آرشیو دی ماه 1401

مشاوره و ارائه خدمات مهاجرتی

مزایای شرکت در آزمون تافل

۱۳ بازديد
مزایای شرکت در آزمون تافل - آزمون تافل تضمینی

هر سوالی درباره نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون های زبان عمومی و تخصصی ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و درباره نحوه قبولی در آزمون ها مشاوره بگیری

دانستنی های یک مهاجرت موفق
آزمون تافل (TOEFLچیست؟

آزمون تافل (TOEFL) یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است که توسط موسسه ETS برای ارزیابی مهارت های اصلی زبان انگلیسی در بیش از 150 کشور جهان برگزار می شود. آزمون تافل برای اولین بار در سال 1964 میلادی برگزار شد.

هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا برای اهداف مختلفی به ویژه اپلای تحصیلی در این آزمون شرکت می کنند. مدرک آزمون تافل در بیش از 11 هزار دانشگاه در سطح جهان اعتبار دارد، به همین دلیل این آزمون یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی در جهان است و مدرک آزمون تافل تقریبا در تمام کشورهای دنیا به رسمیت شناخته می شود.

آزمون تافل

انواع آزمون تافل

آزمون تافل در سه نسخه متفاوت ارائه می شود که عبارتند از:

آزمون تافل اینترنتی یا تافل IBT: آزمون تافل IBT به صورت آنلاین و در محل های برگزاری که از سوی ETS تعیین شده، برگزار می ‌شود.

آزمون تافل IBT هوم ادیشن (Home Edition): نسخه دیگری از تافل آنلاین (IBT) است، اما این آزمون در خانه و تحت نظارت یک ناظر برگزار می ‌شود. این آزمون از سال 2020 به دلیل شیوع بیماری کرونا و به دلیل عدم برگزاری آزمون تافل به صورت حضوری، برگزار می شود.

آزمون تافل کاغذی یا کتبی یا تافل PBT: آزمون تافل PBT در محل های برگزاری آزمون به صورت کتبی و کاغذی انجام می ‌شود. بیشتر از 97 درصد آزمون های تافل در سراسر دنیا به صورت اینترنتی (IBT) برگزار می شود و فقط درصد بسیار کمی از آزمون تافل به صورت کاغذی برگزار می شود. آزمون تافل کاغذی تنها زمانی برگزار می شود که امکان برگزاری آزمون تافل اینترنتی وجود نداشته باشد.

تصاویر رو کلیک کن تا اطلاعات بیشتری درباره آزمون تافل تضمینی کسب کنی!

گزارش نمره آزمون تافل
هزینه ووچر آزمون تافل

ساختار آزمون تافل IBT

آزمون تافل IBT مانند بسیاری از آزمون های زبان انگلیسی بین المللی از جمله آزمون CPE، آزمون CAE، آزمون FCE، آزمون BEC و غیره شامل 4 بخش درک مطلب، شنیداری، گفتاری و نوشتاری است که چهار مهارت کلیدی زبان انگلیسی را که خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن است را ارزیابی می کند و مدت زمان انجام این آزمون سه ساعت و نیم تا چهار است.

نکته: آزمون تافل IBT نسخه جدید آزمون تافل CBT است که در سال 2006 برگزاری آن متوقف شد و تافل IBT جایگزین آن شد. البته آزمون تافل CBT نیز با کامپیوتر انجام می شود و از تفاوت آزمون تافل IBT و تافل CBT می توان به تفاوت در ساختار و نمره دهی اشاره کرد.

اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
ساختار آزمون تافل IBT هوم ادیشن

همان طور که گفته شد آزمون تافل IBT هوم ادیشن (Home Edition)، همان آزمون تافل IBT است با این تفاوت که برای شرکت در این آزمون به جای مراجعه حضوری به مراکز برگزاری آزمون، داوطلبان می توانند آزمون تافل را به صورت آنلاین در منزل انجام دهند، از این رو ساختار آزمون تافل IBT هوم ادیشن همانند ساختار آزمون تافل IBT است و محتوا، قالب و نوع سوالات آن با آزمون تافل IBT یکسان است، بنابراین مدرک آن مانند تافل IBT از اعتبار بالایی برخوردار است.

همچنین به دلیل اینکه آزمون تافل IBT هوم ادیشن در منزل برگزار می شود، داوطلبان باید پیش از آزمون از قوانین شرکت در آزمون تافل IBT هوم ادیشن مطلع شوند تا بتوانند با آمادگی لازم در آزمون شرکت کنند.

نمره دهی آزمون تافل IBT و تافل IBT هوم ادیشن مشابه است و هر دو به صورت نمره از 0 تا 120 مشخص می شود.

آزمون تافل

ساختار آزمون تافل PBT

آزمون تافل PBT همانند تافل IBT شامل چهار بخش است، که عبارتند از:

1- بخش درک مطلب (Reading): بخش درک مطلب آزمون تافل تافل پی بی تی، شامل پنج متن در زمینه ‌های علمی و آکادمیک است و داوطلبان برای هر متن باید به 10 سوال پاسخ دهند. داوطلبان در این بخش باید به 50 سوال در مدت 55 دقیقه پاسخ دهند.

2- بخش ساختاری (Structure): بخش ساختاری آزمون تافل PBT (تافل کاغذی) شامل دو دسته سوال در زمینه گرامر و ساختار متن می باشد. این بخش دارای 40 سوال است و داوطلبان باید در مدت 25 دقیقه به سوالات پاسخ بدهند.

3- بخش شنیداری (Listening): بخش شنیداری آزمون تافل کاغذی (PBT) شامل 50 سوال است که داوطلبان باید در مدت 35 دقیقه به سوالات پاسخ دهند.

4- بخش نوشتاری (Writting): بخش نوشتاری آزمون تافل پی بی تی، نمره ای بین 0 تا 6 دارد و امتیاز آن در کل آزمون محاسبه نمی شود

همچنین یکی از تفاوت های آزمون تافل IBT با تافل PBT این است که آزمون تافل پی بی تی به جای بخش گفتاری که در تافل آی بی تی وجود دارد، یک بخش ساختاری دارد که سوالات آن در خصوص گرامر و Structure است.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مزایای آزمون تافل

شرکت در آزمون تافل برای داوطلبان مزایایی به همراه دارد که عبارتند از:

* داشتن اعتبار بالای علمی

* در دسترس بودن آزمون تافل

* شرکت آسان در آزمون تافل

* وجود منابع رایگان و معتبر تافل

* ارزیابی متعادل در امتیاز دهی به آزمون

* هزینه مقرون به صرفه برای ثبت نام آزمون تافل

* برگزاری آزمون تافل در ایران

آزمون تافل تضمینی

داشتن اعتبار بالای علمی

مدرک آزمون تافل از اعتبار بالایی در تمام کشورهای انگلیسی زبان برخوردار است و مدرک آزمون تافل برای اپلای تحصیلی مورد پذیرش بسیاری از دانشگاه های معتبر جهان است و بسیاری از دانشگاه ها نمرات این آزمون را به سایر آزمون ها ترجیح می دهند، از این رو افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشورهای انگلیسی زبان را دارند باید بتوانند در آزمون تافل نمره بالایی کسب کنند.

داشتن مدرک تافل با نمره بالا نشان دهنده ی توانایی بالای متقاضی در مهارت های اصلی زبان انگلیسی و آمادگی او برای حضور در مراکز علمی و دانشگاه ها و تحصیل در مقاطع تحصیلی آکادمیک است.

در دسترس بودن آزمون تافل

یکی از مهمترین مزایای آزمون تافل تعداد دفعاتی است که در یک سال این آزمون در مراکز مجاز برگزار می شود. موسسه ETS که مرکز برگزار کننده آزمون تافل است، بیش از 50 تاریخ را برای برگزاری آزمون تافل در یک سال ارائه می ‌دهد. از این رو داوطلبان می توانند در تاریخ دلخواه خود در آزمون تافل ثبت نام کنند.

شرکت آسان در آزمون تافل

پشتیبانی از سوی مرکز ETS برای ورود به سیستم آزمون تافل بسیار آسان است. همچنین داوطلبان می ‌توانند در هر مکانی که هستند در آزمون تافل شرکت کنند و مراکز برگزار کننده بسیاری در سراسر جهان، آزمون تافل را برگزار می کنند و این آزمون برای شرکت کنندگان بسیار در دسترس است.

اگر برای تضمین قبولی در آزمون تافل نیاز به راهنمایی و مشاوره داری با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی رو در این زمینه دریافت کن.

برای اطلاع از تاریخ های برگزاری آزمون تافل در ایران کلیک کن. 

وجود منابع رایگان و معتبر تافل

همان طور که گفته شد داوطلبان برای اپلای تحصیلی باید بتوانند موفق به کسب نمره بالا در آزمون تافل شوند و برای اینکه بتوانند آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون پیدا کنند باید منابع آزمون تافل را مطالعه کنند.

یکی دیگر از مزایای آزمون تافل دسترسی داوطلبان به منابع رایگان تافل است، مانند کتاب ها و سایت های مختلف که نمونه سوالات تافل را در اختیار داوطلبان قرار می دهند.

همچنین مرکز ETS دوره رایگانی را برای آماده سازی تافل راه اندازی کرده است، متقاضیان شرکت در آزمون تافل می ‌توانند اطلاعات کافی را در قالب کتاب های الکترونیکی، وبینارها، دوره ‌های آنلاین و… در اینترنت بدست آورند.

علاوه بر این داوطلبان می توانند در آزمون تافل TPO که تنها آزمون آزمایشی رسمی تافل آنلاین (IBT) است که توسط موسسه ETS برگزار می شود، برای آمادگی در آزمون تافل شرکت کنند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا (1)-

ارزیابی متعادل در امتیاز دهی به آزمون

تافل آی بی تی مقیاس ارزیابی بسیار مفصلی دارد و این موضوع نشان می دهد آزمون تافل تنها در مورد پاسخ‌ های درست یا غلط سوالات ارزیابی نمی کند، بلکه به همان اندازه در مورد متن و نسخه ‌های قابل قبول پاسخ نیز بررسی ‌هایی را انجام می دهد؛ از این رو ارزیابی نمرات تافل از نظر بسیاری از دانشگاه‌ های معتبر متعادل شناخته می‌ شود.

اگر از نحوه خرید ووچر تافل و همچنین ارسال گزارش نمره تافل به دانشگاه ها اطلاعی نداری، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی داری بپرس.

مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

پرداخت هزینه کمتر برای ثبت نام آزمون تافل

هزینه ی شرکت در آزمون تافل در کشورهای مختلف جهان، بین 180 تا 300 دلار متغیر است که این مقدار در مقایسه با سایر آزمون ‌های معتبر زبان انگلیسی که برگزار می شود، نسبتاً ارزان تر و مقرون به صرفه‌ تر است.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای دریافت مشاوره و راهنمایی برای تضمین قبولی در آزمون تافل IBT هوم ادیشن و همچنین اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون تافل IBT هوم ادیشن بهترین کارشناسان را به شما معرفی می کند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

برگزاری آزمون تافل در ایران

علاوه بر مزایای آزمون تافل که به آن اشاره کردیم، یکی دیگر از مزایای شرکت در آزمون تافل برای ایرانیان امکان برگزاری این آزمون در مراکز مجاز در برخی شهرهای ایران است؛ چرا که بسیاری از آزمون های زبان انگلیسی معتبر مانند آزمون CPE، آزمون CAE و آزمون BEC در ایران برگزار نمی شوند و داوطلبان برای شرکت در این آزمون ها باید به کشورهای برگزارکننده آزمون مانند ترکیه، امارات، ارمنستان و غیره سفر کنند.

ایرانیان می توانند بدون صرف هزینه اضافی برای سفر به کشورهای همسایه در ایران در آزمون تافل شرکت کنند. 

برای اطلاع از مراکز برگزارکننده آزمون تافل در ایران با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا
تجربه ما تضمین موفقیت شما

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌ های اعتباری بین‌ المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ ها توسط بانک‌ های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌ توانند برای پرداخت هزینه‌ های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

اعتراض به نمره تافل

۱۵ بازديد
دانستنی های یک مهاجرت موفقاعتراض به نمره آزمون تافل- آزمون تافل تضمینی

هر سوالی درباره نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون های زبان عمومی و تخصصی ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و درباره نحوه قبولی در آزمون ها مشاوره بگیری

آزمون تافل (TOEFLچیست؟

آزمون تافل (TOEFL) یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است که توسط موسسه ETS در بیش از 150 کشور جهان برگزار می شود. آزمون تافل برای اولین بار در سال 1964 میلادی برگزار شد.

هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا برای اهداف مختلفی به ویژه اپلای تحصیلی در این آزمون شرکت می کنند. مدرک آزمون تافل در بیش از 11 هزار دانشگاه در سطح جهان اعتبار دارد، به همین دلیل این آزمون یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی در جهان است و مدرک آزمون تافل تقریبا در تمام کشورهای دنیا به رسمیت شناخته می شود.

اگر تصمیم داری برای اپلای تحصیلی در آزمون تافل IBT هوم ادیشن شرکت کنی، برای اطلاع از قوانین شرکت در آزمون تافل IBT هوم ادیشن و تضمین قبولی در آزمون تافل با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و از قوانین شرکت در آزمون مطلع شو.

انواع آزمون تافل

آزمون تافل در سه نسخه متفاوت ارائه می شود که عبارتند از:

آزمون تافل اینترنتی یا تافل IBT: آزمون تافل IBT به صورت آنلاین و در محل های برگزاری که از سوی ETS تعیین شده، برگزار می ‌شود.

آزمون تافل IBT هوم ادیشن (Home Edition): نسخه دیگری از تافل آنلاین (IBT) است، اما این آزمون در خانه و تحت نظارت یک ناظر برگزار می ‌شود. این آزمون از سال 2020 به دلیل شیوع بیماری کرونا و به دلیل عدم برگزاری آزمون تافل به صورت حضوری، برگزار می شود.

آزمون تافل کاغذی یا کتبی یا تافل PBT: آزمون تافل PBT در محل های برگزاری آزمون به صورت کتبی و کاغذی انجام می ‌شود. بیشتر از 97 درصد آزمون های تافل در سراسر دنیا به صورت اینترنتی (IBT) برگزار می شود و فقط درصد بسیار کمی از آزمون تافل به صورت کاغذی برگزار می شود. آزمون تافل کاغذی تنها زمانی برگزار می شود که امکان برگزاری آزمون تافل اینترنتی وجود نداشته باشد.

ساختار آزمون تافل IBT

آزمون تافل IBT مانند بسیاری از آزمون های زبان انگلیسی بین المللی از جمله آزمون CPE، آزمون CA و غیره شامل 4 بخش درک مطلب، شنیداری، گفتاری و نوشتاری است که چهار مهارت کلیدی زبان انگلیسی را که خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن است را ارزیابی می کند و مدت زمان انجام این آزمون سه ساعت و نیم تا چهار است.

نمره دهی آزمون تافل IBT و تافل IBT هوم ادیشن یکسان است و نتیجه آزمون تافل به صورت نمره از 0 تا 120 مشخص می شود.

* نکته: آزمون تافل IBT در سال 2006 جایگزین نسخه ی قدیمی تافل CBT شده است و برگزاری آزمون تافل CBT متوقف شده است. آزمون تافل IBT و تافل CBT هر دو به صورت کامپیوتری انجام می شوند اما تفاوت هایی با هم دارند. تفاوت در ساختار و نمره دهی از جمله تفاوت های تافل IBT و تافل CBT است.

ساختار آزمون تافل IBT هوم ادیشن

همان طور که گفته شد آزمون تافل IBT هوم ادیشن (Home Edition)، همان آزمون تافل IBT است با این تفاوت که برای شرکت در این آزمون به جای مراجعه حضوری به مراکز برگزاری آزمون، داوطلبان می توانند آزمون تافل را به صورت آنلاین در منزل انجام دهند، از این رو ساختار آزمون تافل IBT هوم ادیشن همانند ساختار آزمون تافل IBT است و محتوا، قالب و نوع سوالات آن با آزمون تافل IBT یکسان است، بنابراین مدرک آن مانند تافل IBT از اعتبار بالایی برخوردار است.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای دریافت مشاوره و راهنمایی برای تضمین قبولی در آزمون تافل IBT هوم ادیشن و همچنین اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون تافل IBT هوم ادیشن بهترین کارشناسان را به شما معرفی می کند.

ساختار آزمون تافل PBT

ساختار آزمون تافل PBT همانند تافل IBT شامل چهار بخش است، که عبارتند از:

1- بخش درک مطلب (Reading): بخش درک مطلب آزمون تافل تافل پی بی تی، شامل پنج متن در زمینه ‌های علمی و آکادمیک است و داوطلبان برای هر متن باید به 10 سوال پاسخ دهند. داوطلبان در این بخش باید به 50 سوال در مدت 55 دقیقه پاسخ دهند.

2- بخش ساختاری (Structure): بخش ساختاری آزمون تافل PBT (تافل کاغذی) شامل دو دسته سوال در زمینه گرامر و ساختار متن می باشد. این بخش دارای 40 سوال است و داوطلبان باید در مدت 25 دقیقه به سوالات پاسخ بدهند.

3- بخش شنیداری (Listening): بخش شنیداری آزمون تافل کاغذی (PBT) شامل 50 سوال است که داوطلبان باید در مدت 35 دقیقه به سوالات پاسخ دهند.

4- بخش نوشتاری (Writting): بخش نوشتاری آزمون تافل پی بی تی، نمره ای بین 0 تا 6 دارد و امتیاز آن در کل آزمون محاسبه نمی شود

همچنین یکی از تفاوت های آزمون تافل IBT با تافل PBT این است که آزمون تافل پی بی تی به جای بخش گفتاری که در تافل آی بی تی وجود دارد، یک بخش ساختاری دارد که سوالات آن در خصوص گرامر و Structure است.

برگزاری آزمون تافل در ایران

آزمون تافل برخلاف بسیاری از آزمون بین المللی زبان انگلیسی در ایران برگزار می شود و در برخی شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، زنجان و تبریز در مراکز مجاز برگزار می شود، در واقع امکان برگزاری آزمون تافل در ایران یکی از مهمترین مزایای شرکت در آزمون تافل برای ایرانیان است.

برای اطلاع از مراکز برگزاری آزمون تافل در ایران کلیک کن.

اگر برای تضمین قبولی در آزمون تافل نیاز به راهنمایی و مشاوره داری با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی رو در این زمینه دریافت کن.

آیا می توان به نمره تافل اعتراض کرد؟

یکی از امتیازات آزمون تافل، امکان اعتراض به نمره آزمون است؛ در صورتی که متقاضی از نتیجه و نمره آزمون تافل خود ناراضی باشد، می تواند به نمره آزمون اعتراض کند، اما متقاضی نمی تواند به نمره هر چهار بخش تافل اعتراض کند و تنها می تواند به نمره بخش نوشتاری (Writing) و گفتاری (Speaking) اعتراض کند و امکان اعتراض برای دو بخش دیگر یعنی بخش درک مطلب و شنیداری وجود ندارد.

اعتراض به نمره تافل ممکن است به این دلیل باشد که موسسه ETS در تصحیح پاسخ ‌های متقاضی اشتباه کرده باشد و یا پاسخ های آزمون توسط یک فرد سخت گیر بررسی شده باشد؛ از این رو موجب کم شدن نمره آزمون تافل شود و متقاضی بخواهد به نمره آزمون اعتراض کند.

افرادی که متقاضی اپلای تحصیلی در دانشگاه های معتبر کشورهای انگلیسی زبان هستند، باید بدانند مدرک تافل با نمره بالا یکی از مهمترین مدارک برای اپلای است؛ از این رو متقاضیان باید برای شرکت در آزمون تافل از آمادگی کافی برخوردار باشند.

متقاضیان می توانند با مطالعه منابع آزمون تافل و همچنین شرکت در آزمون های آزمایشی مانند آزمون تافل TPO آمادگی خود را برای شرکت در آزمون افزایش دهند تا بتوانند نمره بالایی در آزمون کسب کنند. 

زمان اعتراض به نمره تافل چه وقت است؟

متقاضی می تواند تا 30 روز پس از تاریخ شرکت در آزمون تافل، به نمره بخش گفتاری و نوشتاری آزمون تافل اعتراض کند و درخواست اعتراض به نمره تافل را ثبت نماید. پس از ثبت درخواست بازبینی، افراد جدید پاسخ‌ های متقاضی را در مهارت ‌های فوق بررسی می کنند و نمره جدیدی برای دو بخش آزمون تعیین می شود که ممکن است پس از ارزیابی مجدد، نمره تافل بالاتر، پایین ‌تر و یا برابر با نمره پیشین متقاضی باشد.

متقاضی می تواند برای هر آزمون تافل تنها یک بار درخواست تجدیدنظر و ارزیابی مجدد بنماید؛ یعنی اگر متقاضی به نمره بخش گفتاری آزمون اعتراض کند، نمی تواند بار دیگر برای نمره بخش نوشتاری اعتراض کند و امکان ثبت اعتراض به نمره تافل فقط یک بار خواهد بود.

نحوه ثبت اعتراض به نمره تافل

در صورتی که متقاضی بخواهد به نمره تافل خود در بخش های گفتاری و نوشتاری اعتراض کند باید ظرف حداکثر 30 روز پس از شرکت در آزمون، درخواست خود را برای اعتراض به نمره تافل ثبت کند.

برای ثبت اعتراض، متقاضی باید ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت ETS شود و فرم مربوط به TOEFL IBT Score Review  را کامل کرده و هزینه درخواست تجدیدنظر نمره تافل را با مستر کارت یا ویزا کارت بپردازد.

پس از ثبت درخواست اعتراض به نمره تافل، حداکثر تا سه هفته بعد ETS نمرات متقاضی را مجددا ارزیابی کرده و پس از بازبینی، گزارش رسمی نتایج آزمون تافل متقاضی به روزرسانی شده و گزارش نمرات جدید تافل برای متقاضی ارسال خواهد شد.

نکته: متقاضی برای پر کردن فرم اعتراض به نمره تافل باید بسیار دقت کند، چرا که پس از ثبت درخواست امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.

هزینه اعتراض به نمره تافل

اعتراض به نمره تافل هزینه دارد و متقاضی برای بررسی و ارزیابی مجدد نمره آزمون برای هر یک از بخش های گفتاری و نوشتاری باید 80 دلا بپردازد.

متقاضی در هنگام ثبت اعتراض به نمره تافل، بعد از پر کردن فرم TOEFL Score Review به صفحه پرداخت هدایت می ‌شود و نحوه پرداخت هزینه اعتراض به نمره تافل با کارت های بین المللی مانند مستر کارت و ویزا کارت است.

برای اطلاع از نحوه خرید ووچر تافل و ارسال گزارش نمره تافل به دانشگاه ها با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا (1)-
شرکت مهاجرتی هومان ویزا-
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
شرکت مهاجرتی هوان ویزا
اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
تضمین قبولی در آزمون های زبان مهاجرت
تجربه ما تضمین موفقیت شما
مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌ های اعتباری بین‌ المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ ها توسط بانک‌ های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌ توانند برای پرداخت هزینه‌ های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

ویزای استارت آپ کانادا چیست؟(2)

۱۹ بازديد
ویزای استارت آپ کانادا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
چرا مهاجرت به کشور کانادا ؟

کانادا کشوری پیشرفته و صنعتی در شمال قاره ی آمریکای شمالی است که به دلیل رشد و توسعه ی اقتصادی و امکانات رفاهی فراوان از جمله ارائه خدمات درمانی و پزشکی مناسب، داشتن نظام آموزشی با کیفیت بالا و غیره، افراد بسیاری در سراسر دنیا متقاضی مهاجرت و اقامت دائم در این کشور هستند.

برای مهاجرت به کانادا می توان از راه های مختلفی اقدام نمود که متقاضیان با توجه به شرایط و هدف خود از مهاجرت به این کشور یکی از این روش ها را برای مهاجرت و اخذ اقامت انتخاب می کنند.

مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری خارجی، کارآفرینی و غیره امکان پذیر می باشد و متقاضی با اخذ ویزای مربوطه می تواند اجازه ی اقامت این کشور را به دست آورد. مطمئن ترین و سریعترین راه موفقیت در مهاجرت کاری ، تحصیلی و غیره به هر کشوری مشاوره با تیم شرکت مهاجرتی هومان ویزاست.

بیشتر بخوانید: با اخذ ویزای شینگن به چه کشورهایی می توان سفر کرد؟

شرایط اخذ ویزای خوداشتغالی کانادا چیست؟

صدور ویزای استارت آپ کانادا برای کارآفرینان

یکی از روش های مهاجرت به این کشور اخذ ویزای استارت آپ کانادا است.

سرمایه گذاران خارجی که دارای طرح ها و ایده های جدیدی برای کسب و کار هستند، می توانند با سرمایه گذاری در این کشور بستری مناسب برای اقامت را برای خود فراهم کنند. ویزای استارتاپ کانادا برای سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی صادر می شود که می خواهند ایده های خلاقانه و جدید خود را در کشور کانادا اجرا کنند.

برای ارزیابی طرح استارتاپی خود می توانید از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنید.

آزمون oet

مدارک اخذ ویزای استارت آپ کانادا

مهمترین مدارکی که برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا باید ارائه شود، شامل:

* ارائه مدرک آزمون آیلتس با نمره ی حداقل 5

* پاسپورت معتبر

* نامه ساپورت

* تعهد نامه

* داشتن حداقل یک سال تحصیلات دانشگاهی

* عدم سوء پیشینه و هر گونه مشکل پزشکی که موجب منع ورود به کانادا باشد.

* مدارک اثبات تمکن مالی برای پرداخت هزینه های زندگی در کانادا به مدت یک سال

مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا

در مرحله ی اول سرمایه گذار باید یک ایده ی تجاری خلاقانه و جدید داشته باشد و ایده مورد نظر باید بر پایه تکنولوژی و در مقیاس جهانی طراحی شود، سپس سرمایه گذار باید یک بیزینس پلن (طرح کسب و کار) قوی بنویسد. پس از نوشتن بیزینس پلن، طراح باید ایده ی خود را به یک سازمان حامی مانند صندوق های سرمایه گذاری کارآفرینی و غیره ارائه نماید. پس از تایید طرح و توافق با سازمان حامی، نامه ساپورت از سوی سازمان صادر می شود و سازمان حامی، نامه ی ساپورت و تعهدنامه را برای اداره ی مهاجرت ارسال می کند، پس از این متقاضی می تواند برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا اقدام نماید.

پاسخ به تمام سوالات مربوط به نحوه اخذ ویزای استارتاپ کانادا و ویزای کاری با مشاوره رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا.

مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا

* از مهمترین شرایط اخذ ویزای استارت آپ کانادا پس از تایید طرح توسط سازمان حامی و ارسال نامه ی ساپورت و نامه ی تعهد، داشتن مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه با کسب نمره ی قابل قبول است، چرا که کانادا یک کشور دو زبانه است و مردم به زبان انگلیسی و یا فرانسه صحبت می کنند. متقاضی باید به زبان انگلیسی یا فرانسه در سطح CLB5 تسلط داشته باشد. در صورت عدم کسب نمره ی قابل قبول، درخواست اخذ ویزای استارت آپ کانادا رد خواهد شد. تمام نکاتی که درباره نامه سازمان حامی باید بدونی رو می تونی با مشاوره با تیم کارشناسی شرکت مهاجرتی هومان ویزا دریافت کنی!

* همچنین متقاضی که صاحب ایده ای نو برای راه اندازی کسب و کار در کانادا است، باید دارای تمکن مالی برای پرداخت هزینه های زندگی در کشور کانادا حداقل به مدت یک سال باشد و مقدار این سرمایه بستگی به تعداد اعضای خانواده ی متقاضی دارد.

* سرمایه گذار باید مالک حداقل ۱۰درصد از سهام شرکت و کسب و کار باشد. همچنین کلیه موسسان باید حداقل 50 درصد سهام را در اختیار داشته باشند. در این صورت 5 نفر می توانند به عنوان موسسان و اعضای اصلی کسب و کار درخواست ویزا نمایند.

دانستنی های یک مهاجرت موفق
نامه ساپورت برای استارت آپ کانادا چیست؟

همان طور که گفته شد برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا متقاضی باید پس از نوشتن بیزینس پلن و طرح تجاری خود آن را برای اخذ نامه حمایت از سازمان حامی کانادایی ارائه دهد و در صورت تایید طرح و ایده ی متقاضی از سوی سازمان حامی، نامه حمایت برای مجری طرح ارسال می شود و سازمان حامی با ارسال این نامه موافقت خود را برای ساپورت از طرح مورد نظر اعلام می کند. همچنین سازمان حامی یک نامه ساپورت نیز برای اداره ی مهاجرت ارسال می کند.

تعهدنامه استارت آپ کانادا چیست؟

سازمانی که نامه ساپورت را برای متقاضی صادر می کند، همزمان تعهدنامه را برای اداره ی مهاجرت ارسال می کند. در تعهدنامه اعضای گروه، ایده و طرح مورد نظر را مشخص می کنند و نامه ی تعهد شامل اطلاعاتی در خصوص توافق بین متقاضی طرح و سازمان سرمایه گذار است.

کدام سازمان های کانادایی از استارت آپ ها حمایت می کنند؟

برنامه  استارتاپ کانادا با هدف جذب کارآفرینان خارجی برای راه اندازی کسب و کار در این کشور است. متقاضی باید بتواند دولت کانادا را برای پذیرش طرح تجاری خود متقاعد کند تا بتواند موفق به اخذ ویزا و اجازه ی کار در این کشور شود. سازمان های حمایت کننده از استارت آپ ها به سه دسته تقسیم می شوند:

1- اینکیوبیتر‌ 

2- انجل اینوستر‌

3- ونچر کپیتالیست‌

اگه دوست داری در مورد اخذ ویزای دورکاری یا دیجیتال نومد کانادا بدونی کلیک کن.

اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
ویزای کار مستقل ماهر یا ویزای 189 استرالیا

ایده و طرح استارت آپ کانادا باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

کسانی که دارای ایده و طرح تجاری برای راه اندازی کسب و کار در کشور کانادا هستند، می توانند در صورت واجد شرایط بودن، اقدام به راه اندازی کسب و کار و اخذ ویزای استارت آپ بنمایند. ایده و طرح کسب و کار باید دارای سه شرط اصلی باشد:

1- طرح تجاری باید نوآورانه و خلاقانه باشد.

2- طرح تجاری باید ایجاد اشتغال نماید.

3- طرح تجاری باید قابلیت رقابت داشته باشد.

اگر در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه مهاجرتی آلبرتا (AINP) نمی دونی کلیک کن.

اعضای استارت آپ کانادا چه کسانی هستند؟

اعضای استارت آپ به دو دسته تقسیم می شود:

* اعضای کلیدی، کسانی که عضو جدا نشدنی استارت آپ هستند و در صورت عدم حضور آنها پیشرفت پروژه ی استارت آپ با مشکل مواجه خواهد شد، مانند طراح ایده ی تجاری. در صورتی که پرونده اعضای کلیدی پروژه رد شود، پرونده ی افرادی که در تعهدنامه ذکر شده‌ اند نیز رد خواهد شد.

* اعضای غیر کلیدی، کسانی هستند که حتی بدون حضور آنها پروژه ی استارت آپ قابل اجرا خواهد بود و حضور آنها در اجرای پروژه ضروری نیست، مانند مدیر بازاریابی پروژه

تجربه ما 

ورک پرمیت کانادا چیست؟

ورک پرمیت کانادا مجوزی است که به دارنده ی آن اجازه ی کار در این کشور را می دهد. ورک پرمیت این امکان را به متقاضی می‌ دهد تا بتواند به عنوان یک کارآفرین در توسعه کسب و کار خود در کانادا مشغول به کار شود.

مجوز ورک پرمیت کانادا دارای اعتبار یک ساله و قابل تمدید است و برای کسانی صادر می شود، که تعهد نامه و نامه ساپورت از یکی از سازمان های حامی دریافت کرده باشند. متقاضی باید پیش از درخواست اقامت دائم ابتدا برای اخذ ورک پرمیت کانادا اقدام کند.

* نکته: افرادی که با انواع روش ها به کانادا مهاجرت می کنند می توانند با اخذ ویزای همراه برای خانواده خود یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال، اجازه اقامت دریافت کنند.

برای اینکه در مورد تفاوت ویزای استارت آپ کانادا با کارآفرینی کانادا بدونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

باتوجه به گستردگی ارتباطات بین المللی در حوزه کاری و سرمایه گذاری بسیاری برآنند تا با حفظ سرمایه خود به رشد و ارتقای آن نیز دست یابند و این مهم امکانپذیر نیست تا افراد با متخصصان این حوزه که تحصیلات و تجربه بین المللی دارند مشاوره دریافت کنند ، تیم مهاجرتی هومان ویزا با ارائه خدمات مهاجرتی گسترده در این حوزه و سالها تجربه موفق توانسته کسب و کارهای زیادی را در عرصه بین المللی راه اندازی نماید.

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

دریافت نامه حمایت از سازمان حامی برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا

۱۴ بازديد
ویزای استارتاپ کانادا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

دریافت نامه حمایت از سازمان حامی برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا چگونه انجام می شود؟

ویزای استارت آپ کانادا برای کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی صادر می شود که دارای ایده ای نوآورانه و خلاق تجاری و کسب و کاری جدید هستند و قصد دارند کسب و کار و بیزینس خود را در این کشور راه اندازی کنند.

طراح ایده تجاری برای راه اندازی کسب و کار خود باید ابتدا ویزای استارت آپ کانادا را دریافت کند تا اجازه ی ورود و اقامت در خاک این کشور را داشته باشد و متقاضی باید واجد شرایط اخذ ویزا باشد. از شرایط مهم برای درخواست اخذ ویزای استارت آپ کانادا داشتن مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه با نمره ی قابل قبول، مدارک اثبات تمکن مالی، داشتن پاسپورت معتبر و غیره است. متقاضی ویزای استارت آپ کانادا باید حداقل مالک 10 درصد از سهام شرکت باشد و شرکت می تواند حداکثر دارای 5 سرمایه گذار باشد و سرمایه گذاران در مجموع باید مالک حداقل 50 درصد سهام شرکت باشند و مهمترین مدرک برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا اخذ نامه ی حمایت از سازمان های حامی مورد تایید کانادا است. برای یک مهاجرت استارتاپی موفق می تونی با مشاوران شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری.

نامه حمایت (Letter of Support) استارت آپ کانادا چیست؟

همان طور که گفته شد نامه ی حمایت (Letter of Support) اولین و مهمترین مدرکی است که متقاضی باید برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا دریافت نماید. در واقع قبل از ارائه درخواست اخذ ویزا باید اقدام به اخذ نامه حمایت (نامه ساپورت) از یک سازمان حامی که مورد تایید دولت کانادا باشد، بنماید. پس از دریافت این نامه می تواند برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا درخواست دهد تا در صورت داشتن شرایط و مدارک درخواستی از سوی اداره ی مهاجرت کانادا موفق به اخذ ویزای استارت آپ کانادا شود و با داشتن این ویزا می تواند به این کشور وارد شده و اجازه ی اقامت و راه اندازی کسب و کار و اجرای طرح تجاری و بیزینس پلن خود را خواهد داشت.

درباره نکات ضروری بیزنس پلن و سرمایه گذاری خارجی در کانادا می تونی با مشاوران شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری.

طراح ایده ی تجاری باید با یک سرمایه گذار و سازمان کانادایی ارتباط برقرار کند و بیزینس پلن و طرح تجاری خود را برای او ارسال کند و سازمان حامی را برای اجرای طرح تجاری و بیزینس خود متقاعد سازد. سازمان حامی کانادایی بیزینس پلن را بررسی کرده و در صورتی که دارای سه شرط مهم باشد، یعنی طرح تجاری نوآورانه، جدید و خلاقانه باشد، طرح باید برای شهروندان کانادایی ایجاد اشتغال نماید و همچنین قابلیت رقابت داشته باشد، در این صورت سازمان حمایت کننده ی کانادایی برای اجرا و راه اندازی کسب و کار متقاضی حاضر به سرمایه گذاری خواهد بود، از این رو یک نامه ی حمایت یا نامه ی ساپورت مستقیم برای طراح ایده و یک نامه ی حمایت برای اداره ی مهاجرت کانادا ارسال می کند تا متقاضی بتواند برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا اقدام کند.

اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
در صورت عدم تایید و رد شدن بیزینس پلن از سوی سازمان حمایت کنند ه ی کانادایی، متقاضی نمی تواند برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا اقدام کند، لازمه ی دریافت این ویزا ابتدا اخذ نامه ی ساپورت از یک سازمان حامی کانادایی است. درباره علت عدم تایید بیزنس پلن می تونی از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنی.

کدام سازمان های کانادایی از استارت آپ خارجی حمایت می کنند؟

سه نوع سازمان حامی در کانادا وجود دارد که از ایده ها و طرح های نوآورانه ی کارآفرینان خارجی در برنامه ی استارت آپ کانادا حمایت و سرمایه گذاری می کنند، که عبارتند از:

1- صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر کانادا (Venture Capital Firms):

22 شرکت سرمایه گذار ریسک پذیر در کانادا وجود دارند که مورد تایید دولت کانادا هستند.

2- سازمان های فرشته کانادا (Angel Investor Groups):

9 شرکت سرمایه گذار فرشته در کانادا مورد تایید هستند.

3- سازمان های انکوباتور (مرکز رشد) کانادا (Business Incubators):

38 شرکت سرمایه گذار انکوباتور کانادایی نیز برای حمایت از طرح های تجاری متقاضیان خارجی مورد تایید می باشد.

در مجموع 69 شرکت سرمایه گذار کانادایی مورد تایید دولت کانادا هستند که پس از بررسی طرح های تجاری، در صورت پذیرفتن طرح، برای متقاضی نامه حمایت یا نامه ی ساپورت صادر می کنند.

کدام یک از سازمان های حامی کانادایی برای اخذ نامه ی حمایت بهتر است؟

انتخاب نوع سازمان حامی کانادایی بستگی به نوع استارت آپ و بیزینس پلن متقاضی و معیارهای دیگری دارد، مثلا سازمان های ریسک پذیر در طرح های تجاری که دارای پتانسیل بالا و ریسک پذیری بیشتری هستند، سرمایه گذاری می کنند. اما سازمان های انکوباتور (مرکز رشد) بیشترین سرمایه گذاری و حمایت را از استارت آپ های خارجی می کنند. طبق آمارها طی سال های اخیر سازمان های حامی انکوباتور بیشترین حمایت و سازمان های ریسک پذیر کمترین حمایت را از استارت آپ های خارجی کرده اند.

بهترین راه شناخت شرکت های انکوباتور در کانادا مشاوره با حوزه بین المللی شرکت مهاجرتی هومان ویزا است.

لیست شرکت های انکوباتور در کانادا

افراد غیر کانادایی تنها مجاز به همکاری با انکوباتورهای مشخصی هستند که توسط مقامات کانادایی اعلام شده اند، که در پایین مشاهده می کنیم.

  • Alacrity Foundation

    Alberta Agriculture and Forestry

    Agrivalue Processing Business Incubator

    Food Processing Development Centre

    Biomedical Commercialization Canada Inc. (operating as Manitoba Technology Accelerator)

    Creative Destruction Lab

    Empowered Startups Ltd.

    Extreme Innovations

    Genesis Centre

    Highline BETA Inc.

    Innovacorp

    Innovation Cluster – Peterborough and the Kawarthas

    Interactive Niagara Media Cluster o/a Innovate Niagara

    Invest Ottawa

    Knowledge Park o/a Planet Hatch

    LatAm Startups

    Launch Academy – Vancouver

    LaunchPad PEI Inc.

    Millworks Centre for Entrepreneurship

    NEXT Canada

    North Forge East Ltd.

    North Forge Technology Exchange

    Platform Calgary

    Pycap Inc (o/a Pycap Venture Partners)

    Real Investment Fund III L.P. o/a FounderFuel

    Ryerson Futures Inc.

    Spark Commercialization and Innovation Centre

    Spring Activator

    The DMZ at Ryerson University

    Toronto Business Development Centre (TBDC)

    TSRV Canada Inc. (operating as Techstars Canada)

    University of Toronto Entrepreneurship Hatchery

    VIATECWaterloo Accelerator Centre

  • York Entrepreneurship Development Institute

شرایط اخذ ورک پرمیت کانادا برای ایرانیان

آزمون oet

حمایت سازمان های حامی کانادایی از استارت آپ ها چه تفاوتی با هم دارند؟

تفاوت حمایت شرکت های سرمایه گذار حامی کانادایی در میزان سرمایه گذاری آنها برای استارت آپ است، مثلا شرکت های فرشته حداقل 75000 دلار و شرکت های ریسک پذیر حداقل 200000 دلار برای راه اندازی کسب و کار سرمایه گذاری می کنند و به میزان سرمایه گذاری خود صاحب بخشی از سهام شرکت خواهند بود. همچنین شرکت های انکوباتور برای حمایت از استارت آپ خارجی، سرمایه گذاری نقدی انجام نمی دهند و برای حمایت از بیزینس، پذیرفته شدن در برنامه های آنها کافی است، البته برای به دست آوردن حمایت این شرکت ها رقابت بسیاری وجود دارد و متقاضی باید بیزینس پلن قوی که قابلیت رقابت با طرح های دیگر را داشته باشد، ارائه نماید.

* نکته: متقاضی می تواند برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا از چند سازمان حامی کانادایی نامه حمایت دریافت کند.

تجربه ما تضمی

برنامه ی استارت آپ و راه اندازی کسب و کار با ایده های جدید و خلاقانه یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت و دریافت اقامت دائم و برخورداری از حقوق شهروندی کانادا است. در واقع سرمایه گذاران کانادایی با حمایت از استارت آپ های خارجی و طرح ها و ایده های جدید و کارآفرینان خلاق در زمینه های مختلف تجاری، امکان مهاجرت و اخذ اقامت دائم این افراد را به کشور کانادا فراهم کرده است، از این رو افراد بسیاری با حمایت و سرمایه گذاری سازمان های حامی کانادایی توانسته اند بیزینس خود را در این کشور راه اندازی نمایند و اقامت دائم این کشور را برای خود و خانواده شان به دست آورند.

اگر در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه مهاجرتی آلبرتا نمی دونی کلیک کن.

دانستنی های یک مهاجرت موفق
سرمایه گذاری خارجی با ثبت شرکت در امارات متحده عربی

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

باتوجه به گستردگی ارتباطات بین المللی در حوزه کاری و سرمایه گذاری بسیاری برآنند تا با حفظ سرمایه خود به رشد و ارتقای آن نیز دست یابند و این مهم امکانپذیر نیست تا افراد با متخصصان این حوزه که تحصیلات و تجربه بین المللی دارند مشاوره دریافت کنند ، تیم مهاجرتی هومان ویزا با ارائه خدمات مهاجرتی گسترده در این حوزه و سالها تجربه موفق توانسته کسب و کارهای زیادی را در عرصه بین المللی راه اندازی نماید.

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای مهاجرت

۱۷ بازديد
ویزای استارتاپ کاناد
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا 

سرمایه گذاری و استارت آپ کانادا یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت سرمایه گذاران مبتکر با ایده های خلاقانه برای راه اندازی کسب و کارهای جدید در این کشور است، در واقع کشور کانادا با صدور ویزای استارت آپ و اخذ اقامت دائم برای متقاضیان، اقدام به جذب طرح های تجاری جدید و سرمایه گذاران خارجی نموده است. سرمایه گذاران خلاق با ارائه یک طرح تجاری جدید می توانند با سایر متقاضیان رقابت کنند و موفق به اخذ ویزای استارت آپ کانادا شوند.

اگر در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه مهاجرتی آلبرتا نمی دونی کلیک کن.

مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا

اولین قدم برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا ارائه ی یک ایده ی تجاری جدید برای راه اندازی کسب و کار است. متقاضی مهاجرت از طریق استارت آپ، قبل از اینکه برای اخذ ویزا اقدام نماید، ابتدا باید طرح تجاری (بیزینس پلن) خود را برای پیدا کردن حامی و سرمایه گذار کانادایی آماده نماید و با ارائه ی طرح خود به سازمان های حمایت کننده ی کانادایی که از استارت آپ های خارجی حمایت می کنند، نامه ساپورت (نامه حمایت) دریافت کند. در واقع با اخذ نامه حمایت از سوی سازمان حامی کانادایی، پروسه ی دریافت ویزای استارت آپ کانادا شروع خواهد شد.

در مشاوره با متخصصان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می تونی بهترین سازمان های حمایت کننده کانادایی رو بشناسی.

سازمان حامی، نامه ی ساپورت را به اداره ی مهاجرت ارسال می کند و متقاضی باید پس از آن برای تهیه مدارک دیگر اقدام نماید. علاوه بر ارائه ی نامه ی ساپورت و تعهدنامه از سوی سازمان حامی متقاضی باید مدارک زیر را نیز ارائه دهد:

* گذرنامه ی معتبر

* مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت ملی)

* گواهی عدم سوء پیشینه

* مدارک اثبات تمکن مالی برای پرداخت هزینه ها

* مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه با نمره ی قابل قبول

* مدرک تحصیلی (متقاضی باید حداقل دارای یک سال تحصیلات دانشگاهی باشد.)

تجربه ما تضمین موفقیت شما

در صورت دریافت نامه ی ساپورت و تکمیل بودن مدارک پرونده ی مهاجرتی و واجد شرایط بودن متقاضی برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرین و سرمایه گذار می تواند به کانادا مهاجرت کند و پس از مدتی اقامت دائم این کشور را از طریق اجرای پروژه ی استارت آپ دریافت کند و به این ترتیب از حقوق شهروندی کانادا برخوردار شود.

درباره مزایای حقوق شهروندی کانادا با سرمایه گذاری خارجی می تونی از مشاوره های شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنی!

آزمون oet

مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا

مهاجرت از طریق برنامه ی استارت آپ کانادا مزایایی دارد که عبارتند از:

1- اخذ اقامت دائم کانادا به صورت مستقیم

2- نیاز به مدرک زبان (انگلیسی یا فرانسه ) با سطح پایین تر

2- سریع ترین راه برای اخذ اقامت دائم کانادا

3- انتخاب استان و شهر مورد علاقه برای اقامت

4- راه اندازی پروژه ی استارت آپ با گروه 5 نفره

5- جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه استارت آپ

6- امکان دریافت پاسپورت کانادا پس از 3 سال

میخوای تو هر مرحله از مهاجرت به کانادا بهترین راه در کوتاه ترین زمان رو داشته باشی؟ با مشاوران شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری کویت برای ایرانیان

اخذ اقامت دائم کانادا به صورت مستقیم

مهمترین مزایای مهاجرت از طریق اخذ ویزای استارت آپ کانادا نسبت به سایر روش های مهاجرتی مانند مهاجرت تحصیلی و کار، امکان دریافت اقامت دائم این کشور به صورت مستقیم است و متقاضی می تواند با سرمایه گذاری و اجرای پروژه ی استارت آپ در کانادا اقامت دائم این کشور را به صورت مستقیم دریافت کند. همچنین به صورت همزمان به متقاضی، همسر و فرزندان زیر 22 سال، اقامت دائم کانادا اعطا می شود.

اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
در سایر روش های مهاجرتی ابتدا برای متقاضی یک ویزای موقت مانند ویزای دانشجویی یا ویزای کاری صادر می شود. متقاضی با اخذ ویزای دانشجویی یا ویزای کاری اقامت موقت کانادا را دریافت خواهد کرد و با پایان اعتبار ویزا باید یا ویزا را تمدید نماید یا خاک این کشور را ترک کند. البته لازم به ذکر است متقاضی تا قبل از دریافت اقامت دائم، اجازه ی کار کردن در کانادا را نخواهد داشت.

با دریافت اقامت دائم متقاضی و خانواده ی او می توانند از حقوق شهروندی کانادا مانند تحصیل رایگان فرزندان، اجازه ی کار تمام وقت برای متقاضی و همسر او و غیره استفاده کنند.

تفاوت های دیگری هم در اخذ اقامت دائم کانادا با ویزای استارتاپ کانادا وجود داره که می تونی با تماس با مشاوران شرکت مهاجرتی هومان ویزا بدونی.

شرایط اخذ ورک پرمیت کانادا برای ایرانیان

نیاز به مدرک زبان با سطح پایین تر

برخلاف سایر روش های مهاجرتی مانند مهاجرت تحصیلی، یکی از مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا نیاز به مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه با سطح پایین تر است و برای اخذ این ویزا مهارت زبان در سطح CLB5 کافی است، مانند آیلتس جنرال با نمره ی 5، اما برای مهاجرت تحصیلی متقاضی باید دارای مهارت زبانی بالاتری باشد، مانند آیلتس با نمره ی 6 یا 7 به بالا (با توجه به مقطع تحصیلی)

سریع ترین راه برای اخذ اقامت دائم کانادا

پرونده ی مهاجرتی اخذ ویزای استارت آپ کانادا نسبت به سایر روش های مهاجرتی با سرعت بیشتری بررسی می شود و پروسه ی اخذ اقامت دائم از طریق برنامه ی استارت آپ کانادا معمولا 12 تا 16 ماه طول می کشد، اما پروسه ی اخذ اقامت دائم برای سایر روش های مهاجرت اغلب 48 تا 60 ماه طول می کشد.

* نکته: افرادی که با انواع روش ها به کانادا مهاجرت می کنند می توانند با اخذ ویزای همراه برای خانواده خود یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال، اجازه اقامت در این کشور را دریافت کنند.

برای تهیه مدارک مورد نیاز درخواست اقامت دائم می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری.

انتخاب استان و شهر مورد علاقه برای اقامت

یکی دیگر از مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا، آزادی در انتخاب استان و شهر مورد نظر برای اقامت و راه اندازی کسب و کار است. متقاضی باید برای انتخاب شهر مورد نظر برای اجرای پروژه ی استارت آپ خود با دقت و هوشمندانه عمل کند و شهری را انتخاب کند که با زمینه ی فعالیت استارت آپ و همچنین سرمایه ی شرکت هماهنگی داشته باشد. از این رو در هر شهری در کشور کانادا به جز استان کبک که مناسب برای اجرای پروژه است می تواند اقامت کند. استانهایی که برای راه اندازی کسب و کار پروژه مناسب هستن رو میشناسی؟ تماس بگیر تا از خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا در این باره استفاده کنی!

اجرای پروژه استارت آپ با گروه 5 نفره

یکی دیگر از مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا که مهاجرت از این طریق را جذاب تر می کند، امکان تشکیل تیم 5 نفره برای اجرای پروژه ی استارت آپ است و از سوی اداره ی مهاجرت کانادا برای هر 5 نفر به همراه اعضای خانواده اقامت دائم اعطا می شود، البته به این نکته باید توجه داشت که هر یک از اعضا باید مالک حداقل 10 درصد از سهام شرکت باشند و از اعضای اصلی پروژه محسوب شوند.

جذب سرمایه گذار برای پروژه استارت آپ

در صورتی که طرح تجاری متقاضی از سوی سازمان های حمایت کننده ی کانادایی پذیرفته شود، متقاضی می تواند مورد حمایت سازمان های سرمایه گذار کانادایی قرار بگیرد و این سازمان ها با سرمایه گذاری در پروژه ی استارت آپ به راه اندازی کسب و کار جدید کمک بسزایی نمایند و متقاضی و شرکای او می توانند بخشی از سرمایه ی خود را از این طریق تامین کنند.

اگر دوست داری در مورد اخذ ویزای دورکاری یا دیجیتال نومد بدونی کلیک کن.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا

۱۴ بازديد
معایب اخذ ویزای استارتاپ کانادا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا چیست؟

کانادا یکی از کشورهای صنعتی و توسعه یافته جهان است که طی چند سال گذشته افراد بسیاری از سراسر دنیا با مقاصد مختلف به این کشور مهاجرت کرده اند و برخی نیز موفق به اخذ اقامت دائم این کشور شده اند.

متقاضیان مهاجرت به کانادا می توانند با توجه به شرایط و امکانات خود از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره به این کشور مهاجرت کنند.

یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا سرمایه گذاری از طریق استارت آپ در این کشور است، که مستقیما منجر به دریافت اقامت دائم کانادا می شود.

اگر تصمیم داری از طریق سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت کنی، برای کسب اطلاعات در مورد تفاوت ویزای استارت آپ کانادا با کارآفرینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

متقاضی مهاجرت از طریق استارت آپ کانادا باید دارای یک ایده ی تجاری جدید باشد که بتواند با سایر طرح های تجاری رقابت کند و قادر به جذب سرمایه گذار در این کشور باشد تا بتواند بیزینس خود را در کانادا با حمایت یک شرکت سرمایه گذار حامی راه اندازی کند. همچنین متقاضی باید از تمکن مالی برای سرمایه گذاری و پرداخت هزینه های اقامت در این کشور برخوردار باشد.

برای مهاجرت کاری به کانادا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی در مورد شرایط مهاجرت از طریق استارت آپ، اخذ ویزای خوداشتغالی کانادا و یا اخذ ورک پرمیت کانادا داری، بپرس.

تجربه ما تضمین موفقیت شما

همان طور که گفته شد متقاضی مهاجرت به کانادا می تواند از طرق مختلفی به این کشور مهاجرت کند و اما هریک از این روش های مهاجرتی مزایا و معایبی دارند که ممکن است پروسه ی مهاجرت را با دشواری و مشکل مواجه کنند و حتی ممکن است متقاضی، موفق به اخذ ویزا و دریافت اقامت نشود.

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ نیز مانند سایر روش های دیگر دارای مزایا و معایبی است که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

اگر در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه مهاجرتی آلبرتا نمی دونی کلیک کن.

آزمون oet

مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا

چنانچه شخصی متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ است، برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم این کشور ابتدا باید یک بیزینس پلن و طرح تجاری قوی بنویسد، طرح او باید بتواند با سایر طرح های اقتصادی رقابت کند و طرحی نوآورانه و خلاقانه باشد که تا به حال مشابه آن ارائه نشده است، بیزینسی که متقاضی برای استارت آپ انتخاب می کند باید ظرفیت جذب نیروی کار و ایجاد اشتغال داشته باشد، پس از ارائه ی چنین طرح تجاری، متقاضی باید طرح و بیزینس خود را به شرکت های سرمایه گذار کانادایی که از استارت آپ های خارجی حمایت می کنند، ارائه دهد و شرکت های سرمایه گذار با بررسی طرح تجاری در صورت پذیرفتن و تایید آن، یک نامه ی ساپورت برای قبول حمایت و سرمایه گذاری در بیزینس متقاضی برای وی صادر می شود و یک نامه حمایت از سوی سازمان حامی (نامه ساپورت) نیز برای اداره ی مهاجرت ارسال می کنند. پس از اخذ نامه ی حمایت، متقاضی باید برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا اقدام کند و سایر مدارک و شرایط اخذ ویزا را تهیه و ارائه نماید.

* نکته: افرادی که با روش های مختلف مانند تحصیل، کار و یا سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت می کنند می توانند با اخذ ویزای همراه برای خانواده خود یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال، اجازه اقامت دریافت کنند.

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا

دریافت ویزای استارت آپ کانادا برای کلیه متقاضیان به طور کلی دشواری هایی دارد که شامل موارد زیر می باشد:

* به دلیل رقابت بالای متقاضیان و سختگیری برای دریافت نامه ی حمایت، متقاضی باید بتواند بیزینس پلن (طرح تجاری) بسیار قوی ارائه دهد تا بتواند با سایر طرح های تجاری رقابت نماید و موفق به دریافت نامه ی حمایت از سوی سازمان حامی کانادایی شود. در واقع یکی از دشوارترین مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا داشتن یک طرح تجاری جدید با قابلیت رقابت است.

* رقابت بالا برای اخذ حمایت از سازمان های حامی کانادایی

*طولانی بودن بررسی پرونده ی مهاجرت

دانستنی های یک مهاجرت موفق
دلایل ریجکت استارت آپ کانادا چیست؟

* وجود قوانین سختگیرانه برای دریافت نامه ی حمایت

* ضروری بودن ارائه مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه با نمره ی قابل قبول (CLB5)

* هزینه های دریافت ویزای استارت آپ کانادا نسبت به برخی کشورها مانند فرانسه بیشتر است.

* با اخذ ویزای استارت آپ کانادا دارنده ی آن اجازه ی اشتغال در این کشور را نخواهد داشت و باید ابتدا اقامت دائم کانادا را دریافت کند تا بتواند برای جستجوی کار اقدام نماید.

* برای استارت آپ کانادا ابتدا باید سرمایه گذاری پروژه مشخص شود و باید متقاضی ابتدا برای طرح تجاری خود سرمایه گذار کانادایی پیدا کند، اما در برخی کشورها متقاضی می تواند ابتدا ویزای استارت آپ را دریافت و سپس اقدام به یافتن سرمایه گذار نماید.

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای اشخاصی که تمکن مالی ندارند:

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را از طریق استارت آپ و سرمایه گذاری دارند به دو گروه تقسیم می شوند، یک گروه افراد جوانی هستند که طرح های تجاری جدیدی دارند و خلاق هستند و می خواهند بیزینس خود را در این کشور راه اندازی کنند، اما از تمکن مالی کافی برای سرمایه گذاری و پرداخت هزینه ها برخوردار نیستند و با کمبود سرمایه مواجه اند، بنابراین این افراد برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا با مشکلاتی روبرو هستند.

 معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای آنها به شرح زیر می باشد:
* داشتن هزینه‌ ی وکالت سنگین برای مشاوره و پیگیری پرونده ی مهاجرت

* داشتن تمکن مالی برای سرمایه گذاری در پروژه ی استارت آپ (متقاضی باید حداقل مالک 10 درصد از سهام شرکت باشد.)

* اثبات تمکن مالی برای پرداخت هزینه های زندگی در کانادا تا زمان دریافت اقامت دائم (چرا که تا دریافت اقامت دائم اجازه ی کار به او داده نمی شود.)

* متقاضی باید توانایی همکاری با سایر اعضای پروژه را داشته باشد.

در مشاوره با تیم متخصصان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می تونی همه این موارد رو با موفقیت پشت سر بذاری.

مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری کویت برای ایرانیان

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای افراد میانسال

دسته ی دوم که برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا اقدام می کنند و قصد دارند از طریق سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار خود در این کشور اقامت دائم کسب کنند، افرادی هستند که سن بالاتری دارند و از تمکن مالی کافی برای سرمایه گذاری و پرداخت تمام هزینه های اخذ ویزا و اقامت در این کشور برخوردار هستند. این افراد به دلیل بالا بودن سن خود نمی توانند به روش های دیگر که دارای محدودیت سنی هستند، مهاجرت کنند، از این رو بهترین روش برای مهاجرت آنها از طریق استارت آپ کانادا و سرمایه گذاری است، اما اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای آنها معایبی خواهد داشت.

معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای افراد میانسال عبارتند از:

* به دلیل بالا بودن سن این افراد، اخذ مدرک زبان (انگلیسی یا فرانسه) در سطح CLB5 برای آنها مشکل است.

* این افراد باید بتوانند در پروژه استارت آپ با سایر اعضای جوان تر گروه که دانش بیشتری دارند، ارتباط برقرار کرده و همکاری نمایند.

* متقاضی باید حداقل به مدت دو سال و تا پایان پروسه ی اخذ اقامت دائم به ایران سفر نکنند.

با دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا می‌تونی یک مهاجرت موفق را تجربه کنی و درباره بهترین کشورها برای مهاجرت کاری ایرانیان باتوجه به توانایی های شغلی و تحصیلی راهنمایی دریافت کنی!

تجربه ما تضمین موفقی

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

ویزای کار مستقل ماهر استرالیا ( ویزای 189 ) چیست؟

۱۳ بازديد
ویزای مستقل کار ماهر استرالیا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

ویزای کار مستقل ماهر یا ویزای 198 استرالیا چیست؟

استرالیا یکی از کشورهای مهاجرپذیر است که برای جبران کمبود نیروی کار ماهر، اقدام به جذب نیروی کار خارجی می نماید. افرادی که قصد مهاجرت شغلی به استرالیا را دارند می توانند با اخذ ویزای کاری استرالیا به این کشور مهاجرت و اجازه ی کار و اقامت دریافت کنند. متقاضیان باید برای اخذ ویزای کاری استرالیا حداقل 65 امتیاز از جدول امتیازبندی ویزای کاری استرالیا را کسب کنند و هر چه امتیاز بالاتری به دست آورد، شانس اخذ ویزای کاری نیز بیشتر خواهد شد.

درباره ویزای مستقل ماهر استرالیا می تونی از متخصصان شرکت مهاجرتی هومان ویزا مشاوره رایگان بگیری.

مدارک اخذ ویزای کار جاب آفر چیست؟

برای اینکه که متقاضی بتواند حداقل امتیاز اخذ ویزای کاری را دریافت کند، باید شرایط زیر را داشته باشد:

* داشتن تحصیلات دانشگاهی و یا مدرک فنی و حرفه ای

* داشتن سن 18 تا 45 سال

* مدرک زبان آیلتس با نمره ی حداقل 6 و یا سایر مدارک زبان معتبر که مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا باشد با حداقل نمره ی قابل قبول

* برخورداری از سلامت جسمانی

* عدم سوء پیشینه‌

آزمون oet

انواع ویزای کاری استرالیا

طی چند سال اخیر درخواست ایرانیان برای مهاجرت کاری به استرالیا افزایش پیدا کرده است و افراد متخصص و ماهر که مهارت، تخصص و یا تحصیلاتشان مورد نیاز بازار کار این کشور است، برای دست یافتن به موقعیت شغلی مناسب تر با درآمد بالا، از طریق اخذ ویزای کاری استرالیا (اسکیل ورکر) به این کشور مهاجرت می کنند. به طور کلی بیش از 10 ویزای کاری برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد، که مهمترین آنها عبارتند از:

* ویزای ساب کلاس 189

* ویزای ساب کلاس 190

* ویزای ساب کلاس 491

* ویزای ساب کلاس 191

* ویزای ساب کلاس 476

اگه در مورد اخذ ویزای 494 استرالیا برای مهاجرت کاری داروسازان به استرالیا نمی دونی کلیک کن.

اگر تصمیم داری برای مهاجرت شغلی به استرالیا اقدام کنی، اما نمی دونی برای اخذ ویزای کار استرالیا از کجا باید شروع کنی، برای دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در این زمینه، ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

شرایط اخذ ورک پرمیت کانادا برای ایرانیان

شرایط اخذ ویزای کار مستقل ماهر یا ویزای 189 استرالیا

ویزای کار مستقل ماهر یا ویزای 189 استرالیا یک ویزای کاری است که به متقاضی امکان اقامت نامحدود در این کشور را می دهد. می توان گفت یکی از بهترین راه های مهاجرت به استرالیا، اخذ ویزای 189 است، چرا که دارندگان این ویزا از ابتدا با اقامت دائم وارد این کشور می شوند.

برای اینکه متقاضی بتواند ویزای 189 استرالیا را دریافت کند باید:

* تخصص متقاضی در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد.

* سن متقاضی باید حداکثر 45 سال باشد.

* متقاضی باید دارای مدرک زبان آیلتس با نمره ی حداقل 6 و یا معادل آن باشد.

* متقاضی باید بتواند در جدول امتیازبندی ویزای کاری استرالیا حداقل 65 امتیاز کسب کند.

* ارزیابی سوابق کاری متقاضی توسط سازمان‌ های مربوطه

دانستنی های یک مهاجرت موفق
بهترین کشورها برای مهاجرت کاری ایرانیان

نحوه امتیاز دهی برای اخذ ویزای کار مستقل ماهر استرالیا

1- امتیاز سن متقاضی

بهترین سن برای اخذ ویزای کار مستقل ماهر بین 25 تا 32 سال است که دارای بیشترین امتیاز و حداکثر 45 سال است که دارای کمترین امتیاز می باشد. نحوه ی امتیاز بندی سن برای اخذ ویزای 189 به صورت زیر می باشد:

* سن 18 تا 24 سال: 25 امتیاز

* سن 25 تا 32 سال: 30 امتیاز

* سن 33 تا 39 سال: 25 امتیاز

* سن 40 تا 44 سال: 15 امتیاز

2- امتیاز مدرک زبان انگلیسی

استرالیا یک کشور انگلیس زبان است، از این رو متقاضی برای اخذ ویزای 189 استرالیا باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد. مدرک زبان آیلتس به صورت زیر امتیازبندی می شود:

* حداقل نمره ی 6 برای هر چهار مهارت (خواندن، نوشتن، گوش کردن، درک مطلب): امتیاز صفر (قابل قبول)

* حداقل نمره ی 7 برای هر چهار مهارت: 10 امتیاز (خوب)

* حداقل نمره ی 8 برای هر چهار مهارت: 20 امتیاز (عالی)

تازه های مهاجرتی با اینستاگرام هومان ویزا

3- امتیاز مدرک تحصیلی

مدارک تحصیلی که متقاضی برای اخذ ویزای کار مستقل ماهر ارائه می دهد، باید معتبر و مورد تایید مراکز علمی این کشور باشد.

* مدرک ارزیابی شده، معادل مقطع دکتری: 20 امتیاز

* مدرک ارزیابی شده، معادل مقطع کارشناسی: 15 امتیاز

* مدرک ارزیابی شده، معادل مقطع کاردانی: 10 امتیاز

* مدرک پایان دوره ی ارزیابی شده، مرتبط با تخصص متقاضی: 10 امتیاز

4- امتیاز سابقه کاری

امتیاز سابقه کار متقاضی به دو صورت محاسبه می شود:

1- متقاضی دارای سابقه کاری مرتبط در استرالیا در 10 سال اخیر باشد

* سابقه کار کمتر از یک سال: 0 امتیاز

* سابقه کار 1 تا 2 سال: 5 امتیاز

* سابقه کار 3 تا 4 سال: 10 امتیاز

* سابقه کار 5 تا 7 سال: 15 امتیاز

* سابقه کار 8 تا 10 سال: 20 امتیاز

2- متقاضی دارای سابقه ی کاری مرتبط در خارج از استرالیا در 10 سال اخیر باشد

* سابقه کار کمتر از ۳ سال: ۰ امتیاز

* سابقه کار ۳ تا ۴ سال: ۵ امتیاز

* سابقه کار ۵ تا ۷ سال: ۱۰ امتیاز

* سابقه کار ۸ تا ۱۰ سال: ۱۵ امتیاز

تجربه ما تضمین موفقیت شما

5– امتیاز صلاحیت تحصیلات تخصصی

داشتن مدرک کارشناسی ارشد پژوهش محور یا دکتری از موسسات تحصیلی استرالیا که حداقل شامل ۲ سال آکادمیک باشد: 10 امتیاز

اگر در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه مهاجرتی آلبرتا نمی دونی کلیک کن.

6- در صورتی که متقاضی در استرالیا تحصیل کرده باشد

اگر متقاضی در این کشور تحصیل کرده باشد، امتیاز او به ترتیب زیر خواهد بود:

* اگر متقاضی در مناطق کم‌ جمعیت استرالیا تحصیل کرده باشد: 5 امتیاز

* اگر متقاضی حداقل در یک مقطع تحصیلی مانند دیپلم در استرالیا تحصیل کرده باشد: 5 امتیاز

7- متقاضی باید آزمایش ‌های لازم برای تست سلامت را انجام دهد و از نظر سلامت جسمانی در وضعیت مطلوبی باشد.

8- متقاضی باید گواهی عدم سوء پیشینه را از سن 16 سالگی از هر کشوری که حداقل 10 سال اقامت داشته است، ارائه دهد.

9- سایر امتیازات

* تسلط به یکی از زبان های خاص: 5 امتیاز

* داشتن اسپانسر ایالتی یا فامیلی: 5 امتیاز (البته امتیاز دقیق به نوع ویزا بستگی دارد.)

* امتیاز همسر در صورت تاهل: 5 تا 10 امتیاز

* مجرد بودن متقاضی: 10 امتیاز

مراحل اخذ ویزای کاری کویت برای ایرانیان

معادل سازی مدارک متقاضی برای اخذ ویزای کار مستقل ماهر استرالیا

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای کار مستقل ماهر استرالیا یا ویزای 189 استرالیا، معادل ‌سازی مدارک متقاضی مطابق با یکی از ارگان ‌های مربوطه در استرالیا است. مدت زمان معادل‌ سازی مدارک با توجه به کد رشته انتخابی و سازمان ارزیابی‌ کننده، ممکن است یک هفته تا ۴ ماه طول بکشد.

بهتره از تجربه و تخصص کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای مهاجرت شغلی به استرالیا و یا ثبت شرکت در خارج از کشور استفاده کنی تا یک مهاجرت شغلی موفق به کشور مورد علاقت را تجربه کنی.

مزایای اخذ ویزای کار مستقل ماهر

* اخذ اقامت دائم از ابتدای ورود به استرالیا

* اجازه ی اقامت در هر منطقه ای در این کشور بدون محدودیت

* اجازه ی کار تمام وقت برای متقاضی و اعضای خانواده ی او

* استفاده از خدمات درمانی رایگان

* اجازه تحصیل در استرالیا

* دارندگان ویزای کار مستقل ماهر در صورت دارا بودن شرایط لازم، می توانند برای دریافت شهروندی این کشور اقدام کنند.

* دارنده ی این ویزا می تواند اسپانسر دیگر اعضای خانواده ی خود برای اخذ ویزا باشد.

* نکته: افرادی که با اخذ ویزای کاری به استرالیا مهاجرت می کنند می توانند با اخذ ویزای همراه برای خانواده خود یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال اجازه اقامت دریافت کنند.

با اخذ ویزای شینگن به چه کشورهایی می توان سفر کرد؟

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

تفاوت استارت آپ کانادا با کارآفرینی کانادا چیست؟

۱۵ بازديد
ویزای استارتاپ کانادا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار یکی از روش های مهاجرتی به کانادا است. به دلیل مزایایی که سرمایه گذاری در این کشور برای سرمایه گذاران به همراه دارد، در چند سال اخیر متقاضیان بسیاری از طریق سرمایه گذاری اقدام به مهاجرت به این کشور کرده اند.

ویزای کارآفرینی و ویزای استارتاپ کانادا از انواع ویزاهای سرمایه گذاری برای مهاجرت به کانادا هستند، که با هم تفاوت هایی دارند.

اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
بهتره برای موفقیت در مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی با مشاوران با تجربه در زمینه سرمایه گذاری در خارج ازکشور مشورت کنی، از این رو ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

ویزای کارآفرینی کانادا چیست؟

کشور کانادا به دلیل ارتباط تجاری با سایر کشورها موقعیت مناسبی برای کارآفرینان خارجی و جذب ایده های تجاری و سرمایه آنها فراهم نموده است و از کسب و کارهای جدید و تازه تاسیس در این کشور حمایت می کند و کارآفرینان می توانند با سرمایه گذاری در این کشور به بازارهای جهانی دست پیدا کنند و از این رو به رشد و توسعه ی کسب و کارهای جدید کمک بسزایی خواهد شد و ورود به بازارهای جهانی برای سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی مزایایی مانند صادرات مستقیم، تولید تحت لیسانس و غیره را خواهد داشت.

علاوه بر ورود به بازارهای جهانی با سرمایه گذاری در کانادا، یکی دیگر از مزایای کارآفرینی در این کشور امکان دریافت اقامت دائم کانادا برای همسر و فرزندان متقاضی خواهد بود.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

شرایط اخذ ویزای کارآفرینی کانادا

کارآفرینان خارجی برای اخذ ویزای کارآفرینی باید واجد شرایطی باشند که از سوی اداره مهاجرت این کشور تعیین می شود، مهمترین شرایط اخذ ویزای کارآفرینی کانادا عبارتند از:

* داشتن تمکن مالی برای تامین حداقل سرمایه لازم برای کارآفرینی در کانادا. البته باید به این نکته توجه داشت که حداقل سرمایه برای کارآفرینی در استان های مختلف کانادا متفاوت است و متقاضی با توجه به اینکه قصد دریافت ویزای کارآفرینی کدام استان را دارد، باید دارای حداقل سرمایه برای راه اندازی کسب و کار خود و کارآفرینی باشد.

* متقاضی باید دارای حداقل 3 سال سابقه ی مدیریت در طول 5 سال گذشته باشد.

* کسب و کار سرمایه گذار خارجی باید مورد نیاز کشور کانادا باشد.

* کسب و کار سرمایه گذار خارجی باید بتواند حداقل برای یکی از شهروندان کانادایی موقعیت شغلی ایجاد کند.

شرایط اخذ ویزای کار جاب آفر چیست؟

مدارک اخذ ویزای کارآفرینی کانادا

مهمترین مدارک جهت اخذ ویزای کارآفرینی کانادا عبارتند از:

* پاسپورت معتبر

* مدارک شناسایی

* گواهی عدم سوء پیشینه

* مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه در سطح  CLB5

* مدارک تحصیلی

* مدارک اثبات تمکن مالی

* مدارک اثبات سوابق مدیریتی

* سند ازدواج در صورت تاهل متقاضی

* گواهی معاینات پزشکی

مراحل اخذ ویزای کارآفرینی کانادا

برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا ابتدا باید متقاضی استان مورد نظر را انتخاب نماید. متقاضی باید استانی را برای سرمایه گذاری خارجی انتخاب کند که برای اهداف اقتصادی و نوع کسب و کار او مناسب تر باشد، سپس باید برنامه کسب و کار را آماده کرده و کسب و کار متقاضی باید اهداف اقتصادی کانادا را دنبال کند. در مرحله ی سوم متقاضی باید فرم های مربوطه را تکمیل و ارسال نماید و درخواست اخذ ویزای کارآفرینی بنماید.

مدارک و شرایط متقاضی از سوی اداره ی مهاجرت بررسی می شود و در صورت پذیرفته شدن مدارک و واجد شرایط بودن متقاضی برای او ویزای خود اشتغالی صادر می شود و متقاضی پس از اخذ ویزا می تواند شرکت خود را در کانادا به ثبت برساند.

ویزای استارت آپ کانادا چیست؟

همان طور که گفته شد ویزای استارت آپ کانادا نیز مانند ویزای کارآفرینی و خود اشتغالی یک ویزای سرمایه گذاری است که به افرادی که دارای ایده های تجاری جدید و خلاق هستند، اجازه می دهد طرح تجاری (بیزینس پلن) خود را که برای سازمان های حمایت کننده از استارت آپ های خارجی ارسال کرده و در صورت پذیرفته شدن طرح تجاری و دریافت نامه ساپورت از سوی سازمان حامی کانادایی متقاضی اقدام به اخذ ویزای استارت آپ کانادا نماید.

دریافت نامه حمایت یا نامه ساپورت از سوی سازمان متقاضی در واقع مهمترین مرحله در پروسه ی اخذ ویزای استارت آپ کانادا است، چرا که رقابت در ارائه طرح های تجاری مختلف از سوی متقاضیان بسیار است و متقاضیان زیادی طرح های تجاری و استارت آپ های خود را برای بررسی در اختیار سازمان های حامی قرار می دهند، از این رو به دلیل رقابت بالا، برای دریافت نامه ی حمایت، متقاضی باید یک بیزنس پلن قوی که بتواند با طرح های دیگر رقابت کند ارائه دهد.

دریافت اقامت دائم به صورت مستقیم برای متقاضی و خانواده ی او، نیاز به سطح زبان پایین تر و امکان اخذ پاسپورت پس از 3 سال از جمله مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا است.

مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا

پس از دریافت نامه حمایت از سوی سازمان حامی کانادایی، متقاضی باید برای اخذ ویزای استارت آپ اقدام کند و علاوه بر ارائه ی نامه ی حمایت و تعهدنامه با تهیه مدارک لازم مانند گذرنامه ی معتبر، مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسه، مدارک اثبات تمکن مالی و غیره، برای مهاجرت به کانادا تشکیل پرونده دهد و پس از بررسی پرونده از سوی اداره ی مهاجرت، در صورت تکمیل بودن مدارک و داشتن شرایط لازم، برای متقاضی ویزای استارت آپ کانادا صادر خواهد شد.

برای مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ با کارشناسان شرکت مهاجرت هومان ویزا تماس بگیر و از مزایا و معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای ایرانیان مطلع شو.

شرایط اخذ ویزای استارت آپ کانادا

متقاضی برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا باید:

* مالک حداقل 10 درصد سهام شرکت باشد.

* داشتن حداکثر 5 عضو برای اجرای پروژه ی استارت آپ

* 5 عضو پروژه باید مالک حداقل 50 درصد از سهام شرکت باشند.

* استارت آپ یک سرمایه ‌گذار حامی کانادایی داشته باشد.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

اگر برای مهاجرت به کانادا سرمایه کافی نداری تا از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی اقدام کنی، می تونی با اخذ ورک پرمیت کانادا یک مهاجرت موفق به این کشور داشته باشی، از این رو برای دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در زمینه مهاجرت شغلی، ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

ویزای کارآفرینی و ویزای استارت آپ کانادا چه تفاوت هایی با هم دارند؟

1- در صورت اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای متقاضی و خانواده ی او بلافاصله اقامت دائم اعطا می شود، اما در صورت اخذ ویزای کارآفرینی متقاضی با ویزای کار وارد کانادا می شود و پس از 12 تا 18 ماه و تایید طرح تجاری توسط دولت کانادا اقامت دائم اعطا خواهد شد.

2- برای اخذ ویزای کارآفرینی با توجه به اینکه سیستم امتیازی و استانی است هر چه سن، تحصیلات و سابقه ی کاری مرتبط متقاضی مناسب تر باشد در کسب امتیاز بالاتر برای اخذ ویزا موثر خواهد بود، اما برای اخذ ویزای استارت آپ شرط سنی وجود ندارد.

اگر در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه مهاجرتی آلبرتا نمی دونی کلیک کن.

تضمین قبولی در آزمون های زبان مهاجرت
3- برای اخذ ویزای کارآفرینی مدت حضور در کانادا باید 9 تا 10 ماه در سال باشد و برای اخذ ویزای استارتاپ، متقاضی باید در طول 5 سال 2 سال در کانادا حضور داشته باشد.

4- برای اخذ ویزای کارآفرینی، متقاضی باید مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه حداقل در سطح CLB5 و برخی استان ها CLB4 را ارائه نماید و هر چه مدرک زبان نمره ی بالاتری داشته باشد، امتیاز بیشتری خواهد داشت؛ ولی برای اخذ ویزای استارت آپ حداقل مدرک زبان CLB5 می باشد.

شرایط اخذ ویزای خوداشتغالی کانادا چیست؟

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

برای سرمایه گذاری خارجی و آشنایی با مراحل و شرایط ثبت شرکت در اروپا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی در این زمینه داری بپرس، تا بتونی از سرمایه ای که داری برای راه اندازی کسب و کار دلخواهت در یک کشور اروپایی به درستی استفاده کنی.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

باتوجه به گستردگی ارتباطات بین المللی در حوزه کاری و سرمایه گذاری بسیاری برآنند تا با حفظ سرمایه خود به رشد و ارتقای آن نیز دست یابند و این مهم امکانپذیر نیست تا افراد با متخصصان این حوزه که تحصیلات و تجربه بین المللی دارند مشاوره دریافت کنند ، تیم مهاجرتی هومان ویزا با ارائه خدمات مهاجرتی گسترده در این حوزه و سالها تجربه موفق توانسته کسب و کارهای زیادی را در عرصه بین المللی راه اندازی نماید.

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

ویزای خود اشتغالی کانادا (Self Employed) چیست؟

۱۸ بازديد
ویزای خود اشتغالی کانادا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای خوداشتغالی

خود اشتغالی یکی از راه های مهاجرت به کشور کانادا برای ورزشکاران و هنرمندان است، برای اخذ ویزای خود اشتغالی متقاضی باید در یک حرفه به صورت مستقل از شرکت های دولتی و خصوصی فعال باشد و متقاضی برای راه اندازی کسب و کار خود باید دارای سابقه کار حرفه ای در یکی از زمینه هنری، فرهنگی و ورزشی باشد. در واقع کانادا با صدور ویزای خود اشتغالی برای متقاضیان اقدام به جذب نیروی متخصص و سرمایه گذار خارجی در حوزه هنری، فرهنگی و ورزشی می نماید.

همان طور که گفته شد، برنامه خود اشتغالی کانادا مخصوص هنرمندان و ورزشکاران است. ورزشکاران حرفه ‌ای و یا متخصصان رشته های هنری و فرهنگی که در این حوزه دارای سابقه ی کار و رزومه ی قوی باشند. همچنین افرادی مانند کشاورزان واجد شرایط اخذ ویزای خود اشتغالی هستند.

اگر در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه مهاجرتی آلبرتا نمی دونی کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اگر تصمیم داری برای مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی اقدام کنی، اما نمی دونی باید از کجا شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و راهنمایی های لازم در این زمینه را دریافت کن.

نمره دهی به پرونده مهاجرتی خود اشتغالی کانادا

نمره دهی به پرونده های مهاجرتی افرادی که متقاضی اخذ ویزای خود اشتغالی کانادا (Self Employed) هستند، براساس 5 معیار انجام می شود و حداکثر 100 امتیاز دارد و حداقل نمره برای اخذ این ویزا 35 است و متقاضی باید نمره ی حداقل را برای هر معیار به دست آورد. معیارها و نحوه ی نمره دهی به شرح زیر می باشد:

1- سابقه کاری: حداکثر 35 امتیاز

2- تحصیلات: حداکثر 25 امتیاز

3- سن متقاضی: حداکثر 10 امتیاز

4- مهارت زبان (انگلیسی یا فرانسه): حداکثر 24 امتیاز

5- انطباق پذیری یا تطابق: حداکثر 6 امتیاز

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری کویت برای ایرانیان

1- سابقه کاری مرتبط

حداقل سابقه کار مرتبط باید 2 سال باشد و حداکثر سابقه کاری 5 سال است که دارای 35 امتیاز می باشد. 2 سال سابقه کار 20 امتیاز، 3 سال سابقه ی کار 25 امتیاز و 4 سال سابقه ی کار مرتبط 30 امتیاز دارد. متقاضی برای دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا باید بتواند نمره ی بالایی در سیستم امتیازبندی برای سابقه ی کاری کسب کند، بنابراین باید رزومه ی قوی ارائه دهد و سابقه کار متقاضی باید شامل موارد زیر باشد:

1- متقاضی باید دارای 2 سال سابقه کاری به صورت خود اشتغالی در زمینه های فرهنگی، هنری یا ورزشی باشد.

2- متقاضی باید سابقه ی 2 سال رقابت در زمینه های فرهنگی، هنری یا ورزشی در سطح جهانی داشته باشد.

3- متقاضی باید دارای 1 سال سابقه ی رقابت در سطح جهانی و 1 سال سابقه ی خود اشتغالی در زمینه های فرهنگی، هنری و یا ورزشی باشد.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

2- تحصیلات

نمره حداکثر تحصیلات برای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری و بیش از 17 سال سابقه تحصیل است و حداکثر 25 امتیاز دارد. مدرک ۳ ساله هنرستان، حقوق یا پزشکی و 15 سال سابقه ی تحصیل 22 امتیاز، مدرک کارشناسی یا ۲ ساله ی هنرستان و 15 سال سابقه ی تحصیل 20 امتیاز، مدرک کارشناسی یا ۱ ساله ی هنرستان و 13 سال سابقه ی تحصیل 15 امتیاز، ۱ سال تحصیلات پس از دوره ی متوسطه و 12 سال سابقه ی تحصیل 12 امتیاز و تحصیلات متوسطه دارای 5 امتیاز می باشد.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

3- سن متقاضی

حداکثر امتیاز برای سن متقاضی 10 نمره است و بازه ی 21 تا 49 سال برای اخذ ویزای خود اشتغالی در نظر گرفته می شود و به ازای هر سال بالاتر از 49 سال و کمتر از 21 سال 2 امتیاز کم می شود.

مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

4- مهارت زبان (انگلیسی یا فرانسه)

مدارک زبان معتبر برای اخذ ویزای خود اشتغالی کانادا، مدرک آزمون های زبان انگلیسی IELTS و CELPIP جنرال و مدارک آزمون های زبان فرانسه TEF و TFC مورد تایید هستند و حداکثر 24 امتیاز دارد. مهارت کامل برای زبان اول 16 و زبان دوم 8 امتیاز، مهارت متوسط برای زبان اول و دوم 8 امتیاز، مهارت پایه برای زبان اول و دوم 2 امتیاز دارد.

اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
5- انطباق پذیری (تطابق)

معیار تطابق یا انطباق پذیری براساس تجربه زندگی در کانادا و تحصیلات و مهارت های زبان همسر و یا شریک عرفی متقاضی محاسبه می شود و حداکثر دارای 6 امتیاز است.

حداقل یک سال سابقه ی کار تمام وقت متقاضی یا همسر او در کانادا 3 تا 5 امتیاز، حداقل دو سال تحصیل متقاضی یا همسر او پس از دوره ی متوسطه در کانادا 5 امتیاز، داشتن اعضای خانواده و بستگان در کانادا 5 امتیاز در سیستم نمره دهی و پرونده ی مهاجرتی متقاضی دارد.

در صورتی که متقاضی براساس معیارهای تعیین شده موفق به کسب امتیاز حداقل نشود، درخواست مهاجرت او از طریق خود اشتغالی رد می شود و متقاضی می تواند برای اخذ امتیازات بیشتر مجددا درخواست ویزا نماید.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

با دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، در خصوص تفاوت های استارت آپ کانادا با کارآفرینی و خوداشتغالی بهترین روش را برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری انتخاب کن.

مدارک اخذ ویزای خود اشتغالی کانادا

مدارک اخذ ویزای کانادا از جمله ویزای خود اشتغالی به طور کلی عبارتند از:

* پاسپورت معتبر

* عکس پرسنلی

* تکمیل فرم درخواست ویزای کانادا توسط متقاضی

* رسید پرداخت هزینه ها

* مدارک اثبات تمکن مالی متقاضی

* مدرک شناسایی ترجمه شده (شناسنامه و کارت ملی)

* گواهی عدم سوء پیشینه

* گواهی تست سلامت

* برنامه ی سفر یا  Cover letter(در کاور لتر متقاضی علت سفر خود به کانادا، محل اقامت، زمان رفت و برگشت، و غیره را توضیح می دهد.)

* دعوت نامه و سایر اسناد خواسته شده

* مدارک تحصیلی

* مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه با نمره ی قابل قبول

* مدارک اثبات سوابق کاری متقاضی

* مدارک مربوط به معیار انطباق پذیری (تطابق)

* شناسنامه، کارت ملی، گواهی نامه و گواهی تولد

* در صورت تاهل متقاضی باید سند ازدواج و یا طلاق ارائه شود.

* در صورت داشتن فرزند، متقاضی باید مدارک فرزندان از جمله شناسنامه، پاسپورت معتبر، گواهی سرپرستی و غیره را ارائه نماید.

تضمین قبولی در آزمون های زبان مهاجرت
* در صورت فوت همسر، متقاضی باید گواهی فوت ارائه دهد.

* اجاره نامه محل اقامت فعلی و سال های گذشته

* دو قطعه عکس طبق  استانداردهای اداره مهاجرت کانادا

* در صورتی که متقاضی برای استان کبک درخواست ویزا دهد، باید گواهی CSQ را نیز ارائه دهد.

در صورت نقص مدارک، درخواست متقاضی برای اخذ ویزای کانادا رد خواهد شد و متقاضی باید مجددا مدارک خود را تکمیل کرده و هزینه های بررسی مدارک را دوباره پرداخت کند و پروسه ی بررسی پرونده ی مهاجرتی متقاضی به این ترتیب طولانی تر خواهد شد.

تجربه ما تضمین موفقیت شما

برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می تونی با کارشناسان مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و هر سوالی در مورد مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا، ویزای خوداشتغالی و کارآفرینی داری، بپرسی.

اهمیت نوشتن بیزنس پلن برای مهاجرت به کانادا

ویزای خود اشتغالی کانادا برای کدام مشاغل صادر می شود؟

ویزای خود اشتغالی کانادا برای مشاغلی در حوزه ی فرهنگی، هنری و ورزشی صادر می شود. برخی مشاغل عبارتند از:

مشاغل حوزه ی فرهنگی

مانند کتابداران، نویسندگان، مولفان، ویراستاران، مترجمان متون و مترجمان حضوری، متصدیان موزه، خبرنگاران، متخصصان بایگانی عمومی و کتابخانه ها و غیره.

مشاغل هنری

مانند بازیگران نمایشی، طراحان گرافیک و تصویرگران، رهبران ارکستر، موسیقیدانان، خوانندگان، نقاشان، مجسمه سازان، عکاسان و غیره.

مشاغل ورزشی

مانند ورزشکاران، مربیان، داوران، مربیان برنامه های تفریحی، ورزشی و تناسب اندام و غیره.

* نکته: سرمایه گذاران خارجی می توانند با اخذ ویزای همراه برای خانواده خود یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال، اجازه اقامت کشور مقصد را دریافت کنند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

همان طور که گفته شد، متقاضیان می توانند با توجه به شرایط خود با روش های مختلفی به کشور کانادا مهاجرت کنند، مانند مهاجرت از طریق اخذ ویزای استارت آپ کانادا و یا مهاجرت شغلی از طریق ورک پرمیت کانادا، مهاجرت تحصیلی و… برای اینکه بدونی با کدوم روش می تونی یک مهاجرت موفق به کانادا داشته باشی، باید پیش از هر اقدامی با مشاوران با تجربه در زمینه مهاجرت مشورت کنی، از این رو ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

اگر دوست داری در مورد اخذ ویزای دورکاری یا دیجیتال نومد کانادا بدونی کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

باتوجه به گستردگی ارتباطات بین المللی در حوزه کاری و سرمایه گذاری بسیاری برآنند تا با حفظ سرمایه خود به رشد و ارتقای آن نیز دست یابند و این مهم امکانپذیر نیست تا افراد با متخصصان این حوزه که تحصیلات و تجربه بین المللی دارند مشاوره دریافت کنند ، تیم مهاجرتی هومان ویزا با ارائه خدمات مهاجرتی گسترده در این حوزه و سالها تجربه موفق توانسته کسب و کارهای زیادی را در عرصه بین المللی راه اندازی نماید.

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

دلایل ریجکت ویزای استارت آپ کانادا چیست؟

۱۳ بازديد
دلایل ریجکتی ویزای استارتاپ کانادا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

یکی از روش های مهاجرت به کانادا برای سرمایه گذاران خارجی، سرمایه گذاری در کانادا از طریق اخذ ویزای استارت آپ، اخذ ویزای خوداشتغالی کانادا و ویزای کارآفرینی است.

کانادا یکی از کشورهای توسعه یافته و مهاجر پذیر دنیا است که از ایده ها و طرح های خلاقانه برای راه اندازی کسب و کار استقبال کرده و با صدور ویزای استارت آپ برای کارآفرینان خارجی بستری برای راه اندازی کسب و کارهای جدید و توسعه ی آن فراهم نموده است.

سرمایه گذاران خارجی می توانند به تنهایی و یا با داشتن شرکای دیگر (حداکثر 5 شریک) کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنند و یکی از مزایای مهم این برنامه، ایجاد اشتغال برای شهروندان کانادایی خواهد بود.

تجربه ما تضمین موفقیت شما

گاهی ممکن است متقاضیان که قصد سرمایه گذاری خارجی از طریق استارت آپ کانادا را دارند، به دلایل مختلف که در ادامه توضیح خواهیم داد، درخواست آنها برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا از سوی اداره مهاجرت این کشور پذیرفته نشود و ویزای استارت آپ کانادا ریجکت شود.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اگر تصمیم داری با ایده و طرح تجاری و سرمایه ای که داری برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا اقدام کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و با دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در این زمینه یک مهاجرت موفق به کانادا را تجربه کن.

شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن

مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا

متقاضی برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا و راه اندازی کسب و کار خود در این کشور، باید ابتدا یک طرح اقتصادی جدید و خلاقانه داشته باشد و یک بیزنس پلن قوی (طرح تجاری) بنویسد، سپس باید ایده و طرح خود را برای شرکت ها و سازمان های حامی ارسال کند. سازمان حامی، ایده و طرح اقتصادی متقاضی را بررسی می کند و در صورتی که طرح متقاضی از سوی سازمان پذیرفته شود، یک نامه حمایت از سوی سازمان حامی کانادایی برای طراح ایده و یک نامه حمایت (نامه ساپورت) و یک تعهدنامه برای اداره ی مهاجرت کانادا ارسال می کند. پس از ارسال نامه ی ساپورت طراح ایده و طرح تجاری می تواند برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا اقدام کند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

متقاضی برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا باید مدارکی مانند پاسپورت معتبر، مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه با نمره ی قابل قبول، تمکن مالی، حداقل یک سال تحصیلات دانشگاهی و غیره را ارائه نماید.

طرح تجاری متقاضی باید دارای ویژگی هایی باشد تا از سوی سازمان حامی مورد تایید قرار بگیرد. طرح تجاری (کسب و کار) باید جدید و خلاقانه باشد و ایجاد اشتغال نماید و قابلیت رقابت داشته باشد، در این صورت توسط سازمان حامی تایید می شود و برای آن نامه ی ساپورت صادر می شود.

برای مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ بهتره اول با مزایا و معایب اخذ ویزای استارت آپ کانادا آشنا بشی و با مشاوران با تجربه در این زمینه مشورت کنی، از این رو ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

مهمترین دلایل ریجکت ویزای استارت آپ کانادا

در صورتی که درخواست متقاضی برای اخذ ویزای استارت آپ ریجکت شود، دیگر متقاضی نمی تواند به صورت قانونی وارد کشور کانادا شود و مجوزهای لازم برای راه اندازی کسب و کار را دریافت کند و بدون ویزا از ورود او به کشور ممانعت خواهد شد. ویزای استارت آپ به دلایل مختلفی ممکن است ریجکت شود، مهمترین دلایل ریجکت و رد شدن ویزا عبارتند از:

1- عدم ارائه تمام مدارک درخواست شده از سوی سفارت

چنانچه متقاضی نتواند کلیه مدارک درخواستی سفارت را تهیه و ارائه نماید، به دلیل نقص پرونده ی مهاجرت با درخواست ویزای استارت آپ وی موافقت نخواهد شد و متقاضی می تواند پس از ریجکت ویزای استارت آپ کانادا با تکمیل مدارک خود دوباره درخواست ویزا نماید.

اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
2- عدم ارائه اسناد مالی معتبر برای اثبات تمکن مالی متقاضی

متقاضی باید بتواند با مدارک قانونی و معتبری که به اداره ی مهاجرت ارائه می دهد، استطاعت مالی خود را برای پرداخت هزینه های اقامت و زندگی در این کشور را اثبات کند و داشتن توانایی مالی متقاضی برای افسر پرونده باید محرز شود، در صورت عدم ارائه مدارک تمکن مالی، درخواست ویزای او از سوی اداره مهاجرت رد خواهد شد.

3- عدم رعایت استانداردهای امنیت بین ‌المللی

متقاضی باید گواهی عدم سوء پیشینه را که به تایید پلیس رسیده باشد ارائه دهد تا اثبات کند ورود او به خاک این کشور خطر امنیتی نخواهد داشت، در غیر این صورت با ریجکت ویزای استارت آپ کانادا مواجه خواهد شد.

تضمین قبولی در آزمون های زبان مهاجرت
4- عدم ارائه مدارک پزشکی

متقاضی باید مدارک معتبر پزشکی مبنی بر عدم ابتلا به بیماری های خطرناک و داشتن سلامت روانی و جسمی را ارائه دهد، تا اثبات کند اقامت او برای شهروندان کانادایی خطری ندارد و متقاضی، درخواست بیش از حد برای استفاده از خدمات اجتماعی یا بهداشتی کانادا نخواهد داشت، بنابراین باید مدارک معاینه پزشکی را ارائه نماید.

5- عدم ارائه مدرک زبان (انگلیسی یا فرانسوی)

متقاضی اخذ ویزای استارت آپ کانادا باید به یکی از دو زبان این کشور یعنی فرانسه و یا انگلیسی تسلط داشته باشد، از این رو برای اثبات مهارت زبانی باید در آزمون های معتبر زبان انگلیسی یا فرانسه شرکت کند و نمره ی قابل قبول که از سوی اداره مهاجرت تعیین می شود را کسب کند. در صورت اخذ نمره ی پایین در هر یک از آزمون های زبان، درخواست ویزا رد خواهد شد.

مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

6- عدم ارائه نامه ساپورت از سازمان حامی

ارائه نامه ساپورت از سوی سازمان حامی کانادایی بسیار حائز اهمیت است و متقاضی باید قبل از درخوست ویزای استارت آپ کانادا برای اخذ نامه ساپورت از سازمان حامی اقدام نماید.

برای اطلاع از مدارک و شرایط لازم برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

درخواست مجدد اخذ ویزای استارت آپ کانادا پس از ریجکت شدن

متقاضی پس از ریجکت ویزای استارت آپ کانادا می تواند، به رد شدن درخواست خود اعتراض کند و یا مجددا با ارائه ی مدارک یا اطلاعات جدید برای اخذ ویزا درخواست نماید، اما تحت شرایطی متقاضی پس از ریجکت ویزای استارت آپ اجازه ی درخواست مجدد را نخواهد داشت، این شرایط به شرح زیر می باشد:

1- افرادی که اظهارات نادرست و یا کذب در پرونده ی خود داشته باشند، به مدت 5 سال از درخواست ویزا منع می شوند.

2- افرادی که دارای سابقه ی کیفری غیرقابل پذیرش در کانادا باشند.

3- افرادی که به کار یا تحصیل غیرقانونی در این کشور مشغول هستند، تا زمانی که یک دوره ۶ ماهه از پایان کار یا تحصیل غیرمجاز خود در کانادا نگذرد، نمی توانند درخواست ویزای استارت آپ نمایند.

ریجکت ویزای استارت آپ اعضای اصلی پروژه

چنانچه درخواست اقامت و اخذ ویزای یکی از اعضای اصلی پروژه ی استارت آپ از سوی اداره مهاجرت کانادا رد شود، درخواست تمام اعضای گروه برای اخذ ویزا و اقامت رد خواهد شد. اما اگر شخصی که با درخواست اقامت او موافقت نشده است، از اعضای اصلی نباشد، تاثیری در اخذ ویزای استارت آپ سایر اعضای گروه نخواهد داشت.

درخواست تجدید نظر پس از ریجکت ویزای استارت آپ کانادا

متقاضی پس از دریافت رد درخواست ویزای استارت آپ کانادا باید بلافاصله درخواست تجدیدنظر را به دفتر مرکزی پذیرش یا پست ویزا که درخواست را رد کرده و یا به شعبه ی مدیریت پرونده ارسال نماید چرا که تأخیر در ارسال درخواست بررسی مجدد ممکن است، موجب نادیده گرفته شدن درخواست یا بایگانی یا از بین رفتن اسناد شود، همچنین با گذشت مدت زمان طولانی اسناد ارائه شده دیگر قابل اعتماد نخواهد بود.

همان طور که گفته شد، استارت آپ و کارآفرینی هر دو از روش های سرمایه گذاری در کانادا هستند و سرمایه گذاریان خارجی می توانند با سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت کنند و اقامت این کشور را دریافت کنند. اما استارت آپ و خوداشتغالی با هم تفاوت هایی دارند، که به شرح زیر می باشند:

1- در صورت اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای سرمایه گذار خارجی و خانواده ی او بلافاصله اقامت دائم کانادا داده می شود و این یکی از مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا است، اما در صورت اخذ ویزای کارآفرینی، سرمایه گذار ابتدا با ویزای کار وارد کانادا می شود و پس از گذشت 12 تا 18 ماه و تایید طرح تجاری و بیزینس پلن توسط دولت کانادا، به متقاضی اقامت دائم اعطا می شود.

2- برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا با توجه به اینکه سیستم امتیازی و استانی است هر چه سن، تحصیلات و سابقه کاری مرتبط سرمایه گذار مناسب تر باشد در کسب امتیاز بالاتر برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا موثر خواهد بود، اما برای اخذ ویزای استارت آپ شرط سنی برای سرمایه گذار وجود ندارد.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

3- برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا سرمایه گذار باید در کانادا 9 تا 10 ماه در سال حضور داشته باشد و برای اخذ ویزای استارت آپ، سرمایه گذار باید در مدت 5 سال، 2 سال در کانادا حضور داشته باشد.

یکی دیگر از روش های مهاجرت شغلی به این کشور، ورک پرمیت کانادا است، برای کسب اطلاعات کامل در مورد ورک پرمیت کانادا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

4- برای اخذ ویزای کارآفرینی، متقاضی باید مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه حداقل در سطح CLB5 و برخی استان ها CLB4 را ارائه نماید و هر چه مدرک زبان نمره ی بالاتری داشته باشد، امتیاز بیشتری خواهد داشت؛ ولی برای اخذ ویزای استارت آپ حداقل مدرک زبان CLB5 می باشد.

برای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی از جمله کانادا، بهتره اول با مشاوران با تجربه در زمینه سرمایه گذاری خارجی مشورت کنی، از این رو شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان را به شما معرفی می کند.

اگر در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه مهاجرتی آلبرتا نمی دونی کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

باتوجه به گستردگی ارتباطات بین المللی در حوزه کاری و سرمایه گذاری بسیاری برآنند تا با حفظ سرمایه خود به رشد و ارتقای آن نیز دست یابند و این مهم امکانپذیر نیست تا افراد با متخصصان این حوزه که تحصیلات و تجربه بین المللی دارند مشاوره دریافت کنند ، تیم مهاجرتی هومان ویزا با ارائه خدمات مهاجرتی گسترده در این حوزه و سالها تجربه موفق توانسته کسب و کارهای زیادی را در عرصه بین المللی راه اندازی نماید.

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت