در آزمون ها مشاوره بگیری
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون تافل (TOEFL)

آزمون تافل (TOEFL) که مخفف Test oEnglish as a Foreign Language است، یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است که توسط موسسه ETS در بیش از 150 کشور جهان برگزار می شود. آزمون تافل برای اولین بار در سال 1964 میلادی برگزار شد.

هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا برای اهداف مختلفی به ویژه اپلای تحصیلی در این آزمون شرکت می کنند. مدرک آزمون تافل در بیش از 11 هزار دانشگاه در سطح جهان اعتبار دارد، به همین دلیل این آزمون یکی از معتبرترین آزمون های جهان است و تقریبا در تمام کشورهای دنیا به رسمیت شناخته می شود.

افراد متقاضی ممکن است با اهداف متفاوتی در آزمون تافل شرکت کنند، مانند تحصیل در خارج از کشور، دریافت ویزا، مهاجرت و غیره.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای قبولی در آزمون تافل تضمینی بهترین کارشناسان را به شما معرفی می کنه تا بتونی با دریافت کاملترین مشاوره و راهنمایی، موفق به کسب نمره بالا در آزمون تافل تضمینی بشی.

انواع آزمون تافل

انواع آزمون تافل عبارتند از:

آزمون تافل آنلاین (اینترنتی) یا تافل IBT: آزمون تافل IBT به صورت آنلاین و در محل های برگزاری که از سوی ETS تعیین شده، برگزار می ‌شود.

نکته: آزمون تافل IBT در سال 2006 جایگزین نسخه قدیمی تافل CBT شد و به همین دلیل برگزاری تافل CBT متوقف شد. تافل IBT و تافل CBT هر دو به صورت کامپیوتری انجام می شوند، اما تفاوت هایی با هم دارند. تفاوت در ساختار و نمره دهی آزمون تافل در این دو نسخه از جمله تفاوت های تافل IBT و تافل CBT است.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

آزمون تافل IBT هوم ادیشن (Home Edition): نسخه دیگری از تافل آنلاین (IBT) است، اما این آزمون در خانه و تحت نظارت یک ناظر برگزار می ‌شود. این آزمون از سال 2020 به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری آزمون حضوری تافل IBT برگزار می شود.

* نکته: برای کسب نمره بالا در آزمون تافل آنلاین منابع و نمونه سوالات استاندارد و معتبر بسیاری در دسترس داوطلبان قرا گرفته است و شرکت کنندگان می توانند برای کسب نمره بالا در آزمون تافل آنلاین منابع آزمون تافل را مطالعه کنند و همچنین در آزمون های آزمایشی تافل از جمله آزمون تافل TPO شرکت کنند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

آزمون تافل کاغذی یا کتبی یا تافل PBT: آزمون تافل PBT در محل های برگزاری آزمون به صورت کتبی و کاغذی انجام می ‌شود.

اگر تصمیم داری برای اپلای تحصیلی در آزمون تافل IBT هوم ادیشن شرکت کنی، برای اطلاع از قوانین شرکت در آزمون تافل IBT هوم ادیشن و قبولی در آزمون تافل تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و از قوانین شرکت در آزمون تافل تضمینی مطلع شو.

آزمون تافل اسنشیالز (TOEFL Essentials): از فوریه ۲۰۲۱ سازمان ETS نسخه ی دیگری از آزمون تافل را به نام تافل اسنشیالز ارائه کرده است. آزمون تافل اسنشیالز شامل ترکیبی از سوالات آکادمیک و جنرال (عمومی) است و مدت زمان انجام این آزمون 90 دقیقه است و تافل اسنشیالز مبتنی بر کامپیوتر است و داوطلبان می توانند با اتصال به اینترنت پرسرعت در خانه یا هر مکان دیگری در تافل اسنشیالز شرکت کنند.

تافل تضمینی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون تافل PBT

آزمون تافل PBT یکی از انواع آزمون تافل است که به صورت کاغذی و کتبی برگزار می شود و مدت زمان انجام آن 2 ساعت و 30 دقیقه است. تافل کاغذی فقط در کشورهایی برگزار می شود که آزمون تافل آنلاین در دسترس نباشد و سازمان ETS از تاریخ 11 آوریل 2021 برگزاری تافل PBT را در بسیاری از کشورها لغو کرده است و اکنون تافل PBT فقط در کشورهایی ارائه می شود که از زیر ساخت های اینترنتی برای برگزاری تافل IBT برخوردار نیستند؛ از این رو بیشتر از 97 درصد آزمون های تافل در سراسر دنیا به صورت اینترنتی (تافل IBT) برگزار می شود و فقط درصد بسیار کمی از آزمون تافل به صورت کاغذی برگزار می شود.

برای اطلاع از خرید ووچر تافل تضمینی و هزینه آن و همچنین نحوه ارسال گزارش نمره تافل تضمینی به دانشگاه ها با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

آزمون تافل تضمینی

ساختار آزمون تافل PBT

ساختار آزمون تافل PBT مانند تافل IBT از چهار بخش تشکیل شده است که مهارت های اصلی زبان انگلیسی داوطلبان را مورد ارزیابی قرار می دهد. اما ساختار تافل پی بی تی و تافل ای بی تی تفاوت هایی با هم دارند. یکی از تفاوت های تافل IBT با تافل PBT در بخش ساختار این است که در ساختار تافل PBT برخلاف تافل IBT به جای بخش گفتاری یک بخش ساختاری (Structure) وجود دارد.

چهار بخش اصلی آزمون تافل PBT عبارتند از:

1- بخش درک مطلب (Reading)

2- بخش ساختاری (Structure)

3- بخش شنیداری ((Listening

4- بخش نوشتاری (Writting)

کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین منابع، آزمون ها و راهکارها را برای قبولی در آزمون تافل تضمینی به شما معرفی می کنند.

آزمون تافل شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

بخش درک مطلب آزمون تافل PBT

بخش درک مطلب آزمون تافل تافل پی بی تی، شامل پنج متن در زمینه ‌های علمی و آکادمیک است و این بخش شامل مجموعه ای از سوالات چند گزینه ای در مورد قسمت های کوتاه خواندن است که هر کدام تقریباً 10 تا 35 سطر از متن هستند. مهارت های مهم این بخش، درک ایده های اصلی، استفاده از زمینه برای استنباط معنی و درک اطلاعات واقعی است. تعداد سوالات مرتبط با هر متن با توجه به طول متن، بین 6 تا 12 سوال متغیر است و در مجموع در این بخش داوطلبان باید به 50 سوال در مدت 55 دقیقه پاسخ دهند.

بخش ساختاری آزمون تافل PBT

بخش ساختاری آزمون تافل PBT (تافل کاغذی) شامل دو دسته سوال در زمینه گرامر و ساختار متن می باشد. این بخش دارای 40 سوال است و داوطلبان باید در مدت 25 دقیقه به سوالات پاسخ بدهند.

دسته اول: در دسته اول سوالات ساختاری یا Structure پرسیده می شود، به این ترتیب که داوطلبان باید ساختار صحیح و ترتیب لغات را تشخیص دهند. سوالات این قسمت به صورت جای خالی مطرح می شود و در بخش ساختاری 15 سوال مطرح می شود.

دسته دوم: در دسته دوم داوطلبان باید به سوالات نگارش یا Written Expression، پاسخ دهند. در این قسمت جملات کاملی به داوطلبان داده می شود که زیر چهار مورد از کلمات آن خط کشیده شده و داوطلب باید کلمه یا عبارت نادرست را تشخیص دهد و در این بخش 25 سوال مطرح می شود.

آزمون تافل هوم ادیشن تضمینی - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

بخش شنیداری آزمون تافل PBT

بخش شنیداری آزمون تافل کاغذی شامل 50 سوال است که داوطلبان باید در مدت 35 دقیقه به سوالات پاسخ دهند. هر قسمت از سوالات درک مطلب، دستورالعمل های خاص خود را دارد و داوطلبان اجازه ی یادداشت برداری ندارند.

بخش شنیداری از سه قسمت تشکیل شده است:

بخش اول: در قسمت اول فایل های صوتی پخش می شود که مکالمات کوتاه بین دو نفر است و داوطلب باید در پایان هر مکالمه به پرسشی که مطرح می ‌شود، پاسخ دهد و این قسمت شامل 30 سوال است.

بخش دوم: این بخش شامل فایل های صوتی از مکالمات گسترده‌ تر بین دو یا چند نفر است. در بخش دون نیز داوطلبان باید به 8 سوال پاسخ بدهند.

بخش سوم: فایل های صوتی بخش سوم شامل مکالمات و سخنرانی ‌هایی است که بیشتر در رابطه با موضوعات آکادمیک می باشد و این قسمت شامل 12 سوال است.

نکته: در چند آزمون اخیر سوالات بخش شنیداری به ۷۰ پرسش افزایش یافته است.

آزمون تافل

بخش نوشتاری آزمون تافل PBT

در بخش نوشتاری تافل PBT داوطلبان باید یک مقاله در مورد یک موضوع مشخص بنویسند و مباحث انشا ممکن است موضوعات مختلفی را شامل شود و مقاله اغلب درباره موضوعی قابل بحث است و برای پاسخ دادن به این بخش داوطلبان 30 دقیقه زمان دارند.

بخش نوشتاری آزمون تافل پی بی تی، نمره ای بین 1 تا 6 دارد و نمرات به صورت نیم واحد گزارش می شود. امتیاز این بخش در کل آزمون محاسبه نمی شود و اکثر دانشگاه ‌ها برای این بخش سقفی تعیین نمی‌ کنند، ولی برخی دانشگاه ها نمره 4، 4.5 و 5 را به عنوان نمره حداقل تعیین می کنند.

برای اطلاع از تاریخ های برگزاری آزمون تافل در ایران کلیک کن.

نمره دهی آزمون تافل PBT

نتیجه آزمون تافل PBT داوطلبان به صورت نمره از 310 تا 677 گزارش می شود و این نمره شامل امتیاز سه بخش شنیداری، درک مطلب و ساختاری است و نمره بخش نوشتاری در در نتیجه آزمون محاسبه نمی شود.

بخش شنیداری، ساختار و بیان نوشتاری (نگارش) هر یک 31 تا 68 امتیاز دارند و نمره بخش درک مطلب بین 31 تا 67 امتیاز است و ETS با تبدیل نمرات خام یعنی تعداد پاسخ های صحیح به نمرات مقیاس بندی شده برای هر یک از این سه بخش، نمره کل تافل PBT را محاسبه می کند.

اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
نحوه نمره دهی به آزمون تافل کتبی به این صورت است که نمره هر 3 قسمت آزمون با هم جمع می شود و عدد به دست آمده در 10 ضرب شده و عدد حاصل تقسیم بر 3 می شود.

همچنین آزمون تافل نمره رد یا قبولی ندارد و نمره قابل قبول را دانشگاه ها و مراکز علمی درخواست کننده تعیین می کنند اما به طور کلی داوطلبان باید بتوانند در این آزمون حداقل نمره 550 را کسب کنند و اکثر دانشگاه ها نمره 550 را به عنوان حداقل نمره قابل قبول تعیین کرده اند.

آزمون تافل شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

اعتبار مدرک تافل PBT چقدر است؟

اعتبار مدرک آزمون تافل PBT مانند تافل آنلاین و بسیاری از آزمون های زبان انگلیسی بین المللی دارای اعتبار موقتی است و مدرک این آزمون حداکثر 2 سال از تاریخ صدور اعتبار دارد و دارنده مدرک تافل PBT فقط 2 سال می تواند مدرک تافل پی بی تی را برای اپلای تحصیلی به دانشگاه ها ارائه نماید و پس از دو سال اعتبار آن منقضی شده و در صورتی که متقاضی بخواهد مدرک تافل PBT را برای اپلای تحصیلی ارائه دهد باید دوباره در آزمون تافل PBT شرکت کند و مدرک جدیدی دریافت کند.

با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی در مورد نحوه ثبت نام آزمون تافل IBT هوم ادیشن تضمینی داری بپرس.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

آیا آزمون تافل PBT در ایران برگزار می شود؟

همان طور که گفته شد آزمون تافل PBT در کشورهایی که امکان برگزاری تافل IBT وجود ندارد، برگزار می شود، از این رو تافل کاغذی در ایران برگزار نمی شود و آزمون تافل IBT و تافل IBT هوم ادیشن که به صورت آنلاین انجام می شوند در ایران برگزار می شوند.

در شرایطی که بسیاری از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی در ایران برگزار نمی شود. امکان برگزاری آزمون تافل در ایران از مزایای آزمون تافل برای ایرانیان است، چرا که در غیر این صورت داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید به کشورهای همسایه مانند ترکیه و ارمنستان سفر می کردند و با صرف هزینه ی گزاف در آزمون تافل شرکت می کردند، اما آزمون تافل آنلاین به راحتی در ایران در دسترس بوده و داوطلبان می توانند چندین بار در سال در آزمون تافل شرکت کنند.

تضمین قبولی در آزمون های زبان مهاجرت
برای دریافت لیست کامل مراکز برگزار کننده آزمون تافل تضمینی در ایران با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و بهترین منابع، آزمون تافل و راهکارها برای قبولی در آزمون تافل تضمینی را دریافت کن.
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ها توسط بانک‌های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

آزمون GRE هوم ادیشن تضمینی

۱۴ بازديد
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون های زبان عمومی و تخصصی ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و درباره نحوه قبولی در آزمون ها مشاوره بگیری
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون GRE چیست؟

آزمون gre هوم ادیشن تضمینی در کوتاهترین زمان

آزمون GRE یا (Graduate Record Examination) یکی از آزمون های معتبر برای اپلای تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های معتبر دنیا است و دانشجویان برای درخواست پذیرش تحصیلی باید ابتدا در آزمون GRE شرکت کنند و موفق به کسب نمره قابل قبول شوند. در واقع آزمون GRE با هدف ارزیابی توانایی تحصیلی داوطلبان که متقاضی تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا به ویژه کشورهای ایالات متحده، کانادا، اروپا، انگلیس، سنگاپور و منطقه ANZ هستند، برگزار می شود.

نتایج آزمون GRE در بیش از ۱۶۰ کشور جهان و هزاران دانشگاه در سرتاسر جهان معتبر است و هر ساله افراد بسیاری با هدف اپلای تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر در آزمون GRE شرکت می کنند.

مرکز برگزاری آزمون GRE در کشور آمریکا قرار دارد و به کمک موسسه ETS برگزار می شود.

اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
اگر تصمیم داری برای اپلای تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در دانشگاه های معتبر در آزمون GRE شرکت کنی، برای قبولی صد در صد در آزمون GRE تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.
آزمون greتضمینی

انواع آزمون GRE

آزمون GRE در دو نسخه برگزار می شود، که عبارتند از:

1- آزمون GRE جنرال (GRE General Test)

2- آزمون GRE سابجکت  (GRE Subject Test)

اغلب دانشگاه‌ ها از داوطلبان، نتایج آزمون جی آر ای جنرال را درخواست می کنند و جی آر ای سابجکت در رشته ‌های تخصصی مانند زیست، شیمی، ادبیات، ریاضی، فیزیک و روانشناسی کاربرد دارد.

برای آشنایی با نحوه ثبت نام آزمون GRE تضمینی و همچنین دریافت راهکارها و منابع آزمون GRE تضمینی برای قبولی صد در صد در آزمون GRE تضمینی با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

ساختار آزمون GRE جنرال

ساختار آزمون GRE جنرال از سه بخش تشکیل شده است و مدت زمان انجام آن، 3 ساعت و 10 دقیقه است که برای پاسخگویی سوالات به داوطلبان یک ساعت برای بخش درک مطلب، یک ساعت برای بخش نگارش تحلیلی و 70 دقیقه برای بخش استدلال ریاضی زمان داده می شود.

بخش های اصلی آزمون GRE جنرال عبارتند از:

* بخش استدلال کلامی یا درک مطلب (Verbal Reasoning): این بخش آزمون GRE جنرال شامل 40 سوال است و مدت زمان پاسخگویی به سوالات 30 دقیقه است.

* بخش استدلال ریاضی (Quantitative Reasoning)بخش استدلال ریاضی شامل 40 سوال است و مدت زمان پاسخگویی به سوالات این بخش 70 دقیقه است.

* بخش نوشتار تحلیلی (Analytical Writing): این بخش از آزمون شامل 2 سوال است و مدت زمان پاسخگویی به هر دو سوال 60 دقیقه است.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

ساختار آزمون GRE سابجکت

دانشجویانی خارجی که قصد دارند در برخی رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های معتبر ادامه تحصیل دهند باید برای اپلای تحصیلی در آزمون GRE سابجکت شرکت کنند.

آزمون GRE سابجکت برای برخی از رشته ‌های آکادمیک در نظر گرفته شده است که شامل زیست شناسی، ادبیات انگلیسی، ریاضیات، شیمی، روانشناسی، فیزیک می باشد؛ البته در سال ۲۰۱۶ رشته های بیوشیمی، زیست شناسی سلولی و ملکولی به این آزمون اضافه شدند ولی بنا به دلایلی در حال حاضر شامل این آزمون نمی‌ شوند. مدت زمان انجام آزمون GRE سابجکت 2 ساعت و 50 دقیقه است.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

تعداد سوالات آزمون GRE سابجکت عبارتند از:

* زیست ‌شناسی: 190 سوال پنج گزینه ای

* شیمی: 130 سوال چند گزینه ای

* ادبیات: 230 سوال

* ریاضیات: 66 سوال چندگزینه ‌ای

* فیزیک: ۱۰۰ سؤال ۵ گزینه ‌ای

* روانشناسی: ۲۰۵ سوال چندگزینه ‌ای

نکته: یکی از مزایای GRE امکان اعتراض به نمره آزمون GRE است و داوطلبان پس از دریافت نتیجه ی خود می توانند با پرداخت هزینه مقرر به نمره آزمون اعتراض کنند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون GRE هوم ادیشن چیست؟

موسسه ETS در مارس 2020 به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ایجاد شده در برگزاری آزمون GRE به صورت حضوری، نسخه GRE هوم ادیشن را ارائه کرده است تا داوطلبان بتوانند به صورت آنلاین و در منزل در آزمون GRE شرکت کنند. داوطلبان می توانند در خانه و تحت نظارت یک ناظر در آزمون GRE هوم ادیشن شرکت کنند.

آزمون GRE هوم ادیشن همانند GRE حضوری در دو نسخه جنرال و سابجکت ارائه می شود و داوطلبان می توانند در هر یک از انواع آزمون GRE به صورت آنلاین و در منزل شرکت کنند. همچنین سوالات، ساختار و نمره دهی آزمون GRE هوم ادیشن همانند ساختار آزمون GRE حضوری است، با این تفاوت که به جای حضور در مرکز برگزاری، داوطلبان در خانه در آزمون شرکت می کنند.

اگر تصمیم داری در آزمون GRE برای اپلای تحصیلی کانادا شرکت کنی، می تونی برای شرکت در آزمون GRE تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و هر سوالی داری بپرسی.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

تجهیزات شرکت در آزمون GRE هوم ادیشن

داوطلبانی که می خواهند در آزمون GRE هوم ادیشن شرکت کنند باید ابتدا تجهیزات لازم را تهیه کنند.

تجهیزات لازم برای برای شرکت در GRE هوم ادیشن عبارتند از:

* کامپیوتر رومیزی یا لپ‌تاپ: استفاده از تبلت، تلفن همراه و کروم بوک ممنوع است و سیستم عامل باید تایید شده باشد و استفاده از نسخه ‌های غیرقانونی یا حالت آزمایشی مجاز نیست.

* کامپیوتر رومیزی: سیستم عامل ویندوز، نسخه 10 یا 8.

مک : Mac OS X 10.5 یا بالاتر 10.13 High Sierra

* مرورگر کروم یا فایرفاکس

* استفاده از چند مانیتور یا دو صفحه ‌ی نمایش ممنوع است.

* دانلود مرورگر: مرورگر ETS Secure Test Browser را دانلود و بر روی رایانه ‌ای که می‌ خواهید با آن در آزمون شرکت کنید، نصب کنید. برای نصب کامل مرورگر، فایل را پس از دانلود، اجرا کنید. پس از مشاهده پیغام زیر، مرورگر را ببندید:

“Success! You have installed the ETS secure test browser.”

* ProctorU Equipment Check را بر روی کامپیوتری که می ‌خواهید در آزمون استفاده کنید، اجرا کنید. اگر در بررسی تجهیزات با خطا مواجه شدید، تا قبل از روز شرکت در آزمون هر گونه مشکلی را برطرف کنید.

تجربه ما تضمین موفقیت شما

* فایروال ‌های رایانه و برنامه ‌های امنیتی می‌ توانند با نرم افزار آزمون GRE تداخل داشته باشند. بهتر است قبل از آزمون، این برنامه‌ ها را غیرفعال یا تنظیمات آن را تغییر دهید.

* اسپیکر: یک بلندگوی داخلی یا خارجی برای شنیدن صدای ناظر (استفاده از هدست یا هدفون ممنوع است.)

* میکروفون: یک میکروفون داخلی یا خارجی که مجزا از هدست است برای برقراری ارتباط با ناظر باشد.

دوربین: دوربین داخلی کامپیوتر یا یک وب کم جداگانه باشد (قبل از آزمون، دوربین باید حرکت داده شود تا نمای 360 درجه از اتاق، از جمله روی میز را نشان دهد.)

برای دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص قوانین شرکت در آزمون GRE و قبولی صد در صد در آزمون GRE تضمینی، شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان را به شما معرفی می کند.

شرایط شرکت در GRE هوم ادیشن

* داوطلب باید در طول آزمون در اتاق تنها باشد و کسی نباید به اتاق وارد شود.

* در هنگام شروع آزمون باید تمام درهای اتاق بسته باشد.

* کامپیوتر و صفحه کلید باید روی میز داوطلب یا روی میز دیگری باشد.

* میز و صندلی باید طوری قرار بگیرد که درب اتاق برای مراقب قابل مشاهده باشد.

* بر روی میز و اطراف آن نباید وسایل غیر مجازی مانند تلفن همراه، دوربین ‌ها، یادداشت ‌ها و کتاب باشد.

* داوطلب باید روی یک صندلی استاندارد بنشیند. نشستن روی تخت، کاناپه، صندلی راحتی ممنوع است.

تضمین قبولی در آزمون های زبان مهاجرت
* خوردن و آشامیدن در طول آزمون ممنوع است.

گوش ‌های داوطلب باید در طول آزمون قابل مشاهده باشند و با مو، کلاه یا موارد دیگر پوشیده نشده باشد. پوشیدن مقنعه و روسری مجاز است اما گوش‌ ها باید دیده شود.

* داوطلب باید در زمان آزمون لباس مناسب بپوشد.

* استفاده از جواهرات، گیره کراوات، بند سرآستین، گیره‌ های تزئین شده، شانه، کمربند، هدبند و سایر لوازم جانبی مو ممنوع است.

آزمون gre تضمینی

به دلیل جلوگیری از تقلب استفاده از کاغذ معمولی برای یادداشت برداری ممنوع است و داوطلبان برای یادداشت برداری می توانند از موارد زیر استفاده کنند:

1- تخته سفید رومیزی کوچک با ماژیک قابل پاک شدن

2- یک ورق کاغذ داخل کاور به همراه ماژیک قابل پاک شدن.

3- استفاده از مداد و خودکار ممنوع است.

4- در پایان آزمون، باید به مراقب نشان دهید که تمام یادداشت ‌ها پاک شده‌ اند.

برای اطلاع از هزینه آزمون GRE در ایران در سال جدید کلیک کن.

مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ها توسط بانک‌های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

بورسیه استانی ایتالیا

۱۷ بازديد
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که عبارتند از:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد؛ همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن تضمینی اروپا و همچنین ویزای شینگن ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

افرادی که قصد مهاجرت به کشور ایتالیا را دارند می توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش های مهاجرت مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری، خود حمایتی و غیره را انتخاب کنند.

همان طور که گفته شد، تحصیل یکی از روش های مهاجرت به ایتالیا است. ایتالیا هر ساله متقاضیان بسیاری برای تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف دارد و افراد بسیاری در سراسر دنیا متقاضی تحصیل در دانشگاه های معتبر این کشور هستند.

متقاضیان تحصیل در ایتالیا باید برای ورود و تحصیل در این کشور ابتدا اقدام به اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا بنمایند.

متقاضی برای اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا باید ابتدا موفق به دریافت پذیرش تحصیلی از یکی دانشگاه ها یا مراکز آموزشی معتبر در این کشور شود و پس از اخذ پذیرش تحصیلی می تواند برای دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا اقدام کند.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

اگر تصمیم داری با خرید ملک یا ثبت شرکت در ایتالیا در این کشور سرمایه گذاری کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک و همچنین اقامت ایتالیا با ثبت شرکت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

بورسیه استانی ایتالیا چیست؟

بورسیه استانی ایتالیا این امکان را برای دانشجویان خارجی فراهم می کند که بتوانند در این کشور به تحصیل رایگان بپردازند و از مزایای تحصیل در این کشور بهره مند شوند.

بورسیه استانی ایتالیا توسط استان محل تحصیل دانشجو در ایتالیا اعطا می شود و به دانشجویانی تعلق می گیرد که در کشور خود دارای درآمد بالایی نیستند و از تمکن مالی کافی برای پرداخت شهریه دانشگاه و هزینه های زندگی و اقامت در این کشور برخوردار نیستند.

اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
بورسیه استانی ایتالیا هر سال از سوی اداره بورسیه هر استان به دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی و کلیه رشته ها تعلق می ‌گیرد و دانشجویان خارجی برای دریافت بورسیه استانی ایتالیا ملزم به ارائه رزومه تحصیلی یا مقالات ISI نیستند و فقط باید مدارک تمکن مالی خود را ارائه دهند.

مبلغ بورسیه استانی ایتالیا در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد علاوه بر شهریه دانشگاه، هزینه‌ های زندگی دانشجویی در ایتالیا را نیز پوشش می ‌دهد. در واقع دانشجویانی که موفق به دریافت بورسیه استانی ایتالیا می ‌شوند، فرصت تحصیل رایگان در این کشور را خواهند داشت.

برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با دریافت دعوتنامه ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن تا بهترین نتیجه رو ببینی.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مبلغ بورسیه استانی ایتالیا چقدر است؟

مبلغ بورسیه استانی ایتالیا حدود ۵۲۰۰ یورو وجه نقد و 70 درصد تخفیف در خدمات خوابگاه و سلف سرویس و کارت تردد است. در صورت اخذ بورسیه استانی ایتالیا شهریه دانشجویان خارجی به طور کامل حذف می شود و در برخی شهر ها اگر به دانشجو خوابگاه تعلق بگیرد هزینه خوابگاه از مبلغ بورسیه کم می شود و مبلغ ۲۵۰۰ الی ۳۰۰۰ یورو به دانشجو پرداخت می شود.

همچنین نحوه پرداخت هزینه بورسیه استانی ایتالیا به متقاضیان به این صورت است که قسط اول که نیمی از کل هزینه است یک ماه پس از اعلام نتایج به حساب دانشجو واریز می شود یا به صورت کارت اعتباری به دانشجو اعطا می شود سپس قسط دوم بورسیه نیز پس از ترم دوم پرداخت خواهد شد.

* نکته: طبق اعلام سازمان بورسیه ایتالیا، دانشجویانی که درآمد سرپرست شان سالانه کمتر از 10 هزار یورو باشد شانس گرفتن بورسیه تحصیلی را خواهند داشت.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

شرط سنی برای دریافت بورسیه ایتالیا

بورسیه تحصیلی در ایتالیا و برنامه های مختلف آن شرایط متفاوتی دارند. مثلا بورسیه دولتی ایتالیا که به مقطع کارشناسی ارشد، دکتری و پروژه های تحقیقاتی تعلق می گیرد، شرایط سنی خاصی دارد. سن متقاضی برای دریافت بورسیه ایتالیا در مقطع کارشناسی ارشد باید حداکثر 28 سال و مقطع دکتری حداکثر 30 سال باشد.

همچنین محدودیت سنی برای متقاضیانی که قصد شرکت در پروژه های تحقیقاتی زیر نظر یک سوپروایزر را دارند کمتر است و سن دریافت بورسیه تا سن 40 سال است.

ویزای شنگن اروپا تضمینی
هر یک از برنامه های مختلف بورسیه ایتالیا، شرایط سنی متفاوتی دارند، در بعضی برنامه هایی که از سوی یک دانشگاه اعلام شده، حداکثر سن برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد 30 سال است، از این رو متقاضیان برای دریافت بورسیه تحصیلی ایتالیا باید حتما شرط سنی برای برنامه مورد نظر را مدنظر قرار دهند.
شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

بورسیه تحصیلی دانشگاه های ایتالیا

برخلاف برنامه بورسیه استانی ایتالیا، بورسیه تحصیلی دانشگاه ها براساس رزومه علمی، معدل و سوابق علمی دانشجویان، به آنها اعطا می شود، همچنین بورسیه‌ تحصیلی دانشگاه ها به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و مقطع دکتری داده می شود.

دانشجویان برای دریافت بورسیه تحصیلی کارشناسی ایتالیا بعد از گذراندن دومین سال تحصیل در ایتالیا، در شرایطی که حد نصاب های واحد آموزشی را رعایت کنند و تعداد معینی واحد درسی را پاس کرده باشند، می توانند برای دریافت بورسیه تحصیلی ایتالیا اقدام کنند.

انواع ویزای شنگن تضمینی

همچنین نوع دیگر بورسیه تحصیلی ایتالیا وجود دارد که به دانشجویان رشته های فنی-مهندسی، اقتصاد و تحصیل حقوق در ایتالیا که به زبان انگلیسی تحصیل می کنند، اعطا می شود.

برای اطلاع از تمکن مالی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا با دریافت مشاوره از کارشناسان ما بهترین نتیجه را برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا ببینی.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

هزینه شهریه دانشگاه ها در ایتالیا

شهریه تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های دولتی ایتالیا به طور متوسط از 900 تا 4 هزار یورو در سال متغیر است و مقدار شهریه دانشگاه برای دانشجویان بومی و دانشجویان خارجی یکسان است.

همچنین هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی ایتالیا از 2 هزار تا 20 هزار یورو متغیر است و میزان شهریه دانشگاه براساس رشته تحصیلی و دانشگاه مقصد متفاوت است و مقدار شهریه دانشگاه های خصوصی برای دانشجویان اتحادیه اروپا و خارج از اتحادیه اروپا یکسان است.

ویزای شینگن ایتالیا تضمینی
اگر تصمیم داری برای تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن ایتالیا، ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی و…) اقدام کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی و مشاوره رایگان را در خصوص اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا دریافت کن.
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

زمان دریافت بورسیه تحصیلی ایتالیا

بورسیه استانی ایتالیا بعد از ورود دانشجویان خارجی به ایتالیا و یک ماه پس از شروع تحصیل داده می شود.

مبلغ بورسیه ‌تحصیلی توسط مسئول استان به حساب دانشجو واریز می‌ شود و یا به صورت کارت اعتباری در اختیار دانشجویان خارجی قرار می گیرد. همان طور که گفته شد، مبلغ بورسیه تحصیلی ایتالیا معمولاً در دو قسمت و در ابتدای هر ترم تحصیلی به دانشجویان پرداخت می شود.

هدف از اعطای بورسیه تحصیلی ایتالیا به دانشجویان خارجی، گسترش همکاری های بین المللی این کشور در زمینه های علمی، فرهنگی، فناوری و ترویج زبان و فرهنگ ایتالیایی است.

دانشجویانی خارجی که اتباع خارج از اتحادیه اروپا هستند، می توانند از بورسیه استانی ایتالیا یا بورسیه تحصیلی جهان سوم ایتالیا استفاده کنند.

ویزای توریستی ایتالیا تضمینی
اگر سرمایه کافی برای سرمایه گذاری در ایتالیا نداری، می تونی با اخذ بلو کارت ایتالیا و همچنین دریافت جاب آفر ایتالیا به این کشور مهاجرت کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت شغلی به ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا گرفتن وقت سفارت است و متقاضیان برای تحویل مدارک اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا و انجام مصاحبه سفارت ایتالیا ابتدا باید وقت بگیرند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا و همچنین مشخص نبودن ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری ایتالیا در ایران (CKGS) هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت ایتالیا یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا
مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

ویزای بازنشستگی ایتالیا

۱۷ بازديد
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مهاجرت به ایتالیا از طریق بازنشستگی

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که عبارتند از:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد؛ همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

انواع ویزای شنگن 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن تضمینی اروپا و همچنین ویزای شینگن ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

افرادی که قصد مهاجرت به کشور ایتالیا را دارند می توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش های مهاجرت مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری، بازنشستگی (خود حمایتی) و غیره را انتخاب کنند. یکی از روش های مهاجرت به ایتالیا، مهاجرت از طریق اخذ ویزای بازنشستگی است و متقاضیان می توانند با اخذ این ویزا به ایتالیا مهاجرت کرده و اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اخذ ویزای بازنشستگی ایتالیا

ویزای بازنشستگی ایتالیا یکی از انواع ویزای نوع D یا همان ویزای اقامت طولانی مدت ایتالیا است.

متقاضیان مهاجرت به ایتالیا می توانند با اثبات تمکن مالی خود از طریق اخذ ویزای بازنشستگی ایتالیا اقدام کنند. برای دریافت این ویزا متقاضی باید داشتن تمکن مالی و درآمد ماهیانه و ارائه آن برای هر یک از اعضای خانواده را اثبات کند. درآمد متقاضی می تواند با داشتن اجاره املاک یا سود سهامی که در بانک دارد و یا حقوق بازنشستگی باشد و ارائه بیمه نامه برای تمام افراد خانواده الزامی است.

برای اخذ ویزای بازنشستگی ایتالیا محدودیت سنی وجود ندارد و متقاضی می تواند برای خود و خانواده اش با داشتن تمکن مالی مناسب، ویزای ایتالیا دریافت کند به این روش خود حمایتی یا تمکن مالی نیز می گویند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

با دریافت ویزای بازنشستگی ایتالیا متقاضی مجاز به سرمایه گذاری در زمینه های مختلف یا خرید ملک نیز می باشد، اما اجازه کار فعال ندارند. یکی از قوانین حاکم بر ویزای بازنشستگی رعایت شرط حضور در ایتالیا است افراد باید 6 ماه در سال را در ایتالیا حضور داشته باشند تا بتواند اقامت خود را تمدید کند.

میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای بازنشستگی ایتالیا سالانه حدود 32 هزار یورو برای متقاضی و به ازای همسر 20 درصد این مبلغ و به ازای هر فرزند زیر 18 سال، 5 درصد این مبلغ به کل مبلغ اصلی اضافه می شود.

برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با دریافت دعوتنامه ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن تا بهترین نتیجه رو ببینی.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

مزایای اخذ ویزای بازنشستگی ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا از طریق اخذ ویزای بازنشستگی یا دریافت اقامت خود حمایتی ایتالیا (تمکن مالی ایتالیا) برای متقاضی مزایایی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

* مهاجرت به ایتالیا بدون نیاز به اشتغال، تحصیل و سرمایه گذاری و تنها شرط لازم داشتن درآمد و تمکن مالی مناسب است.

* نداشتن محدودیت سنی برای اخذ ویزای بازنشستگی

* امکان دریافت اقامت به همراه خانواده (همسر و فرزندان زیر 18 سال)

* امکان سفر به تمام کشورهای حوزه شینگن بدون نیاز به سرمایه گذاری

* بدون محدودیت برای اعطای اقامت ایتالیا

* عدم نیاز به ارائه مدرک زبان رسمی ایتالیا (زبان ایتالیایی)

* عدم نیاز به ارائه مدرک تحصیلی

* امکان تحصیل رایگان در مدارس دولتی ایتالیا برای فرزندان زیر 18 سال

ویزای توریستی ایتالیا تضمینی
اگر تصمیم داری برای تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا  (ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن ایتالیا، ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی و…) اقدام کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی و مشاوره رایگان را در خصوص اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا دریافت کن.
ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اخذ اقامت دائم ایتالیا با ویزای بازنشستگی

در صورتی که متقاضی بخواهد از طریق اخذ ویزای بازنشستگی به ایتالیا مهاجرت کند نیازی به سرمایه گذاری و انتقال سرمایه به ایتالیا نیست. متقاضی با اخذ ویزای بازنشستگی ایتالیا ابتدا اقامت موقت یک ساله دریافت می کند، سپس می تواند سالیانه با اثبات تمکن مالی مناسب و داشتن درآمد لازم، ویزای خود را تمدید کند و اقامت این کشور را مجددا دریافت کند. پس از 5 سال اقامت موقت ایتالیا، متقاضی می تواند برای دریافت اقامت دائم اقدام کند و پس از 10 سال نیز در صورت واجد شرایط بودن می تواند پاسپورت و شهروندی ایتالیا را به دست آورد.

تجربه ما تضم موفقیت شما

اگر سرمایه کافی برای سرمایه گذاری در ایتالیا نداری، می تونی با اخذ بلو کارت ایتالیا و همچنین دریافت جاب آفر ایتالیا به این کشور مهاجرت کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت شغلی به ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مدارک اخذ ویزای بازنشستگی ایتالیا

برای اخذ ویزای بازنشستگی ایتالیا متقاضی باید برای اطلاع از شرایط و مدارک لازم به وب سایت کنسولگری ایتالیا مراجعه کند.

مهمترین مدارک اخذ ویزای بازنشستگی ایتالیا عبارتند از:

1- پاسپورت معتبر با اعتبار حداقل 3 ماه بیشتر از تاریخ اعتبار ویزای بازنشستگی و دو صفحه خالی در دسترس

2- عکس گذرنامه ای جدید

3- مدارک اثبات اقامت دائم در کشور مبدا

4- مدارک اثبات تمکن مالی

5- مدارک اثبات محل اقامت متقاضی در ایتالیا مانند توافق نامه اجاره، اثبات مالکیت، گاهی اوقات گواهی دولتی از مسکن مناسب

6- بیمه درمانی بین المللی معتبر در ایتالیا (بیمه درمانی که هزینه های پزشکی را برای مدت 1 سال پوشش می دهد.)

7- گواهی عدم سوء پیشینه

8- سند ازدواج و شناسنامه اعضای خانواده (در صورت تاهل)

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

دریافت اجازه اقامت در ایتالیا

پس از اخذ ویزای بازنشستگی و ورود به ایتالیا متقاضی باید برای اخذ مجوز اقامت این کشور اقدام کند. به این منظور متقاضی باید ظرف مدت 8 روز پس از ورود به ایتالیا به اداره پست مراجعه کند و فرم های مربوطه را تکمیل و ارائه نماید. پس از تکمیل فرم ‌ها، متقاضی باید کپی کلیه مدارک لازم را به اداره پست ارسال کند و رسیدی دریافت کند که در آن زمان ملاقات حضوری تعیین شده است. سپس متقاضی باید به مرکز پلیس محل زندگی خود (Questura) برود و اصل مدارک مورد نیاز را نیز ارسال کند. در اداره پلیس از متقاضی اثر انگشت گرفته می شود و سوالاتی از او پرسیده می شود پس از طی مراحل فوق نتیجه ی صدور کارت اجازه اقامت توسط guestura اعلام می شود.

ویزای شنگن اروپا تضمینی
اگر تصمیم داری با خرید ملک یا ثبت شرکت در ایتالیا در این کشور سرمایه گذاری کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک و همچنین اقامت ایتالیا با ثبت شرکت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای بازنشستگی ایتالیا

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای بازنشستگی ایتالیا گرفتن وقت سفارت است و متقاضیان برای تحویل مدارک اخذ ویزای بازنشستگی ایتالیا و انجام مصاحبه سفارت ایتالیا ابتدا باید وقت بگیرند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا و همچنین مشخص نبودن ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری ایتالیا در ایران (CKGS) هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت ایتالیا یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند.

ویزای شینگن ایتالیا تضمینی
برای اطلاع از تمکن مالی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا با دریافت مشاوره از کارشناسان ما بهترین نتیجه را برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا ببینی.
شرکت مهاجرتی هومان ویزا-
مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

ویزای ترانزیت ایتالیا

۹ بازديد
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزای ایتالیا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مهاجرت به ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که عبارتند از:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد؛ همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن تضمینی اروپا و همچنین ویزای شینگن ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

انواع ویزای ایتالیا

متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظر را درخواست و با توجه به نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم را برای اخذ ویزا تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی متقاضیان عبارتند از:

* ویزای تحصیلی ایتالیا

* ویزای سرمایه گذاری ایتالیا (گلدن ویزای ایتالیا)

* ویزای کاری ایتالیا

ویزای توریستی ایتالیا

* ویزای همراه ایتالیا

* ویزای خود حمایتی ایتالیا

* ویزای ترانزیت ایتالیا

* ویزای بازنشستگی ایتالیا

* ویزای پزشکی ایتالیا

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

اگر تصمیم داری برای تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن ایتالیا، ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی و…) اقدام کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی و مشاوره رایگان را در خصوص اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا دریافت کن.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اخذ ویزای ترانزیت ایتالیا

در صورتی که تصمیم داشته باشید به کشور ایتالیا وارد شوید، باید حتما ویزای این کشور را داشته باشید، حتی اگر برای چند ساعت بخواهید در این کشور توقف کنید. در واقع اگر به کشوری غیر از کشورهای حوزه شینگن سفر می کنید و باید برای تغییر وسیله حمل و نقل در ایتالیا توقف کنید به ویزای ترانزیت ایتالیا نیاز دارید.

با توجه به نحوه سفر و وسیله ‌ای که با آن سفر می کنید، یعنی هواپیما یا کشتی، دو نوع ویزای ترانزیت ایتالیا صادر می ‌شود:

1- ویزای ترانزیت فرودگاهی ایتالیا (ATV)

2- ویزای ترانزیت ایتالیا برای دریانوردان

تجربه ما تضمین موفقیت شما

اگر سرمایه کافی برای سرمایه گذاری در ایتالیا نداری، می تونی با اخذ بلو کارت ایتالیا و همچنین دریافت جاب آفر ایتالیا به این کشور مهاجرت کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت شغلی به ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

ویزای ترانزیت فرودگاهی ایتالیا

ویزای ترانزیت فرودگاهی ایتالیا که به ویزای نوع A معروف است یک نوع ویزای کوتاه مدت است. متقاضی با اخذ ویزای ترانزیت فرودگاهی ایتالیا می تواند در یکی از فرودگاه های این کشور توقف کرده و منتظر پرواز خود به مقصد مورد نظر شود، اما دارنده ی ویزای ترانزیت فرودگاهی ایتالیا اجازه ی خروج از منطقه ی ترانزیت فرودگاهی را ندارد.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

برخی افراد برای توقف کوتاه مدت در ایتالیا نیازی به اخذ ویزای ترانزیت فرودگاهی ندارند، در واقع این افراد از ارائه ویزای ترانزیت فرودگاهی معاف هستند:

* دارندگان پاسپورت دیپلماتیک

* اعضای خانواده شهروندان اتحادیه اروپا

* خدمه پرواز کشورهای طرف قرارداد کنوانسیون صنعت هواپیمایی شیکاگو

* دارندگان اقامت یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و عضو منطقه اقتصادی اروپا، آندورا، کانادا، ژاپن، سن مارینو یا کانادا

* دارندگان ویزای یکی از کشورهای عضو منطقه ی شینگن، اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، آندورا، کانادا، ژاپن، سن مارینو یا کانادا

ویزای ترانزیت نوع A تنها 24 ساعت اعتبار دارد و با داشتن آن متقاضی فقط می تواند به مدت 24 ساعت در منطقه ترانزیت بین المللی توقف نماید.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ویزای ترانزیت ایتالیا برای دریانوردان

ویزای ترانزیت ایتالیا برای دریانوردان (ویزای ترانزیت شینگن) مخصوص سفرهای دریایی است و به دارنده ی آن اجازه پیاده شدن از کشتی در یکی از بندرگاه های کشور ایتالیا (یا یکی از کشورهای حوزه ی شینگن) را می دهد. دارنده ی این ویزا می تواند حداکثر به مدت 5 روز تا حرکت به سمت مقصد بعدی خود که یکی از کشورهای خارج از منطقه شینگن است در بندرگاه توقف داشته باشد، اما نمی تواند در این 5 روز بندرگاه را ترک کند.

برای اطلاع از تمکن مالی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا با دریافت مشاوره از کارشناسان ما بهترین نتیجه را برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا ببینی.

شرایط اخذ ویزای ترانزیت ایتالیا

همان طور که گفته شد دو نوع ویزای ترانزیت ایتالیا وجود دارد که شرایط لازم برای اخذ هر دو تقریبا یکسان است و تفاوت های خیلی کمی با هم دارند.

شرایط اخذ ویزای ترانزیت ایتالیا عبارتند از:

* متقاضی برای دریافت این ویزا باید دلیل موجهی داشته باشد.

* مقصد بعدی متقاضی باید یکی از کشورهای خارج از حوزه ی شنگن باشد.

* داشتن بلیط هواپیما یا کشتی

* داشتن پاسپورت و مدارک شناسایی معتبر

* تمامی مدارک لازم و همچنین فرم درخواست ویزای ترانزیت ایتالیا را تکمیل و امضا کرده باشد.

ویزای توریستی ایتالیا تضمینی
اگر برای اخذ ویزای ترانزیت ایتالیا نیاز به راهنمایی و مشاوره داری با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مدارک اخذ ویزای ترانزیت ایتالیا

افرادی که قصد گرفتن ویزای ترانزیت ایتالیا را دارند باید کلیه مدارک خود را به سرکنسولگری و یا نماینده رسمی دولت ایتالیا در ایران ارائه دهند تا پس از بررسی مدارک، در صورت واجد شرایط بودن و تکمیل بودن مدارک برای متقاضی ویزای ترانزیت صادر شود.

مدارک لازم برای اخذ ویزای ترانزیت ایتالیا عبارتند از:

* تکمیل فرم درخواست ویزای ترانزیت ایتالیا با ۲ امضاء

* دو قطعه عکس پاسپورتی

* پاسپورت معتبر با حداقل دو برگ سفید و با حداقل سه ماه اعتبار

* پرداخت هزینه‌ ی صدور ویزای ترانزیت ایتالیا

* دعوتنامه از طرف یک شرکت حمل و نقل ایتالیایی

* قرارداد همکاری بین شرکت حمل و نقل ایرانی و شرکت حمل و نقل ایتالیایی

* داشتن مجوز سفر

* گواهینامه بین المللی رانندگی معتبر (در صورتی که خودتان راننده وسلیه نقلیه هستید.)

ویزای شینگن ایتالیا تضمینی

* دفترچه معتبر خروج راننده

* سند مالکیت وسیله نقلیه

* تصویر شناسنامه متقاضی به همراه ترجمه (به زبان ایتالیایی یا انگلیسی)

* مدارک شغلی به همراه ترجمه

* پرینت گردش سه ماهه آخر حساب جاری بانکی

* بیمه مسافرتی بین المللی

* کپی تصویر صفحه اول پاسپورت و تصویر ویزاهای قبلی به همراه مهرهای مربوطه

* گواهی سلامت

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

هزینه ویزای ترانزیت ایتالیا چقدر است؟

متقاضی همزمان با ارسال درخواست خود برای اخذ ویزای ترانزیت ایتالیا باید هزینه بررسی ویزا را نیز پرداخت کند، که این هزینه در صورت رد درخواست ویزای ترانزیت، به متقاضی مسترد نخواهد شد. هزینه تمام ویزاهای کوتاه مدت ایتالیا از جمله ویزای ترانزیت ایتالیا یکسان است، البته این هزینه برای تمام کشورهای حوزه ی شینگن یکسان است.

هزینه بررسی درخواست ویزای ترانزیت ایتالیا برای بزرگسالان، ۸۰ یورو و برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال، ۴۰ یورو و برای خردسالان زیر 6 سال نیز رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه برای بررسی ویزا نمی باشد.

ویزای شنگن اروپا تضمینی
برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با دریافت دعوتنامه ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن تا بهترین
نتیجه رو ببینی.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مدت زمان صدور ویزای ترانزیت ایتالیا

مدت بررسی درخواست ویزای ترانزیت ایتالیا و صدور ویزا حداکثر دو هفته طول می کشد و متقاضی می تواند ظرف مدت دو هفته ویزای ترانزیت را دریافت کند. از این رو برای اخذ این ویزا باید حداقل 15 روز پیش از سفر اقدام کرد. البته بهتر است درخواست ویزای ترانزیت ایتالیا را زودتر ارسال کنید، چرا که ممکن است فرآیند بررسی و صدور ویزا بین 30 تا 60 روز کاری نیز طول بکشد.

اگر تصمیم داری با خرید ملک یا ثبت شرکت در ایتالیا در این کشور سرمایه گذاری کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک و همچنین اقامت ایتالیا با ثبت شرکت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای ترانزیت ایتالیا

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای ترانزیت ایتالیا گرفتن وقت سفارت است و متقاضیان برای تحویل مدارک اخذ ویزای ترانزیت ایتالیا و انجام مصاحبه سفارت ایتالیا ابتدا باید وقت بگیرند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا و همچنین مشخص نبودن ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری ایتالیا در ایران (CKGS) هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت ایتالیا یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند.

مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

دعوتنامه ایتالیا

۱۵ بازديد
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مهاجرت به ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که عبارتند از:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد؛ همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن تضمینی اروپا و همچنین ویزای شینگن ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

انواع ویزای ایتالیا

متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظر را درخواست و با توجه به نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم را برای اخذ ویزا تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی متقاضیان عبارتند از:

* ویزای تحصیلی

* ویزای کاری

* ویزای سرمایه گذاری (گلدن ویزای ایتالیا)

* ویزای توریستی

* ویزای همراه

* ویزای خوداشتغالی

* ویزای ترانزیت

* ویزای بازنشستگی

* ویزای پزشکی

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

اگر تصمیم داری برای تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن ایتالیا، ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی و…) اقدام کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی و مشاوره رایگان را در خصوص اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا دریافت کن.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

دعوتنامه ایتالیا چیست؟

دعوتنامه ایتالیا نامه ای است که از طرف شخص یا سازمان ایتالیایی برای یک فرد در کشورهای دیگر ارسال می شود. دعوتنامه ایتالیا از افراد مورد نظر خود دعوت می کند که برای اهداف مختلفی مانند تحصیل، کار، بازدید دوستان و بستگان و… که در نظر دارد، به ایتالیا سفر کنند.

شخصی که دعوتنامه را می‌ نویسد باید مسئول مواردی که در برگه قید می‌ کند باشد، مطالب درج شده در دعوتنامه ‌ایتالیا به دقت بررسی می شود، در دعوتنامه ‌ایتالیا اطلاعات شناسایی متقاضی به همراه هدف از سفر به ایتالیا درج می ‌شود، محل اقامت و چگونگی پرداخت آن نیز مطرح خواهد شد و باید زمان خروج از کشور نیز در دعوتنامه ایتالیا درج شود. فرد دعوت کننده که شهروند ایتالیا است و برای متقاضی دعوتنامه ارسال می کند باید تمامی اطلاعات خود را ثبت کند. اگر در دعوتنامه قید شود که مدعو پشتیبان مالی متقاضی است، نیاز به ارائه فیش حقوق سه ماه اخیر خواهد بود.

ویزای توریستی ایتالیا تضمینی
دعوتنامه ایتالیا به متقاضیان اخذ ویزا کمک می کند، که روند اخذ ویزا سریع تر انجام شود، اما دعوتنامه ایتالیا به منظور دریافت ویزای تضمینی ایتالیا نیست بلکه فقط دریافت اخذ ویزای ایتالیا را تسریع می کند و تضمینی برای دریافت ویزای ایتالیا نخواهد بود.
ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

انواع دعوت نامه ایتالیا

همان طور که گفته شد دعوتنامه ایتالیا می تواند روند اخذ ویزا را تسریع کند و احتمال پذیرش درخواست اخذ ویزا را افزایش دهد، اما این به معنی پذیرش صددرصد و تضمینی درخواست اخذ ویزای ایتالیا نمی باشد و ممکن است با اینکه متقاضی دعوتنامه دریافت کرده باشد، اما درخواست اخذ ویزای او از سوی اداره مهاجرت ایتالیا رد شود.

دعوتنامه ایتالیا انواع مختلفی دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

* دعوتنامه توریستی ایتالیا

* دعوتنامه خانوادگی

* دعوتنامه تحصیلی

* دعوتنامه تجاری

* دعوتنامه کاری

* دعوتنامه نمایشگاهی

* دعوتنامه پزشکی جهت درمان

ویزای شنگن اروپا تضمینی
اگر تصمیم داری با خرید ملک یا ثبت شرکت در ایتالیا در این کشور سرمایه گذاری کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک و همچنین اقامت ایتالیا با ثبت شرکت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.
شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

دعوتنامه توریستی ایتالیا

طبق آمارها یکی از بیشترین ویزاهایی که درخواست می شود، با دعوتنامه توریستی ایتالیا است. دعوتنامه توریستی این کشور بیشتر از طرف بستگان متقاضی که در ایتالیا اقامت دارند، برای آنها ارسال می شود. دعوتنامه خانوادگی نیز یکی از این دعوتنامه است و افراد می توانند با دریافت این دعوتنامه به همراه خانواده خود به کشور ایتالیا سفر کنند. دریافت دعوتنامه توریستی ایتالیا مراحل صدور ویزای توریستی را برای افراد آسان می کند.

یکی از گزینه‌ هایی که باید برای نوشتن دعوتنامه توریستی به آن توجه شود اطلاعات کامل افراد است، کپی مدارکی که وضعیت اقامت متقاضی را مشخص نماید از اهمیت بسیاری برخوردار است. تمامی موارد ذکر شده برای دعوتنامه توریستی ایتالیا باید دقیق و بدون دروغ باشد، هر گونه اظهارات خلاف واقع یا ظاهر‌ سازی قطعاً شانس اخذ ویزای توریستی ایتالیا را از متقاضی سلب خواهد کرد.

دعوتنامه خانوادگی ایتالیا

در بین همه دعوتنامه های ایتالیا، اخذ دعوتنامه خانوادگی تا حدودی آسان تر است و این موضوع به این بستگی دارد که یکی از بستگان درجه یک متقاضی مانند والدین یا فرزندان در کشور ایتالیا اقامت دارند.

افرادی که در ایتالیا اقامت دارند ممکن است بخواهند خانواده و یا نزدیکان خود را به ایتالیا دعوت کنند، از این رو برای ارسال دعوتنامه برای متقاضی باید به پلیس مهاجرت ایتالیا مراجعه کرده و از این طریق برای متقاضی دعوت نامه ارسال کنند. در صورتی که این اداره با ارسال دعوتنامه موافقت کند، دعوتنامه برای متقاضی ارسال می شود. فرد دریافت کننده دعوتنامه خانوادگی ایتالیا با داشتن آن می تواند مراحل دریافت ویزای خود را سریع انجام دهد و به این کشور برای دیدن اعضای خانواده خود سفر کند.

دعوتنامه تحصیلی ایتالیا

تحصیل در ایتالیا یکی از روش های مهاجرت به این کشور است و متقاضیان برای ورود و اقامت به منظور تحصیل در این کشور باید اقدام به اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا نمایند و داشتن دعوتنامه تحصیلی ایتالیا شانس دریافت ویزای تحصیلی را افزایش می دهد.

دعوتنامه تحصیلی ایتالیا برای افراد به سختی صادر می شود و متقاضی می تواند با اخذ دعوتنامه تحصیلی به راحتی در کشور ایتالیا با توجه به مقطع تحصیلی که در آن بورسیه شده است، به تحصیل بپردازد.

تحصیل در ایتالیا برای دانشجویان مزایایی دارد، از جمله اینکه دانشجویان در حین تحصیل اجازه ی کار کردن دارند و می توانند همزمان با تحصیل چند ساعت در هفته نیز به کار مناسب اشتغال داشته باشند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

دعوتنامه تجاری ایتالیا

دعوتنامه تجاری ایتالیا نامه ‌ای است که برای دعوت کردن افراد برای حرفه ‌ای خاص استفاده می شود و بین شرکت مبدأ و شرکت مقصد می ‌باشد. در این دعوتنامه هدف از سفر باید به درستی مشخص شود. گاه هدف از سفر بازدید یا خرید دستگاه و گاه دعوت برای گسترش اقتصادی می باشد، همچنین مهر و امضای شرکت میزبان یکی از موارد مهم در دعوتنامه ایتالیا است، که باید رعایت شود.

دعوتنامه تجاری ایتالیا یک نسخه PDF است که برای شرکت مهمان از طریق پست ارسال می شود، البته ارسال دعوتنامه به صورت ایمیل نیز امکانپذیر است.

تجربه ما تضمین موفقیت شما

همچنین متقاضی برای اخذ ویزای تجاری ایتالیا نیاز به معرفی نامه از سوی سر برگ شرکتی که متقاضی در آن استخدام است می‌ باشد. معرفی نامه شامل اطلاعات هویتی متقاضی، اطلاعات گذرنامه ‌ای مانند شماره گذرنامه، تاریخ و محل صدور، تاریخ انقضا و غیره است. سمت متقاضی در سازمان مربوطه باید به دقت مشخص شود. همچنین نوع ارتباط تجاری بین شرکت ایرانی و ایتالیایی و تاریخ اقامت متقاضی باید به طور دقیق مشخص شود. دعوتنامه ایتالیا دارای فرم دقیق و اعلام شده ‌ای است.

اگر متقاضی بخواهد ویزای تجاری دریافت کند باید مدرک شغلی وی به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد. مدارک شغلی باید برای مدیر و اعضای هیئت مدیره شرکت مورد نظر شفاف ‌سازی شود و متقاضیانی که دارای مشاغل آزاد هستند، باید پروانه کسب داشته باشند.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

دعوتنامه کاری ایتالیا

دعوتنامه کاری ایتالیا یکی از سخت ترین انواع دعوتنامه است. دعوتنامه کاری با توجه به مدارک و سوابق کاری متقاضی صادر می شود، از این رو متقاضی برای دریافت دعوتنامه کاری باید رزومه قوی و خوبی داشته باشد، در غیر این صورت برای متقاضی دعوتنامه کاری صادر نخواهد شد، چرا که برای ارسال دعوتنامه کاری، کارفرما باید شرایط لازم برای مهاجرت و اقامت متقاضی را تضمین کند و کارفرما باید مراحل انجام این ضمانت و دیگر شرایط لازم برای مهاجرت فرد دعوت شده را در ایتالیا انجام دهد، تا دعوتنامه برای متقاضی ارسال شود. ارسال دعوتنامه کاری به صورت فایل PDF و الکترونیکی انجام می شود.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد مهاجرت کاری تضمینی به ایتالیا با دریافت بلو کارت ایتالیا و همچنین اخذ جاب آفر ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

دعوتنامه نمایشگاهی ایتالیا

در کشور ایتالیا نمایشگاه های مختلفی برگزار می شود، که به عرضه و نمایش کالا های زیادی می پردازند. طراحان و تولید کنندگان ایتالیایی پیش از برپایی نمایشگاه در این کشور برای افرادی که حرفه شان متناسب با اجناس نمایشگاه باشد، دعوتنامه نمایشگاهی ارسال می کنند و با این کار موجب آشنایی کشورهای دیگر با تولیدات کشور ایتالیا می شود و به رونق اقتصادی این کشور کمک می کند. فرد دعوت شده نیز می تواند با سفر به ایتالیا، با جدید ترین تولیدات این کشور آشنا شود و از آن نمایشگاه خرید کند.

انواع ویزای شنگن تضمینی

دعوتنامه نمایشگاهی یکی از آسان ترین دعوتنامه هاست و برای اخذ آن نیاز به داشتن حامی مالی مشخصی نیست و نیاز به مهر و امضا از هیچ ارگان و سازمان خاصی نیست اما باید در دعوتنامه هدف دقیق سفر مشخص شود.

تاریخ اعتبار دعوتنامه نمایشگاهی با اتمام تاریخ نمایشگاه به پایان می رسد و فرد دعوت شده باید خاک ایتالیا را ترک کرده و به کشور خود بازگردد.

نکات مهم دعوتنامه ایتالیا

متقاضی ابتدا باید فرم دعوتنامه را تکمیل کند، از این رو اگر مدعو شهروند ایتالیا باشد باید کپی گذرنامه خود را ارائه نماید، البته شناسنامه ایتالیایی معتبر نیز باید همراه دعوتنامه فکس شود؛ همچنین اگر مدعو شهروند خارجی است که در ایتالیا اقامت دارد، بایدکپی اجازه اقامت وی نیز به همراه سایر مدارک فکس شود. اعتبار اجازه اقامت مدعو باید دقیق باشد.

متقاضی باید از هر گونه اضافه گویی در دعوتنامه خودداری کند و دعوتنامه باید طبق فرم تعیین شده باشد. اظهارات متقاضی باید شفاف، دقیق و حقیقی باشد و از گفتن هر گونه مطلب خلاف واقع و دروغین اجتناب کند؛ در واقع گفتن حقیقت و شفاف سازی در نوشتن دعوتنامه اهمیت زیادی دارد.

هدف از سفر فرد دعوت شده باید دقیقا مشخص شود و هدف او باید در چهارچوب سیاست ایتالیا بگنجد، در غیر این صورت دعوتنامه رد خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به ایتالیا با اخذ دعوتنامه با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

مدارک اخذ دعوتنامه ایتالیا

شخصی که قصد ارسال دعوتنامه ایتالیا را برای متقاضی دارد باید اطلاعات دقیق او را در متن دعوتنامه قید کند. اطلاعاتی که درج آنها در دعوتنامه الزامی است، عبارتند از:

* نام و نام خانوادگی فرد دعوت شده

* تاریخ تولد

* آدرس و شماره تلفن

* نسبت خانوادگی فرد دعوت شده با مدعو

* هدف سفر فرد دعوت شده به ایتالیا

* مدت زمان اقامت در این کشور

* تاریخ بازگشت فرد دعوت شده به کشور مبدا

* آدرس دقیق محل اقامت وی در ایتالیا

ویزای شینگن ایتالیا تضمینی
همچنین برای اخذ دعوتنامه ایتالیا باید مدارک زیر ارائه شود:

* شناسنامه شخص مدعو و دعوت شده و کپی آن

* آدرس دقیق محل زندگی و شماره تماس شخص مدعو و دعوت شده

* گواهی اشتغال شخص مدعو و مدارکی در خصوص دریافت حقوق ماهانه

* سند مالکیت منزل و یا اجاره نامه مدعو

* کارت شهروندی مدعو که نشان می دهد او شهروند ایتالیا است

* مدارکی مبنی بر دریافت اقامت دائم ایتالیا توسط مدعو

* متنی که نشان دهد مدعو مسئولیت حمایت مالی شخص دعوت شده را بر عهده می گیرد.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای ایتالیا

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای ایتالیا گرفتن وقت سفارت است و متقاضیان برای تحویل مدارک اخذ ویزا و انجام مصاحبه سفارت ایتالیا ابتدا باید وقت بگیرند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا و همچنین مشخص نبودن ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری ایتالیا در ایران (CKGS) هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند.

آدرس سفارت ایتالیا: تهران، خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا (بلوار آفریقای سابق)، بن بست فرزان شرقی، پلاک ۱۵.

آدرس کارگزاری CKGS در ایران: تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی، مرکز خرید گالریا، ساختمان اداری، طبقه چهارم

مشـاوره رایگان 

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

ضمانت بازگشت ویزای ایتالیا

۱۱ بازديد
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مهاجرت به ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که عبارتند از:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد؛ همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

ویزای شینگن ایتالیا تضمینی
افرادی که قصد ورود به هر یک از کشورهای حوزه ی شینگن مانند ایتالیا را دارند، باید اقدام به اخذ ویزای شینگن نمایند. دارندگان ویزای شینگن می ‌توانند به ۲۶ کشور عضو وارد شده و برای مدت معینی در هر یک از این کشورها اقامت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن تضمینی اروپا و همچنین ویزای شینگن ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

انواع ویزای ایتالیا

متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظر را درخواست و با توجه به نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم را برای اخذ ویزا تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی متقاضیان عبارتند از:

ویزای تحصیلی ایتالیا

* ویزای کاری ایتالیا

* ویزای سرمایه گذاری ایتالیا (گلدن ویزای ایتالیا)

* ویزای همراه ایتالیا

ویزای توریستی ایتالیا

* ویزای خوداشتغالی ایتالیا

* ویزای ترانزیت ایتالیا

* ویزای بازنشستگی ایتالیا

* ویزای پزشکی ایتالیا

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

اگر تصمیم داری برای تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی، ویزای تحصیلی ایتالیا، ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن ایتالیا، ویزای توریستی ایتالیا تضمینی و…) اقدام کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی و مشاوره رایگان را در خصوص اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا دریافت کن.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ضمانت بازگشت ویزای ایتالیا چیست؟

به مقدار پولی که آژانس مسافرتی از مسافر به عنوان ضمانت بازگشت از کشور مقصد پیش از پایان اعتبار ویزا می‌ گیرد، ضمانت بازگشت ویزا یا مسافر گفته می ‌شود. ضمانت بازگشت ویزا معمولا برای سفر به کشورهای حوزه شینگن مانند کشور ایتالیا از مسافر گرفته می ‌شود. برای مبلغ ضمانت بازگشت قوانین خاصی وجود ندارد و معمولاً بنابر شرایط کشور مقصد و مبلغ جریمه ‌ای که آن کشورها برای اقامت غیرمجاز مسافر در نظر گرفته ‌اند تعیین می‌ شود.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

در واقع ضمانت بازگشت ویزا ودیعه ‌ای نقدی، چک و یا ضمانت نامه بانکی است که از سوی مسافر، نزد آژانس مسافرتی به امانت گذاشته می ‌شود. براساس تفاهم‌ نامه تنظیم شده بین مسافر و آژانس مسافرتی و گردشگری، مبلغ ضمانت بازگشت ویزا باید با برگشت مسافر از کشور مقصد سریعاً به وی مسترد شود.

مبلغ ضمانت بازگشت ویزا نیز براساس جریمه ای که دولت کشور ایتالیا برای عدم بازگشت مسافر از این کشور تعیین کرده است دریافت می گردد.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

هدف از دریافت ضمانت بازگشت ویزای ایتالیا

هرگونه اعمال غیر قانونی مسافر که منجر به اقامت بیش از حد او در کشور ایتالیا و یا وقوع جرم در این کشور توسط مسافر شود، جرائم سنگینی برای آژانس گردشگری مسئول ویزا و سپس مسافر خواهد داشت، از این رو ضمانت بازگشت ویزا تنها برای تامین امنیت و آبروی آژانس مجری صدور ویزا دریافت می‌ شود؛ اما برخی از متقاضیان اخذ ویزای شینگن، ودیعه بازگشت ویزا را به عنوان مانعی بی ‌مورد برای مسافران سفر به کشورهای حوزه شینگن از جمله ایتالیا می دانند.

ویزای توریستی ایتالیا تضمینی
در واقع ضمانت بازگشت ویزا برای جلوگیری از اقامت غیر قانونی مسافر در کشور مقصد است و در صورت اقامت غیرمجاز مسافر در کشور مقصد مبلغ ضمانت به عنوان جریمه به دولت کشور مقصد پرداخت می شود.

اگر تصمیم داری با خرید ملک یا ثبت شرکت در ایتالیا در این کشور سرمایه گذاری کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک و همچنین اقامت ایتالیا با ثبت شرکت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اخذ ویزای شینگن ایتالیا بدون ضمانت

یکی از سوالات متداولی که در خصوص اخذ ویزای شینگن ایتالیا مطرح می شود این است که آیا امکان اخذ ویزای شینگن ایتالیا بدون اخذ ضمانت بازگشت ویزا وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت امکان اخذ ویزای شینگن ایتالیا بدون پرداخت ضمانت بازگشت ویزا وجود ندارد و حتما مبلغ ودیعه بازگشت ویزا از متقاضی دریافت خواهد شد و همان طور که گفته شد مبلغ آن براساس میزان جریمه ای است که کشور ایتالیا برای عدم بازگشت مسافر تعیین می کند.

انواع ویزای شنگن تضمینی

با مراجعه به یک آژانس گردشگری معتبر به جای پیگیری شخصی امور درخواست ویزای ایتالیا، ملزم به ارائه ودیعه و ضمانت بازگشت ویزا هستید، اما با توجه به زمانبر بودن روند رسیدگی به درخواست‌ های ویزای ایتالیا، سخت‌گیری افسر پرونده و بالا رفتن هزینه خدمات ویزای شینگن ایتالیا، بهتر است با سپردن این امور به یک آژانس گردشگری معتبر، احتمال ریجکت ویزای ایتالیا از سوی سفارت این کشور را کاهش دهید.

اگر برای مهاجرت کاری به ایتالیا از طریق اخذ بلو کارت ایتالیا و یا گرفتن جاب آفر ایتالیا نیاز به راهنمایی و مشاوره داری با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای ایتالیا

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای ایتالیا گرفتن وقت سفارت است و متقاضیان برای تحویل مدارک اخذ ویزا و انجام مصاحبه سفارت ایتالیا ابتدا باید وقت بگیرند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا و همچنین مشخص نبودن ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری ایتالیا در ایران (CKGS) هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو گرفتن وقت سفارت ایتالیا یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

آدرس سفارت ایتالیا: تهران، خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا (بلوار آفریقای سابق)، بن بست فرزان شرقی، پلاک ۱۵

آدرس کارگزاری CKGS در ایران: تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی، مرکز خرید گالریا، ساختمان اداری، طبقه چهارم

برای اطلاع از شرایط و مدارک اخذ دعوتنامه ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

اخذ اقامت خود حمایتی ایتالیا

۱۴ بازديد
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مهاجرت به ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که عبارتند از:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد؛ همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن تضمینی اروپا و همچنین ویزای شینگن ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

انواع ویزای ایتالیا

متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظر را درخواست و با توجه به نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم را برای اخذ ویزا تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی متقاضیان عبارتند از:

* ویزای تحصیلی ایتالیا

* ویزای سرمایه گذاری ایتالیا (گلدن ویزای ایتالیا)

* ویزای کاری ایتالیا

ویزای توریستی ایتالیا

* ویزای همراه ایتالیا

* ویزای خود حمایتی ایتالیا

* ویزای ترانزیت ایتالیا

* ویزای بازنشستگی ایتالیا

* ویزای پزشکی ایتالیا

ویزای شنگن اروپا تضمینی
اگر تصمیم داری برای تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن ایتالیا، ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی و…) اقدام کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی و مشاوره رایگان را در خصوص اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا دریافت کن.
شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

مهاجرت به ایتالیا از طریق خود حمایتی

برنامه تمکن مالی یا خود حمایتی ایتالیا، یکی از محبوب ترین روش مهاجرتی به ایتالیا است که مبتنی بر سرمایه محسوب می شود. در اقامت خود حمایتی ایتالیا متقاضی باید اثبات کند درآمد کافی برای اخذ اقامت در این کشور را دارد و با درآمد خود، بدون نیاز به کار در کشور ایتالیا یا حمایت دولت، می تواند هزینه های زندگی و اقامت خود و خانواده اش را در این کشور پرداخت کند.

در روش مهاجرت از طریق خود حمایتی و تمکن مالی ایتالیا برخلاف سایر کشورهای اروپایی نیازی به نگهداری پول در حساب نیست و فقط کافی است متقاضی اثبات کند که سالیانه 32 هزار یورو خارج از کشور ایتالیا درآمد دارد و در صورت داشتن همسر این مبلغ 20 درصد و داشتن فرزند 5 درصد افزایش می یابد.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

یکی از مزایای اقامت از طریق خود حمایتی ایتالیا این است که برای اخذ اقامت ایتالیا در این روش نیازی نیست که متقاضی بسیار ثروتمند باشد و ارائه سند ملکی برای دریافت خود حمایتی ایتالیا ضروری نیست و فقط کافی است که متقاضی ماهیانه درآمدی حدود 2 تا 3 هزار یورو داشته باشد.

البته در مورد خود حمایتی ایتالیا باید به این نکته اشاره کرد که افرادی که از طریق خود حمایتی به ایتالیا مهاجرت می کنند اجازه ی کار و سرمایه گذاری در این کشور را نخواهند داشت که این از معایب اقامت از طریق تمکن مالی ایتالیا است.

انواع ویزای شنگن تضمینی

اگر تصمیم داری با خرید ملک یا ثبت شرکت در ایتالیا در این کشور سرمایه گذاری کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک و همچنین اقامت ایتالیا با ثبت شرکت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

تمکن مالی برای خود حمایتی ایتالیا چقدر است؟

اولین و مهمترین سوالی که برای متقاضیان مهاجرت به ایتالیا از طریق برنامه تمکن مالی ایتالیا مطرح می شود این است که میزان تمکن مالی و سرمایه برای اخذ اقامت خود حمایتی ایتالیا چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت برای اخذ خود حمایتی ایتالیا برخلاف بسیاری از کشورها نیازی به ارائه سند ملکی نیست و یا مانند برخی کشورها مانند اتریش نیازی نیست مقداری پول در حساب متقاضی بماند.

میزان تمکن مالی برای اخذ خود حمایتی ایتالیا سالانه 32 هزار یورو است و در صورتی که متقاضی دارای همسر باشد تمکن مالی مورد نیاز 38400 هزار یورو خواهد بود. همچنین در صورت داشتن فرزند نیز به ازای هر فرزند سالانه 5 درصد به مبلغ متقاضی اضافه می شود که حدود مبلغ 1600 یورو به ازای هر فرزند به میزان تمکن مالی متقاضی اضافه می شود و متقاضی باید اثبات کند این درآمد ماهانه را به صورت دائمی دریافت می کند.

متقاضی باید بتواند برای اقامت در این کشور از طریق خود حمایتی یک خانه اجاره یا خریداری کند. هزینه اجاره و هزینه بیمه درمانی نیز از جمله هزینه های الزامی در خود حمایتی ایتالیا است.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مدت اعتبار اقامت خود حمایتی ایتالیا

مدت اعتبار اقامت از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی ایتالیا پنج سال است که مدت اعتبار ویزای آن به صورت سالانه و با رعایت شرایط مقرر قابل تمدید خواهد بود. متقاضیان می توانند با اثبات درآمد ماهانه طبق شرایط تمکن مالی ایتالیا که به آن اشاره کردیم برای تمدید ویزای خود حمایتی ایتالیا اقدام کنند. همچنین درآمد مورد تایید، بیمه درمانی و داشتن محل اقامت مناسب از مهمترین شروط تمدید اعتبار ویزای خود حمایتی ایتالیا است. به طور تقریبی ویزای تمکن مالی ایتالیا شش ماهه صادر می شود و متقاضی در صورتی که واجد شرایط باشد می تواند برای تمدید ویزای تمکن مالی ایتالیا اقدام کند تا بتواند پس از چند سال اقامت دائم ایتالیا را دریافت کند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

اقامت دائم و تابعیت ایتالیا با خود حمایتی ایتالیا

مهمترین هدف متقاضیان مهاجرت به ایتالیا از طریق خود حمایتی، اخذ اقامت و تابعیت این کشور است. آیا با اخذ اقامت موقت از طریق خود حمایتی ایتالیا متقاضی می تواند اقامت دائم و پاسپورت این کشور را دریافت کند یا خیر و اینکه چند سال طول می کشد تا متقاضی بتواند از طریق خود حمایتی، اقامت دائم و تابعیت ایتالیا را دریافت کند؟ اینها از مهمترین سوالاتی است که متقاضیان در این خصوص مطرح می کنند.

افرادی که از طریق خود حمایتی به ایتالیا مهاجرت می کنند بعد از 5 سال می توانند اقامت دائم ایتالیا را دریافت کنند و در صورت داشتن شرایط می توانند این اقامت را تمدید کنند. اما برای دریافت پاسپورت ایتالیا باید در این کشور حداقل 6 ماه در سال حضور داشته باشند. همچنین باید به زبان ایتالیایی که زبان رسمی این کشور است تسلط داشته باشند. با داشتن این شرایط، متقاضیان بعد از 10 سال امکان دریافت پاسپورت ایتالیا را خواهند داشت.

پاسپورت ایتالیا جزو ده پاسپورت برتر دنیا است و دارندگان پاسپورت ایتالیا می توانند بدون نیاز به ویزا به بیش از 130 کشور دنیا سفر کنند.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مدارک اخذ ویزای خود حمایتی ایتالیا

مهمترین مدارک اخذ ویزای خود حمایتی ایتالیا عبارتند از:

* تکمیل فرم ویزای بلند مدت اقامت ایتالیا و پرداخت هزینه آن

* پاسپورت معتبر حداقل 1 سال و 3 ماه با 3 صفحه خالی

* ارائه مدارک اثبات تمکن مالی

* بیمه درمانی با سقف پوشش 30 هزار یورو برای یک سال

* ارائه سند اجاره یا خرید ملک در ایتالیا و پرداخت هزینه 1 سال

* گواهی عدم سوء پیشینه

* ارائه سند ازدواج در صورت تاهل

البته برای اخذ ویزای تمکن مالی ایتالیا مدارک دیگری نیز مورد نیاز است که به مهمترین آنها اشاره کردیم.

تجربه ما تض موفقیت شما

برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با دریافت دعوتنامه ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن تا بهترین نتیجه رو ببینی.

شرط حضور برای تمدید اقامت خود حمایتی ایتالیا

یکی از مهمترین شرایط تمدید ویزای خود حمایتی ایتالیا شرط حضور در این کشور است و حضور در این کشور برای تمدید اقامت از نظر اداره مهاجرت ایتالیا بسیار حائز اهمیت است. برای تمدید اقامت موقت و اخذ اقامت دائم ایتالیا از طریق خود حمایتی متقاضی باید حداقل 6 ماه در سال را به صورت مداوم در ایتالیا اقامت داشته و در واقع تمدید اقامت، مشروط به ماندن بلند مدت و زندگی در این کشور است.

در صورتی که متقاضی با اجاره یا خرید ملک و زندگی در آن در ایتالیا بیشتر مدت سال را در این کشور سپری کند و درآمد سالانه تعیین شده را که از خارج از ایتالیا تامین می شود را داشته باشد، می تواند پس از 5 سال اقامت موقت برای اخذ اقامت دائم درخواست بدهد.

برای اطلاع از میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مزایای خود حمایتی ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا از طریق تمکن مالی برای متقاضیان مزایایی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

* امکان اقامت در ایتالیا به همراه همسر و فرزندان زیر 18 سال

* امکان تحصیل رایگان فرزندان در مدارس دولتی ایتالیا

* امکان اقامت در ایتالیا بدون نیاز به سرمایه گذاری در این کشور

* امکان تمدید ویزای خود حمایتی در صورت واجد شرایط بودن

* امکان دریافت ویزای خود حمایتی بدون نیاز به ارائه مدرک زبان

* امکان تبدیل اقامت به سرمایه گذاری

* امکان خرید ملک در ایتالیا

ویزای توریستی ایتالیا تضمینی

* امکان سفر به تمام کشورهای منطقه شینگن بدون ویزا

* دریافت اقامت دائم و پاسپورت ایتالیا

* بدون نیاز به بلوکه شدن سرمایه

* بدون نیاز به سابقه کاری

* کل پروسه اخذ اقامت ایتالیا در این روش بین 4 الی 5 ماه انجام می شود.

* بدون محدودیت تعداد پرونده در سال

* مناسب بودن هزینه های زندگی و اقامت در ایتالیا

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای خود حمایتی ایتالیا

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای خود حمایتی ایتالیا گرفتن وقت سفارت است و متقاضیان برای تحویل مدارک اخذ ویزای خود حمایتی ایتالیا و انجام مصاحبه سفارت ایتالیا ابتدا باید وقت بگیرند.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا و همچنین مشخص نبودن ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری ایتالیا در ایران (CKGS) هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت ایتالیا یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند.

ویزای شینگن ایتالیا تضمینی
آدرس سفارت ایتالیا: تهران، خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا (بلوار آفریقای سابق)، بن بست فرزان شرقی، پلاک ۱۵.

آدرس کارگزاری CKGS در ایران: تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی، مرکز خرید گالریا، ساختمان اداری، طبقه چهارم

اگر سرمایه کافی برای سرمایه گذاری در ایتالیا نداری، می تونی با اخذ بلو کارت ایتالیا و همچنین دریافت جاب آفر ایتالیا به این کشور مهاجرت کنی، برای دریافت کاملترین مشاوره در زمینه مهاجرت کاری به ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

مشـاوره رایگان 

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

اخذ ویزا در کوتاه ترین زمان

۱۴ بازديد
اخذ ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ویزا یا روادید چیست؟

ویزا یا روادید مجوزی برای شهروندان کشورهای خارجی برای ورود به یک کشور و اقامت برای مدتی محدود در آن کشور است. دولت هر کشور با توجه به شرایط سیاسی و فرهنگی خود ممکن است شهروندان کشورهای دیگر را ملزم و یا معاف از اخذ ویزا نماید، مثلاً شهروندان ایرانی برای ورود به منطقه ی شینگن باید اقدام به اخذ ویزا نمایند، اما برای ورود به کشور ترکیه نیازی به دریافت ویزا نیست و شهروندان ایرانی بدون اخذ ویزا می توانند وارد خاک این کشور شوند.

ویزا یا روادید از سوی اداره ی مهاجرت صادر می شود و ممکن است بر اساس صلاح دید مقامات مهاجرت کشور مقصد، در هر زمان لغو شود. در واقع ویزای یک کشور تضمین کننده ی ورود به آن کشور نیست و مقامات مرزی مجاز به لغو اجازه ی ورود دارنده ی ویزا به کشور خود می باشند.

با دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می تونی یک مهاجرت موفق رو تجربه کنی.

برای مشاوره اخذ ویزای کشورهای اروپایی فقط با ده هزار دلار ، تسویه پس از دریافت ویزای متقاضی، با ما تماس بگیر!

دانستنی های یک مهاجرت موفق
انواع ویـزا

ویزا دارای انواع مختلفی است که برای انجام امور متعدد در یک کشور صادر می شود که برخی از آنها عبارتند از:

ویزای تحصیلی

* ویزای ترانزیت

* ویزای توریستی

ویزای کاری

* ویزای تجاری

* ویزای پزشکی

* ویزای اقامت

* ویزای کنفرانسی و…

* نکته: بسیاری از کشورها برای خانواده افراد مهاجر یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال آنها، ویزای همراه صادر می کند تا آنها بتوانند تا زمان اعتبار ویزای مهاجر اصلی در کشور مقصد اقامت داشته باشند.

برای کسب اطلاعات کامل در خصوص اخذ انواع ویزا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا کاملترین مشاوره و راهنمایی را در این زمینه دریافت کنی.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

ویزای سینگل و ویزای مالتیپل چیست؟

ویزای سینگل:

این ویزا به متقاضی، امکان یک بار ورود به کشور مقصد را می دهد و در صورت مسافرت دوباره به همان کشور باید مجددا ویزا دریافت کرد.

ویزای مالتیپل:

این نوع ویزا به متقاضی، امکان ورود و خروج متعدد به کشور مقصد را در مدت اعتبار ویزا می دهد.

اخذ ویزای کشورهای اروپایی تضمینی، تسویه پس از دریافت ویزای متقاضی، با کارشناسان ما تماس بگیر!

ویزای الکترونیکی، برچسبی و ویزای فرودگاهی چیست؟

ویزای الکترونیکی، برچسبی و فرودگاهی در نحوه ی دریافت ویزا با هم تفاوت دارند.

مراحل اخذ ویزای الکترونیکی:

برای دریافت این ویزا فقط کافی است متقاضی به صورت آنلاین به سامانه ی کشور مقصد مراجعه نماید و مدارک خود را بارگذاری کند تا پس از تاییدیه ی سفارت، ویزای خود را دریافت نماید.

مراحل اخذ ویزای برچسبی (ویزای لیبلی):

برای دریافت ویزای برچسبی متقاضی باید به صورت حضوری به سفارت مراجعه نماید تا بعد از انجام مراحل انگشت نگاری و تحویل مدارک، ویزا روی یکی از صفحات پاسپورت چسبانده شود.

مراحل اخذ ویزای فرودگاهی:

برای دریافت ویزای فرودگاهی، متقاضی باید مدارک خود را در سفر همراه داشته باشد و هنگام رسیدن به فرودگاه کشور مقصد، هزینه و مدارک دریافت ویزا را تحویل مامور مربوطه دهد و ویزای خود را دریافت کند. این ویزا بیشتر به شکل یک مهر ورود در پاسپورت درج می شود.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزا

تجربه ما تضمین موفقیت شما

کد درج شده بر روی ویزا چیست؟

برای مسافرت های هر فرد یک کد اختصاصی وجود دارد که نشان دهنده ی تعداد دفعات مجاز تردد وی می باشد. مثلا افرادی که سابقه ی سفر و اقامت در منطقه ی شینگن را نداشته باشند، کد درج شده بر روی ویزای آنها یک خواهد بود، یعنی با ویزای صادر شده تنها می توانند یک بار وارد این منطقه شوند.

اگر تصمیم داری برای اخذ ویزا اقدام کنی، بهتره اول با مشاوران با تجربه در این زمینه مشورت کنی، از این رو شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان را به شما معرفی می کند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

آیا برای همه ی متقاضیان مهاجرت ویزا صادر می شود؟

برخی کشورها از صدور ویزا برای افراد مبتلا به بیماری های خاص مانند ایدز خودداری می کنند که شرایط آن بستگی به قوانین کشور مقصد و نوع ویزای درخواستی دارد. همچنین برای صدور ویزا، ماموران مربوطه، عدم سوء پیشینه و سابقه ی کیفری و یا فعالیت های خاص متقاضی مانند قاچاق مواد مخدر را بررسی می کنند تا از ورود این اشخاص به کشور خود جلوگیری نمایند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مراحل دریافت ویزا

1- تکمیل مدارک

ابتدا باید متقاضی مدارک درخواست ویزا را تهیه و در صورت نیاز آنها را ترجمه کند. متقاضیان برای اخذ ویزا و سفر به کشور مقصد، نیاز به پاسپورت دارند، پس در صورتی که متقاضی پاسپورت نداشته باشد باید برای دریافت آن اقدام نماید. پاسپورت معمولا 5 سال اعتبار دارد و پس از پایان اعتبار آن باید دوباره تمدید شود. نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشت این است که برای درخواست ویزا، پاسپورت باید بیشتر از 6 ماه اعتبار داشته باشد. حتی اگر برای ورود به کشوری نیاز به اخذ ویزا نباشد و از اعتبار پاسپورت کمتر از 6 ماه باقی مانده باشد، اجازه ی ورود به آن کشور داده نخواهد شد.

2- گرفتن وقت سفارت

برای اخذ ویزای برخی کشورها مانند کانادا، باید متقاضی برای ارائه ی مدارک و انگشت نگاری به سفارت مراجعه کند و در این صورت نیاز به گرفتن وقت سفارت است.

مدارک لازم برای اخذ ویزا

* پاسپورت با بیشتر از6 ماه اعتبار

* مدارک شناسایی

* مدارک مالی مبنی بر توان مالی افراد، صورت ‌حساب بانک و…

* عکس واضح و جدید از متقاضی

شرکت مهاجرتی هومان ویزا
 

ابطال ویزا

ویزا پس از پایان مدت اعتبار باطل می گردد، حتی اگر از طول مدت روزهای مجاز آن باقی مانده باشد، همچنین پس از پایان تعداد روزهای مجاز آن نیز ویزا باطل خواهد شد، حتی اگر از مدت اعتبار آن باقی مانده باشد.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

عوامل تاثیرگذار در اخذ ویزا

* وضعیت تملک: یکی از عوامل تاثیرگذار در اخذ ویزا، داشتن املاک با ارزش است؛ زیرا با داشتن املاک امکان بازگشت متقاضی به کشور خودش بیشتر است.

* گردش حساب: پرینت حساب بانکی، وضعیت تجاری و مانده حساب متقاضی را در داخل کشور نشان می دهد.

* تاریخچه سفر: مهرهای پاسپورت متقاضی که به چه کشورهایی سفر کرده است برای صدور ویزای جدید اهمیت دارد.

* بیمه تامین اجتماعی: بیمه تامین اجتماعی سابقه ی کاری متقاضی را اثبات می کند.

* شغل: داشتن موقعیت شغلی جزء موارد تعیین کننده در اخذ ویزا می باشد.

* نکته: با توجه به انواع ویزا و قوانین هر کشور ممکن است موارد خاصی نیز برای اخذ ویزا وجود داشته باشد.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

شهروندان ایرانی بدون ویزا و با پاسپورت ایرانی به چه کشورهایی می توانند سفر کنند؟

در حال حاضر رتبه ی پاسپورت ایران 101 است و با داشتن پاسپورت ایرانی، شهروندان می توانند به 42 کشور بدون ویزا و یا با ویزای فرودگاهی سفر کنند. برخی کشورهایی که می توان با پاسپورت ایرانی بدون ویزا به آنها سفر کرد، عبارتند از:

ترکیه، ارمنستان، گرجستان، مالزی، ونزوئلا، اکوادور، نیکاراگوئه، ایالات فدرال میکرونزی، دومینیکا، کامبوج، موزامبیک، سومالی، تانزانیا و…

تاریخ اعتبار ویزا در تعداد روزهای مجاز چقدر است؟

تاریخ اعتبار ویزا تاریخی است که دارنده ی ویزا در طی آن حق استفاده از ویزای خود را دارد و ویزا در خارج از چهارچوب آن بدون اعتبار است.

اخذ ویزای کشورهای اروپایی تضمینی
ویزای شینگن چیست؟

این منطقه شامل ۲۶ کشور اروپایی است که عبارتند از:

اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و لیختن‌اشتاین.

همچنین کشورهای بلغارستان، کراواسی، قبرس، رومانی، واتیکان، سن مارینو و موناکو عضو شینگن نیستند اما از قوانین ویزای منطقه ی شینگن پیروی می ‌کنند و با داشتن ویزای شینگن می‌ توان به این کشورها نیز وارد شد.

آزمون oet

نوع و مدت ویزای شینگن چقدر است؟

با توجه به هدفی که متقاضی ویزای شینگن از سفر دارد، نوع و مدت زمان ویزا تعیین می شود. ممکن است اهداف سفر، شرکت در تور گردشگری، فعالیت تجاری و یا توقف چند ساعته در یکی از کشورهای عضو شینگن باشد. با توجه به موارد ذکر شده مدت زمانی خاص برای ویزای شینگن تعیین خواهد شد

مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

انواع ویزای شینگن

نوع ویزای شینگن با توجه به هدف و ماهیت سفر متقاضی دریافت ویزا، انواع مختلفی دارد و همچنین با توجه به نوع ویزای صادر شده، مدت اعتبار آن نیز متفاوت است. بنابراین نوع ویزای شینگن مشخص می ‌کند که افراد می ‌توانند به چند کشور سفر کنند و مدت اقامتشان چقدر خواهد بود.

انواع ویزای شینگن

ویزای شینگن به سه دسته تقسیم می‌ شود:

1- ویزای اتحادیه شینگن  (USV):

ویزای اتحادیه شینگن همان ویزای گردشگری اروپا است. با داشتن این ویزا، افراد اجازه دارند، هر ۶ ماه یک ‌بار به مدت حداکثر ۹۰ روز به کشورهای عضو اتحادیه شینگن سفر کنند. ویزای اتحادیه شینگن نیز بر اساس هدف دارای ۳ نوع، ویزای A, B, C است.

* ویزای A:این ویزا مخصوص استفاده در فرودگاه ‌های منطقه ی شینگن است و فرد نمی‌ تواند از محدوده ی فرودگاه خارج شود. این ویزا در واقع یک نوع ویزای ترانزیت فرودگاهی است که فرد تنها می ‌تواند در یکی از فرودگاه ‌های منطقه ی شینگن پرواز خود را تعویض کند.

* ویزای B: ویزای شینگن نوع B ویزای ترانزیتی است که به گذرنامه الصاق می‌ شود. این نوع ویزا محدوده ی زمانی ۵ روزه را برای مسافران در نظر می‌ گیرد تا مسافر در این مدت از خاک کشورهای حوزه ی شینگن عبور کند.

* ویزای Cاین ویزا، ویزای کوتاه ‌مدت برای سفر به منطقه ی شینگن است و دارنده ی آن می ‌تواند در مدت زمانی که در ویزا تعیین شده‌، در کشورهای عضو اتحادیه شینگن اقامت داشته باشد.

2- ویزای اعتبار محدود منطقه‌ای  (LTV)

3- ویزای ملی شینگن یا ویزای نوع Dاین ویزا برای افرادی صادر می شود که برای تحصیل، کار و یا اقامت دائم در یکی از کشورهای منطقه ی شینگن اقامت دارند و افراد به دلایلی در منطقه ی شینگن اقامت طولانی مدت دارند و پس از پایان دوره به کشور خود باز می گردند.

مراحل اخذ انواع ویزای کویت برای ایرانیان

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ویزای نوع D شینگن شامل دو نوع ویزا است:

1- ویزای نوع D سینگل: این ویزا برای کسانی صادر می شود که برای مدت زمانی خاص و با اهداف درمانی به منطقه ی شینگن وارد شده ‌اند و قصد اقامت دارند و پس از بهبودی به کشور خود باز می گردند. این نوع ویزا تنها اجازه ی یک‌ بار ورود را به افراد می‌ دهد.

2- ویزای نوع D مولتیپل: با این ویزا افراد می توانند به دفعات در منطقه ی شینگن تردد کنند و برای افراد زیر صادر می شود:

1- دانشجویان بین‌المللی که برای آنها ویزای یک ‌ساله با قابلیت تمدید صادر می‌ شود.

2- دانشجویان خارجی که برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی در شرایط خاص و برای مدتی معین به کشوری در منطقه ی شینگن سفر می‌ کنند.

3- افرادی که پروژه و یا فعالیت‌های علمی و آموزشی در یک مرکز تحقیقاتی یا مؤسسه معتبر آموزشی انجام می‌دهند.

4- افرادی که دارای حرفه ی تخصصی خاصی هستند و برای به اشتراک‌گذاری این توانمندی ‌ها به کشورهای منطقه ی شینگن سفر می ‌کنند.

5- موارد اضطراری ‌مانند شرایط حاد پزشکی که امکان ترک منطقه ی شینگن توسط فرد وجود نداشته باشد.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

دلایل ریجکت ویزای شینگن

ممکن است ویزای شینگن به دلایل مختلف از سوی سفارت ریجکت یا رد شود که برخی دلایل آن عبارتند از:

1- ارائه مدارک جعلی توسط متقاضی

۲- متقاضی سوء سابقه داشته باشد.

۳- گذرنامه، شناسنامه و مدارک شخصی متقاضی مخدوش و آسیب دیده باشد.

۴- متقاضی در مصاحبه، توضیحات دروغ به افسر ویزای شینگن بدهد.

۵- عدم اثبات توانایی مالی متقاضی

۶- معتبر نبودن بیمه ‌نامه ی متقاضی

۷- رزرو جعلی هتل و یا محل سکونت دعوت کننده

8- سایر موارد مانند حساب سازی بانکی توسط متقاضی، سابقه سفر ضعیف و …

تجربه ما تضمین موفقیت شما
ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن چیست؟

مدارک ارائه شده برای اخذ ویزای شینگن کشورهای مختلف محدوده ی شینگن تقریباً مشابه هم هستند. همه ی مدارک باید ترجمه شده و دارای مهر دادگستری باشد:

1- تکمیل فرم درخواست ویزای شینگن

2- ترجمه‌ ی رسمی شناسنامه با کپی از تمام صفحات

3- اصل پاسپورت به همراه کپی از پنج صفحه اول و صفحاتی که در آنها مهر ویزا خورده است. اعتبار پاسپورت باید حداقل 6 ماه بعد از تاریخ درخواست ویزا باشد.

4- سه قطعه عکس تمام رنگی زمینه سفید 4 × 6

5- واچر رزرو هتل (تأییدیه رزرو اتاق). چنانچه دعوت ‌نامه داشته باشید نیازی به واچر هتل نمی باشد.

6- رزرو بلیط پروازی رفت و برگشت به کشور مقصد

7- بیمه ی مسافرتی

8- گواهی اشتغال به کار

9- پرینت حساب بانکی، گردش سه ماه آخر و مانده حساب که روی سربرگ انگلیسی بانک و مهر شده باشد. 10- در صورت داشتن بیمه ی کاری، سوابق سه ماه آخر، قبل از درخواست ویزای شینگن

11- در صورت داشتن سند ملکی به نام متقاضی، اصل و ترجمه‌ سند که اصل سند هنگام تحویل بقیه مدارک به مسافر مسترد خواهد شد.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

گواهی اشتغال به کار برای اخذ ویزای شینگن

گواهی اشتغال به کار که برای دریافت ویزای شینگن ارائه می شود، باید بر روی سربرگ رسمی محل کار، با امضای مدیر عامل و ذکر سمت شغلی، حقوق ماهانه و مدت زمان اشتغال به کار به زبان انگلیسی باشد.

در صورت داشتن شغل آزاد: متقاضی باید ترجمه ی پروانه کسب و سوابق آخرین پرداخت مالیات به همراه مهر اداره ی مالیات ارائه نماید.

کار به صورت پروژه‌ای: در این صورت متقاضی باید مدرکی از پروژه ‌های آینده‌ ارائه دهد یا مدرکی که نشان دهنده ی بازگشت وی به ‌دلیل وجود موقعیت یا پیشنهاد خوب شغلی آینده است.

گواهی اشتغال به کار برای دانشجویان: دانشجویان باید گواهی اشتغال به تحصیل به زبان انگلیسی بر روی سربرگ رسمی دانشگاه به همراه امضای رئیس دانشگاه را ارائه نمایند.

گواهی اشتغال به کار برای زنان خانه‌دار: برای دریافت ویزای شینگن برای زنان خانه‌ دار یا فرزندان تحت تکفل،‌ ارائه گواهی اشتغال به کار و شرح صورت‌ حساب بانکی با ذکر تاریخ افتتاح حساب مربوط به همسر یا پدر الزامی‌ می ‌باشد.

متقاضی برای اخذ گواهی اشتغال به کار باید اطلاعات زیر را ارائه نماید:

* نام و نام خانوادگی

* نام پدر

* شماره ملی

* سمت یا جایگاه شغلی در اداره

* نام و نشانی محل کار

* میزان حقوق بر حسب ارز همان کشوری که حقوق می‌گیرد.

* تاریخ میلادی روز نوشته شدن نامه اشتغال به کار

* نام و سمت رئیسی که نامه‌ را امضا می کند.

* تاریخ میلادی سفر

مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

آیا می توان به ریجکت ویزای شینگن اعتراض کرد؟

متقاضی ویزای شینگن ابتدا باید بداند به چه دلیلی سفارت درخواست او را برای دریافت ویزا رد کرده است. سپس با اطلاع از دلیل رد درخواست ویزا، می ‌تواند با ارسال نامه ی اعتراض به ریجکت ویزای شینگن اعتراض خود را اعلام کند.

برای نوشتن نامه ی اعتراض به ریجکت ویزای شینگن متقاضی باید اطلاعات زیر را در نامه درج کند:

* اطلاعات شخصی که شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ و محل تولد، شماره پاسپورت، آدرس پست و ایمیل

* تاریخ ریجکت ویزای شینگن که باید در ابتدای نامه ی اعتراض و بعد از نوشتن اطلاعات شخصی قید شود.

* دلیل رد شدن ویزای شینگن که باید دقیقاً همان موردی باشد که در نامه ی ریجکتی سفارت آمده است.

* توضیحات متقاضی در مورد بروز اشتباه در ریجکت ویزای شنگن

* نکته: براساس قوانین شینگن، برای اقدام مجدد پس از ریجکت ویزای شینگن محدودیت قانونی وجود ندارد و متقاضی می تواند حتی دو روز پس از دریافت نامه ی ریجکتی با ارائه ی مدارک جدید به رد شدن ویزا اعتراض نماید.

با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا بدونی شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن چیه؟

اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
بیشتر بخوانید:
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا

۱۰ بازديد
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اخذ ویزای ایتالیا تضمینی

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که شامل:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌اشتاین می ‌باشد. همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن تضمینی می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

ویزای شینگن ایتالیا تضمینی
ویزا یا روادید مجوزی برای شهروندان کشورهای خارجی برای ورود به یک کشور و اقامت برای مدتی محدود در آن کشور است. افرادی که قصد مهاجرت به ایتالیا را دارند با توجه به اهداف مهاجرتی خود باید برای اخذ ویزای ایتالیا اقدام کنند تا اجازه ی ورود، اقامت، کار، تحصیل و… را در خاک این کشور داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن تضمینی اروپا و همچنین ویزای شینگن ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

انواع ویزای ایتالیا

متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظر را درخواست و با توجه به نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم را برای اخذ ویزا تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

ویزای توریستی ایتالیا تضمینی
انواع ویزای ایتالیا تضمینی با توجه به اهداف مهاجرتی متقاضیان عبارتند از:

ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی

ویزای کاری ایتالیا تضمینی

ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی

ویزای توریستی ایتالیا تضمینی

* ویزای همراه ایتالیا

* ویزای خود حمایتی ایتالیا

* ویزای ترانزیت ایتالیا

* ویزای بازنشستگی ایتالیا

* ویزای پزشکی ایتالیا و….

ویزای شنگن اروپا تضمینی
اگر تصمیم داری با خرید ملک یا ثبت شرکت در ایتالیا در این کشور سرمایه گذاری کنی، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک و همچنین اقامت ایتالیا با ثبت شرکت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.
شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

وقت سفارت ایتالیا

افرادی که قصد دارند برای سفر به کشور ایتالیا، برای اخذ ویزا اقدام کنند باید برای مراجعه به سفارت ایتالیا در ایران به منظور تحویل مدارک اخذ ویزا و انجام مصاحبه سفارت ایتالیا و پیگیری پرونده مهاجرت خود، وقت بگیرند، اما گرفتن وقت سفارت ایتالیا تضمینی کار چندان ساده ای نیست، چرا که پرتال وقت سفارت ایتالیا هر هفته یک مرتبه باز می‌ شود و متقاضیان می توانند وقت خود را رزرو کنند. اما به دلیل حجم بالای تقاضا ظرف چند دقیقه پس از باز شدن، تمام وقت ها پر می شود و متقاضی باید تا هفته های دیگر منتظر بماند.

برای دریافت وقت سفارت ایتالیا تضمینی در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون معطلی و هدر رفتن وقت از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا کمک بگیر.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا در ایران

یکی از مشکلات دریافت وقت سفارت ایتالیا این است که کنسولگری و کارگزاری سفارت ایتالیا در ایران (CKGS) هیچ زمان مشخصی برای باز شدن نوبت سفارت اعلام نمی‌ کنند تا از این طریق بتوانند ترافیک سایت خود را کنترل کنند؛ بنابراین متقاضی باید بتواند پیش از پر شدن وقت سفارت با سرعت نوبت خود را رزرو کند.

زمان سیستم نوبت دهی سفارت ایتالیا به این صورت است که برای وقت های خالی یک الی سه هفته زمان در نظر گرفته می شود، البته با توجه به حجم بالای درخواست متقاضیان معمولا این زمان توسط سفارت ایتالیا کوتاه تر در نظر گرفته می شود. محدودیت ها و عدم مشخص بودن زمان باز بودن وقت سفارت ایتالیا مشکلات زیادی را برای متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا ایجاد می کند و دریافت وقت سفارت ایتالیا دشوار خواهد شد.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

با توجه به آنچه در خصوص دشواری دریافت وقت سفارت ایتالیا گفته شد، بهترین راه برای دریافت وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای ایتالیا تضمینی سپردن این کار مهم به کارشناسان با تجربه امور مهاجرتی است، از این رو شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان مهاجرتی را به شما معرفی می کند.

انواع ویزای شنگن تضمینی

آدرس سفارت ایتالیا در تهران

آدرس: تهران، خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا (بلوار آفریقای سابق)، بن بست فرزان شرقی، پلاک ۱۵.

تلفن سفارت: ۰۲۱۸۸۱۹۰۱۶۰

سایت سفارت ایتالیا ambteheran.esteri.it

رو‌ز‌های کاری: یکشنبه تا پنجشنبه

ساعت کاری: 8 صبح الی 1 بعداز ظهر

اگر برای مهاجرت به ایتالیا سرمایه کافی برای سرمایه گذاری نداری، می تونی با اخذ بلوکارت تضمینی ایتالیا به این کشور مهاجرت کنی، برای دریافت راهنمایی بیشتر در مورد شرایط اخذ بلو کارت ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و مشاوره رایگان دریافت کن.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

روزهای تعطیل سفارت ایتالیا در ایران

تعطیلات زیر برای سفارت ایتالیا در ایران است و کارگزاری ایتالیا فقط در روز 4 دی (25 December) تعطیل است.

تاریخ تعطیلات سفارت ایتالیا به شرح زیر می باشد:

11 دی: شکرگزاری

16 دی: ایپفانی (تولد دوباره)

5 اردیبهشت: روز آزادی

11 اردیبهشت: روز کارگر

12 خرداد: روز جمهوری

3 تیر: روز سنت جان

8 تیر: روز سنت پیتر و سنت پل

20 تیر: روز سنت روزالیا

24 مرداد: روز علم و تفکر

28 شهریور: روز سنت ژانواریوس

12 مهر: روز سنت پترونیوس

13 آبان: روز وحدت ملی

17 و 18 آذر

4 و 5 دی: کریسمس

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا
مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینک های کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت