آرشیو بهمن ماه 1401

مشاوره و ارائه خدمات مهاجرتی

ثبت نام آزمون GRE در ایران

۱۸ بازديد
دانستنی های یک مهاجرت موفق
ثبت نام در ازمون GRE در ایران

هر سوالی درباره نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون های زبان عمومی و تخصصی ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و درباره نحوه قبولی در آزمون ها مشاوره بگیری

آزمون GRE چیست؟

آزمون GRE یا (Graduate Record Examination) با هدف ارزیابی توانایی تحصیلی داوطلبان که متقاضی تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا به ویژه کشورهای ایالات متحده، کانادا، اروپا، انگلیس، سنگاپور و منطقه ANZ هستند، برگزار می شود.

مرکز برگزاری آزمون GRE در کشور آمریکا قرار دارد و به کمک موسسه ETS برگزار می شود.

تضمین قبولی در آزمون های زبان مهاجرت
افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ‌ارشد، دکتری و بالاتر آن را دارند، برای اپلای تحصیلی باید در این آزمون شرکت کنند. نتایج آزمون GRE در بیش از ۱۶۰ کشور جهان و هزاران دانشگاه و موسسه در سرتاسر جهان معتبر است و هر ساله افراد بسیاری با هدف اپلای تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر در این آزمون شرکت می کنند.

نکته: برای اپلای رشته حقوق و پزشکی نیازی به شرکت در آزمون GRE نمی باشد، اما برای اپلای رشته حقوق در آمریکا برای برخی دانشکده های حقوق ارائه مدرک آزمون GRE الزامی است.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اگر تصمیم داری برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا و اپلای تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در دانشگاه های معتبر آمریکا و کانادا در آزمون GRE تضمینی شرکت کنی، برای قبولی در آزمون GRE تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

انواع آزمون GRE

آزمون GRE در دو نسخه و با اهداف مختلفی برگزار می شود، که عبارتند از:

1- آزمون GRE جنرال (GRE General Test)

2- آزمون GRE سابجکت (GRE Subject Test)

آزمون GRE جنرال به صورت کامپیوتری و آزمون GRE سابجکت به صورت کتبی برگزار می شود.

اغلب دانشگاه‌ ها از داوطلبان، نتایج آزمون جنرال رو درخواست می کنند و نوع سابجکت در رشته ‌های تخصصی مانند زیست، شیمی، ادبیات، ریاضی، فیزیک و روانشناسی کاربرد دارد.

برای  قبولی صد در صد در آزمون GRE تضمینی برای اپلای تحصیلی کانادا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

ساختار آزمون GRE جنرال

آزمون GRE جنرال شامل سه بخش است و مدت زمان آزمون GRE جنرال، 3 ساعت و 10 دقیقه است که برای پاسخگویی سوالات به داوطلبان یک ساعت برای بخش درک مطلب، یک ساعت برای نگارش تحلیلی و 70 دقیقه برای بخش استدلال ریاضی مهلت داده می شود و نحوه برگزاری آزمون به صورت کامپیوتری می باشد.

بخش های اصلی آزمون GRE جنرال عبارتند از:

* بخش استدلال کلامی یا درک مطلب (Verbal Reasoning): این بخش شامل 40 سوال است و مدت زمان پاسخگویی 30 دقیقه می باشد.

* بخش استدلال ریاضی (Quantitative Reasoning): این بخش شامل 40 سوال است و مدت زمان پاسخگویی به سوالات 70 دقیقه می باشد.

* بخش نوشتار تحلیلی (Analytical Writing): در این بخش دو سوال مطرح می شود و داوطلبان برای پاسخگویی به سوالات 60 دقیقه زمان دارند.

ساختار آزمون GRE سابجکت

آزمون GRE سابجکت برای برخی از رشته ‌های آکادمیک در نظر گرفته شده است که شامل زیست شناسی، ادبیات انگلیسی، ریاضیات، شیمی، روانشناسی، فیزیک می باشد؛ البته در سال ۲۰۱۶ رشته های بیوشیمی، زیست شناسی سلولی و ملکولی به این آزمون اضافه شدند ولی بنا به دلایلی در حال حاضر شامل این آزمون نمی‌ شوند. مدت زمان انجام آزمون جی آر ای سابجکت 2 ساعت و 50 دقیقه است و این آزمون به صورت کتبی برگزار می شود.

اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
سوالات آزمون GRE سابجکت رشته های مختلف عبارتند از:

* زیست ‌شناسی: 190 سوال پنج گزینه ای در زمینه ی زیست ‌شناسی سلولی و مولکولی، زیست ‌شناسی اندام، اکولوژی و تکامل

* شیمی: 130 سوال چند گزینه ای با گرایش ‌های مختلف شیمی

* ادبیات: 230 سوال در زمینه ی شعر، بیوگرافی، مقاله، داستان کوتاه، رمان، نقد، تئوری ادبیات و تاریخ زبان

* ریاضیات: 66 سوال چندگزینه ‌ای درزمینه ی محاسبات و کاربردهای آن

* فیزیک: ۱۰۰ سؤال ۵ گزینه ‌ای در زمینه ی الکترومغناطیس، مکانیک کلاسیک، نور و پدیده موج، ترمودینامیک و مکانیک آماری، مکانیک کوانتوم، فیزیک اتمی و زمینه‌ های مرتبط است و سوالات به ‌شکل نمودار، گراف، داده‌ها و توصیفات آزمایشگاه و غیره است.

مراحل ثبت نام آزمون GRE در ایران

ثبت نام آزمون GRE به دو طریق انجام می شود:

1- ثبت نام در آزمون GRE از طریق سازمان سنجش

2- ثبت نام در آزمون GRE از طریق سایت ETS

با دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای قبولی در آزمون GRE تضمینی با مطالعه منابع آزمون GRE تضمینی یک مهاجرت تحصیلی موفق به آمریکا رو تجربه کن.

ثبت نام آزمون GRE از طریق سازمان سنجش

با ورود به سایت سازمان سنجش و بخش GRE سایت می توانید برای آزمون GRE ثبت نام کنید.

مراحل ثبت نام در آزمون GRE از طریق سنجش به شرح زیر است:

1- تکمیل فرم های اطلاعات فردی داوطلب، اطلاعات جهت برقراری تماس

2- تکمیل فرم اطلاعات تحصیلی داوطلب

3- دریافت شماره پرونده ثبت نام (عددی 10 رقمی)

4- ارسال فایل تصویری از چهره داوطلب

5- انتخاب نوع و تاریخ آزمون و پرداخت هزینه آزمون GRE تضمینی در ایران

6- صدور شماره رهگیری (14 رقمی) که نشان دهنده موفقیت در ثبت آزمون GRE است.

ثبت نام آزمون GRE از طریق سایت ETS

ثبت نام آزمون GRE از طریق سایت ETS به شرح زیر می باشد:

داوطلب پس از ساختن پروفایل در سایت ETS در قسمت My GRE می تواند برای آزمون GRE و حوزه امتحانی مورد نظر خود ثبت نام نماید. پس از تکمیل اطلاعات مربوطه، داوطلب باید هزینه شرکت در آزمون را از طریق کارت های اعتباری بین المللی پرداخت نموده و در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت نام یک Confirmation Code  دریافت می کند. پس از این مرحله مدتی طول می کشد تا Admission Ticket صادر شود و در دسترس داوطلب قرار بگیرد.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ثبت نام از طریق سایت ETS و دریافت کد مربوطه به معنی اتمام ثبت نام نیست و بعد از پایان ثبت نام در ETS داوطلب باید مراحل ثبت نام خود را ( در صورتی که سنجش را به عنوان محل امتحان خود مشخص کرده باشد) با تشکیل پرونده در سایت سازمان سنجش تکمیل کند که شامل مراحل زیر می باشد:

1- تکمیل فرم های اطلاعات فردی، اطلاعات جهت برقراری تماس

2- صدور شماره پرونده 10 رقمی

3- ارسال فایل تصویری از چهره داوطلب

4- اعلام آزمونی که در سایت ETS در آن ثبت نام کرده اید.

5- صدور شماره رهگیری ثبت اطلاعات آزمون

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

در این صورت داوطلب می تواند کارت آزمون خود را از طریق سایت ETS پرینت بگیرد، ولی لازم است داوطلبان یک هفته قبل از آزمون به سازمان سنجش مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون GRE که شامل اطلاعات مربوط به حوزه آزمون و شماره صندلی داوطلب می باشد را دریافت کنند.

برای اطلاع از مراکز برگزار کننده آزمون GRE تضمینی در ایران با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

صدور کارت ورود به جلسه آزمون GRE

سازمان سنجش یک هفته پیش از برگزاری آزمون GRE کارت آزمون که از طرف ETS صادر شده است، را توزیع می کند و داوطلبان می توانند با ارائه کارت ملی، کارت ورود به جلسه آزمون GRE را دریافت کنند.

آدرس و اطلاعات مربوط به حوزه ی امتحان و شماره صندلی داوطلب در روز آزمون و شماره ای به نام Registration Number که برای دسترسی به اطلاعات آزمون از طریق پروفایل GRE در سایت ETS می باشد. داوطلب می تواند پس از ساختن پروفایل در سایت با وارد کردن این شماره اطلاعات آزمون GRE را در سایت ETS مشاهده نماید و از این طریق نمره ی آزمون خود را به صورت آنلاین مشاهده کرده و درخواست های خود مبنی بر ارسال و گزارش نمرات به دانشگاه های مقصد خود را پیگیری نمایید.

مهلت های ثبت نام (ددلاین) آزمون GRE سابجکت

برای ثبت نام آزمون GRE سابجکت دو ددلاین (Deadline) ثبت نام وجود دارد، که عبارتند از:

1- ددلاین Regular Deadline

2- ددلاین Late Deadline

در صورتی که داوطلب تا پیش از ددلاین Regular در آزمون GRE سابجکت ثبت نام کند، باید مبلغ ۱۵۰ دلار برای ثبت ‌نام پرداخت نماید و در صورت از دست دادن Regular Deadline، ثبت ‌نام داوطلب به صورت Late خواهد بود که هزینه آن ۲۵ دلار بیشتر است.

در صورتی که داوطلب مهلت ثبت نام Late Deadline را از دست بدهد تا دوره بعدی نمی تواند در آزمون GRE سابجکت ثبت نام کند و در این صورت ممکن است مهلت اپلای دانشگاه را از دست بدهد، از این رو داوطلبان برای ثبت نام در آزمون GRE تضمینی باید به مهلت های ثبت نام توجه کنند.

مشـاوره رایگان امـور

انصراف از ثبت نام در آزمون GRE

در صورتی که داوطلب بخواهد از شرکت در آزمون GRE انصراف دهد، امکان لغو ثبت نام آزمون GRE نیز وجود دارد و داوطلب می تواند تا ۴ روز پیش از تاریخ آزمون از شرکت در آزمون GRE انصراف بدهد و در این صورت 50 درصد از هزینه ثبت نام به داوطلب بازگردانده می شود.

همچنین مبنای هزینه آزمون GRE، مبلغ ثبت ‌نام به صورت Regular deadline است و اگر داوطلب به صورت Late ثبت ‌نام کرده باشد، 50 درصد از هزینه Regular به او مسترد می ‌شود.

برای ثبت نام و تضمین قبولی در آزمون GRE و آشنایی با قوانین شرکت در آزمون GRE تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و هر سوالی داری بپرس.

در مورد آزمون های ورودی برای اپلای تحصلی بیشتر بخوانید…

افرادی که متقاضی تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا هستند برای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد نظر باید در آزمون ورودی دانشگاه ها شرکت کنند و در صورت قبولی در آزمون و داشتن سایر شرایط برای اپلای تحصیلی مانند نداشتن گپ تحصیلی غیرمجاز، شرط سنی، ریزنمرات، توصیه نامه تحصیلی، تمکن مالی، استادی پلن یا برنامه تحصیلی، کاورلتر و غیره.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

برخی آزمون های ورودی برای اپلای رشته های مختلف در مقاطع کارشناسی عبارتند از:

* آزمون ACT برای اپلای دانشگاه های آمریکا

آزمون IMAT برای اپلای رشته پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا

آزمون UCAT برای اپلای رشته پزشکی در انگلیس

* آزمون SAT برای اپلای دانشگاه های برخی کشورها مانند ترکیه و آمریکا

آزمون یوس ترکیه برای اپلای دانشگاه های ترکیه

آزمون LSAT برای اپلای رشته حقوق در آمریکا و کانادا

* آزمون GMAT برای اپلای رشته مدیریت در آمریکا

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ها توسط بانک‌های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

پرداخت هزینه آزمون OET

۱۲ بازديد
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون های زبان عمومی و تخصصی ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و درباره نحوه قبولی در آزمون ها مشاوره بگیری
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون OET چیست؟

آزمون OET یک آزمون معتبر و بین المللی زبان انگلیسی است که مانند آزمون CPE توسط دانشگاه کمبریج در 12 تخصص مرتبط با حوزه درمان و علوم پزشکی برگزار می شود. مدرک این آزمون مورد قبول کشورهای بسیاری از جمله انگلیس، استرالیا، آمریکا، نیوزیلند، کانادا، امارات و غیره است. این آزمون ویژه مهاجرت کادر درمان از جمله پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران است.

کارکنان حوزه سلامت که قصد دارند به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنند، باید در آزمون زبان OET شرکت کنند تا با کسب نمره قابل قبول در این آزمون، مهارت زبان خود را در زمینه ی کاری و تخصص خود برای تعامل و ارتباط با مخاطبان اثبات کنند. مدرک این آزمون با نمره ی بالا یکی از مهمترین مدارک برای دریافت پیشنهاد کار از سوی کارفرما و اخذ مجوز کار می باشد.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا (1)-

کدام تخصص ها می توانند در آزمون OET شرکت کنند؟

آزمون OET در خصوص 12 تخصص علوم پزشکی برگزار می شود که عبارتند از:

* OET دندانپزشکی

* OET پزشکی

OET پرستاری

* OET کاردرمانی

OET گفتار درمانی

* OET اپتومتری (بینایی سنجی)

OET رادیوگرافی

* OET فیزیوتراپی

OET رژیم درمانی (تغذیه)

* OET داروسازی

OET پاپزشکی

* OET دامپزشکی

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

اگر از پزشکان و یا کارکنان کادر درمان هستی و تصمیم داری به یکی از کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنی، باید برای ارزیابی سطح زبان خود در آزمون OET شرکت کنی، اگر برای ثبت نام و شرکت در آزمون OET تضمینی نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی را در این زمینه دریافت کن.

آزمون oet تضمینی

ساختار آزمون OET

همان طور که گفته شد آزمون OET در 12 تخصص علوم پزشکی از جمله آزمون OET اپتومتری برای متقاضیان مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان برگزار می شود. ساختار و بخش های مختلف آزمون برای تمام تخصص ها یکسان است و شامل چهار بخش گفتاری، نوشتاری، درک مطلب (خواندن) و شنیداری است. سوالات آزمون در بخش های درک مطلب و شنیداری برای تمام تخصص ها مشابه است، اما در بخش های گفتاری و نوشتاری سوالات برای هر یک از تخصص ها جداگانه طراحی شده است.

بخش های اصلی آزمون OET تضمینی عبارتند از:

* بخش درک مطلب (Reading)

* بخش شنیداری (Listening)

* بخش گفتاری (Speaking)

* مهارت نوشتاری (Writing)

به دلیل اهمیت نمره آزمون OET برای مهاجرت کادر درمان، داوطلبان باید پیش از شرکت در آزمون OET تضمینی آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات را داشته باشند و برای آشنایی با سوالات هر یک از بخش های آزمون OET تضمینی باید منابع آزمون OET مطالعه کنند.

بخش درک مطلب آزمون OET

بخش درک مطلب آزمون او ای تی از 3 قسمت و 42 سوال تشکیل شده است و سوالات برای تمام تخصص ها یکسان طراحی شده است و مدت زمان پاسخ دادن به سوالات سه پارت، بخش درک مطلب 60 دقیقه است.

بخش Aداوطلب باید در این بخش چهار متن کوتاه را بخواند و با توجه به آنها به 20 سوال پاسخ دهد.

بخش Bداوطلب باید 6 متن کوتاه را بخواند و برای هر متن به یک سوال پاسخ دهد و در مجموع در این بخش باید به 6 سوال پاسخ دهد.

بخش C: در بخش سوم داوطلب دو متن 800 کلمه ای را می خواند و برای هر متن به 8 سوال و در مجموع به 16 سوال در این بخش پاسخ می دهد.

آزمون OET شرکت مهاجرتی هومان ویزا

بخش شنیداری آزمون OET

در بخش شنیداری داوطلبان به 42 سوال در سه قسمت پاسخ می دهند و برای پاسخ دادن به سوالات 40 دقیقه فرصت دارند. سوالات این بخش شامل فایل های صوتی در حوزه علوم پزشکی است.

بخش A: در این بخش داوطلبان به دو فایل صوتی که شامل دو مشاوره ی 5 دقیقه ای است، گوش می دهند و پس از آن با توجه به فایل ها به 24 سوال پاسخ می دهند.

بخش Bداوطلبان در این بخش به 6 فایل صوتی که خلاصه ی مکالمات هستند، گوش می دهند و سپس با توجه به فایل ها به 6 سوال پاسخ می دهند.

بخش Cدر بخش C داوطلبان به دو فایل صوتی گوش می دهند و سپس به 12 سوال با توجه به آنچه شنیده اند پاسخ می دهند.

بخش گفتاری آزمون OET

بخش گفتاری آزمون OET برای هر یک از تخصص ها جداگانه طراحی می شود. مثلا سوالات آزمون OET داروسازی تضمینی در بخش گفتاری با سایر تخصص ها متفاوت خواهد بود. در این بخش داوطلبان باید نقش تخصص خود را بازی کنند، به این صورت که داوطلب اطلاعاتی را برای اجرای هر نقش بر روی کارت دریافت می‌ کند. این کارت نقش و موقعیتی که داوطلب باید انجام دهد را توضیح می ‌دهد و داوطلبان برای هر نقش 5 دقیقه و در مجموع برای انجام بخش گفتاری 20 دقیقه فرصت دارند.

آزمونoet تضمینی

بخش نوشتاری آزمون OET

در بخش نوشتاری آزمون OET که مانند بخش گفتاری برای هر یک از 12 تخصص علوم پزشکی جداگانه طراحی می شود، داوطلب باید متنی را در قالب یک نامه در مدت 45 دقیقه بنویسد. همچنین داوطلب می تواند متن خود را در قالب پاسخ کتبی به یک شکایت یا انتقاد در زمینه تخصصی خود بنویسد.

کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای قبولی در آزمون OET تضمینی، بهترین منابع آزمون OET تضمینی، آزمون های آزمایشی و بهترین راهکارها را به شما ارائه می دهند.

تضمین قبولی در آزمون های زبان مهاجرت
اعتبار آزمون OET

مدرک آزمون OET مانند بسیاری از آزمون های معتبر زبان انگلیسی مانند تافل و آیلتس دارای اعتبار موقتی است و پس از منقضی شدن تاریخ اعتبار مدرک زبان، دارنده ی آن دیگر نمی تواند برای اهداف مهاجرتی خود مدرک آزمون زبان را برای دانشگاه ها، سازمان ها، مراکز علمی و غیره ارائه دهد.

اعتبار مدرک آزمون OET در هر 12 تخصص علوم پزشکی، 2 سال است و در صورتی که متقاضی بخواهد پس از 2 سال به منظور مهاجرت شغلی به کشورهای انگلیسی زبان، مدرک آزمون OET را به مراکز درمانی و بیمارستان ها و غیره ارائه دهد باید دوباره در آزمون OET شرکت کند و مدرک جدیدی با نمره قابل قبول دریافت کند.

برای آشنایی با نحوه نمره دهی آزمون OET تضمینی کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

هزینه آزمون OET چقدر است؟

هزینه آزمون OET در نوع کاغذی، کامپیوتری و خانگی یکسان است، اما با توجه به تخصص متقاضی و نوع آزمون OET و بخش ‌های مختلف آزمون هزینه امتحان OET متفاوت است.

هزینه آزمون OET تضمینی در هر یک از بخش های آزمون در سال 2022 به شرح زیر می باشد:

1- هزینه شرکت در هر چهار بخش آزمون OET: 587 دلار استرالیا

2- هزینه شرکت در سه بخش آزمون OET: 477.50 دلار استرالیا

3- هزینه شرکت در دو بخش آزمون OET: 399 دلار استرالیا

4- هزینه شرکت در یک بخش آزمون OET: 200.50 دلار استرالیا

همچنین هزینه ثبت نام و رزرو آزمون OET به صورت آنلاین در هر چهار حالت فوق 7 دلار استرالیا است.

متقاضیان برای درخواست هر کپی اضافی باید 35 دلار استرالیا و هر کپی فیزیکی اضافی 10 دلار استرالیا بپردازند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

روش های پرداخت هزینه آزمون OET

1- مراجعه به صرافی برای پرداخت هزینه آزمون OET: به دلیل اینکه صرافی ‌ها از امکان پرداخت ارزی برخوردار هستند، می‌ توانند هزینه آزمون OET را برای متقاضی پرداخت کنند و به این منظور متقاضی باید به صورت حضوری به صرافی مراجعه کند.

2- استفاده از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا: یکی دیگر از آسان ترین روش های پرداخت هزینه آزمون OET استفاده از خدمات پرداخت ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا است. کارشناسان با تجربه شرکت مهاجرتی هومان ویزا به شما در خصوص پرداخت هزینه آزمون OET کمک می کنند.

اگر برای قبولی در آزمون OET تضمینی نیاز به راهنمایی مشاوران با تجربه در این زمینه داری، شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان را به شما معرفی می کند تا بتونی از مزایای شرکت در آزمون OET تضمینی بهره مند بشی.

کدام کشورها مدرک آزمون OET را می پذیرند؟

همان طور که گفته شد، پزشکان و سایر شاغلان کادر درمان برای مهاجرت شغلی به کشورهای انگلیسی زبان برای اثبات مهارت زبان انگلیسی خود باید در آزمون OET که آزمون زبان انگلیسی معتبر و تخصصی برای رشته های علوم پزشکی است، شرکت کنند. اما سوال این است مراکز درمانی و بیمارستان های کدام کشورها مدرک آزمون OET را معتبر می دانند و نمره آن را به عنوان معیار ارزیابی مهارت زبان انگلیسی متقاضیان می دانند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، کشورهای زیر مدرک آزمون OET را معتبر می دانند و آن را می پذیرند:

استرالیا                    نامیبیا                      اسپانیا

 کانادا                       نیوزیلند                    اوکراین

  ایرلند                      فیلیپین                    انگلستان

مالدیو                      قطر                        امارات

               مالت                       سنگاپور                    ایالات متحده آمریکا

اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
اگر تصمیم داری برای مهاجرت شغلی به کشور مورد علاقت در آزمون OET تضمینی شرکت کنی، بهتره قبل از هر اقدامی با مشاوران با تجربه در زمینه آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت کادر درمان مشورت کنی، بنابراین با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین مشاوره را رایگان رو دریافت کن.
شرکت مهاجرتی هومان ویزا-
مشـاوره رایگان 

اگر سوالی درباره ووچر (Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ها توسط بانک‌های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

هزینه آزمون GRE در ایران

۱۴ بازديد
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون های زبان عمومی و تخصصی ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و درباره نحوه قبولی در آزمون ها مشاوره بگیری
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون GRE چیست؟

آزمون GRE یا (Graduate Record Examination) با هدف ارزیابی توانایی تحصیلی داوطلبان که متقاضی تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا به ویژه کشورهای ایالات متحده، کانادا، اروپا، انگلیس، سنگاپور و منطقه ANZ هستند، برگزار می شود.

مرکز برگزاری آزمون GRE در کشور آمریکا قرار دارد و به کمک موسسه ETS برگزار می شود.

اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ‌ارشد، دکتری و بالاتر آن را دارند، برای اپلای تحصیلی باید در آزمون GRE شرکت کنند. نتایج آزمون GRE در بیش از ۱۶۰ کشور جهان و هزاران دانشگاه و موسسه در سرتاسر جهان معتبر است و هر ساله افراد بسیاری با هدف اپلای تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر در این آزمون شرکت می کنند.

انواع آزمون GRE

آزمون GRE در دو نسخه و با اهداف مختلفی برگزار می شود، که عبارتند از:

1- آزمون GRE جنرال (GRE General Test)

2- آزمون GRE سابجکت  (GRE Subject Test)

اغلب دانشگاه‌ ها از داوطلبان، نتایج آزمون جنرال رو درخواست می کنند و نوع سابجکت در رشته ‌های تخصصی مانند زیست، شیمی، ادبیات، ریاضی، فیزیک و روانشناسی کاربرد دارد.

اگر تصمیم داری برای اپلای تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در دانشگاه های معتبر آمریکا و کانادا در آزمون GRE تضمینی شرکت کنی، از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا کمک بگیر و با دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در این زمینه بالاترین نمره در آزمون GRE تضمینی رو کسب کن.

آزمون gre تضمینی

ساختار آزمون GRE جنرال

آزمون GRE جنرال شامل سه بخش است و مدت زمان انجام آزمون GRE جنرال، 3 ساعت و 10 دقیقه است که برای پاسخگویی سوالات به داوطلبان یک ساعت برای بخش درک مطلب، یک ساعت برای نگارش تحلیلی و 70 دقیقه برای بخش استدلال ریاضی مهلت داده می شود.

بخش های اصلی آزمون GRE جنرال عبارتند از:

* بخش استدلال کلامی یا درک مطلب (Verbal Reasoning): این بخش شامل 40 سوال است و مدت زمان پاسخگویی 30 دقیقه می باشد.

* بخش استدلال ریاضی (Quantitative Reasoning): این بخش شامل 40 سوال است و مدت زمان پاسخگویی 70 دقیقه می باشد.

* بخش نوشتار تحلیلی (Analytical Writing): این بخش شامل 2 سوال است و مدت زمان پاسخگویی 60 دقیقه می باشد.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

ساختار آزمون GRE سابجکت

آزمون GRE سابجکت برای برخی از رشته ‌های آکادمیک در نظر گرفته شده است که شامل زیست شناسی، ادبیات انگلیسی، ریاضیات، شیمی، روانشناسی، فیزیک می باشد؛ البته در سال ۲۰۱۶ رشته های بیوشیمی، زیست شناسی سلولی و ملکولی به این آزمون اضافه شدند ولی بنا به دلایلی در حال حاضر شامل این آزمون نمی‌ شوند.

مدت زمان انجام آزمون GRE سابجکت 2 ساعت و 50 دقیقه می باشد و داوطلبان در این مدت زمان باید به تمام سوالات آزمون پاسخ دهند.

تعداد سوالات آزمون GRE سابجکت عبارتند از:

* زیست ‌شناسی: 190 سوال پنج گزینه ای

* شیمی: 130 سوال چند گزینه ای

* ادبیات: 230 سوال

* ریاضیات: 66 سوال چندگزینه ‌ای

* فیزیک: ۱۰۰ سؤال ۵ گزینه ‌ای

* روانشناسی: ۲۰۵ سوال چندگزینه ‌ای

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

بهتره برای دریافت معتبرترین منابع آزمون GRE تضمینی و راهکارهای قبولی صد در صد در آزمون GRE تضمینی با مشاوران با تجربه در این زمینه مشورت کنی، از این رو شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان را به شما معرفی می کند.

هزینه ثبت نام آزمون GRE سال 2023 در ایران

آزمون GRE یکی از معدود آزمون های خارجی است که امکان برگزاری آن در ایران وجود دارد و داوطلبان ایرانی برای شرکت در این آزمون مجبور نیستند به کشورهای همسایه مانند ترکیه یا ارمنستان سفر کنند و علاوه بر اینکه هزینه ی ثبت نام و شرکت در آزمون GRE را پرداخت می کنند هزینه های گزاف سفر به کشور دیگر برای شرکت در آزمون را نیز پرداخت کنند؛ از این رو برگزاری آزمون GRE در ایران از مزایای مهم این آزمون برای ایرانیان می باشد.

همان طور که گفته شد آزمون GRE در دو نوع سابجکت و جنرال طراحی شده است که هزینه ثبت نام آزمون GRE تضمینی برای هر یک از آنها متفاوت است.

هزینه آزمون GRE سابجکت در ایران 150 دلار و هزینه آزمون GRE جنرال در ایران 205 دلار است. همچنین در صورتی که متقاضی با تاخیر بخواهد در آزمون ثبت نام کند، باید هزینه ای اضافه تر پرداخت کند و علاوه بر هزینه ثبت نام آزمون جی آر ای، 25 دلار اضافه نیز به دلیل تاخیر در ثبت نام بپردازد.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا (1)-

هزینه کنسل کردن آزمون GRE

چنانچه متقاضی در آزمون GRE ثبت نام کند، اما به دلایلی بخواهد از شرکت در آزمون GRE انصراف دهد، باید بداند تمام هزینه ای که برای ثبت نام پرداخت کرده است به وی مسترد نخواهد شد و کنسل کردن آزمون GRE دارای هزینه است و در صورت انصراف از شرکت در آزمون 50 درصد از هزینه ثبت نام به دلیل کنسل کردن آزمون GRE از هزینه پرداخت شده توسط متقاضی کسر می شود و مابقی به حساب وی مسترد می گردد. در واقع هزینه کنسل کردن آزمون نصف هزینه ثبت نام آزمون GRE تضمینی خواهد بود.

نکته: اگر ثبت‌ نام و پرداخت هزینه‌ آزمون توسط یکی از موسسات برای داوطلب انجام شده باشد، استرداد مبلغ به حساب موسسه صورت می‌ گیرد.

برای قبولی صد در صد در آزمون GRE تضمینی و همچنین اطلاع از قوانین شرکت در آزمون GRE تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

نمره قبولی آزمون GRE برای اپلای تحصیلی کانادا چند است؟

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

هزینه تغییر محل و تاریخ آزمون GRE

علاوه بر اینکه متقاضی می تواند پس از ثبت نام در آزمون GRE، از شرکت در آزمون انصراف دهد و 50 درصد هزینه ثبت نام را پس بگیرد، همچنین می تواند تاریخ شرکت در آزمون جی آر ای را نیز تغییر دهد، اما تغییر تاریخ شرکت در آزمون نیز هزینه ای معادل 50 دلار دارد که متقاضی باید آن را بپردازد.

متقاضی می تواند مرکز برگزاری آزمون GRE را که در موقع ثبت نام انتخاب کرده بود را نیز پس از ثبت نام تغییر دهد که این کار نیز هزینه ای در بر دارد و در صورتی که متقاضی بخواهد محل برگزاری آزمون را پس از ثبت نام تغییر دهد باید 50 دلار اضافه بپردازد.

همچنین داوطلبان پس از شرکت در آزمون GRE و دریافت نمرات خود می توانند به نمره آزمون نیز اعتراض کنند و هزینه اعتراض به آزمون GRE جنرال 60 دلار و هزینه اعتراض به نمره GRE سابجکت 50 دلار است.

تضمین قبولی در آزمون های زبان مهاجرت
اگر برای قبولی صد در صد در آزمون GRE تضمینی نیاز به مشاوره و راهنمایی داری، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و بهترین نتیجه رو دریافت کن.

اگر اطلاعی از مراکز برگزاری آزمون GRE تضمینی در ایران نداری، کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

نحوه پرداخت هزینه آزمون GRE

نحوه پرداخت هزینه آزمون GRE به شرح زیر است:

1- ابتدا متقاضی باید یک اکانت در سایت ETS بسازد.

2- پس از اینکه متقاضی حساب کاربری خود را در ETS ایجاد کرد، باید برای ثبت نام آزمون GRE تضمینی اقدام کند و هزینه آزمون را با کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت پرداخت کند.

در صورتی که امکان پرداخت هزینه آزمون GRE را با ویزا کارت ندارید، می توانید با تهیه ووچر GRE پرداخت هزینه آزمون را انجام دهید.

ووچر GRE یک نوع سیستم پرداختی است که در اختیار مراکز آزمون GRE است. متقاضی از مراکز GRE ووچر می خرد و با آن ووچر در سایت ثبت نام می کند.

آیا اپلای تحصیلی آمریکا بدون مدرک GRE امکانپذیر است؟

آزمون greتضمینی
مشـاوره رایگان 

اگر سوالی درباره ووچر(Voucher) و خرید اکانت برای آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی داری، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا، تماس بگیر تا مشاوره رایگان درباره این موضوع بگیری.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

پرداخت هزینه آزمون های زبان از طریق کارت‌ های اعتباری بین‌ المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت امکان پذیر است. از آنجایی که صدور این کارت‌ ها توسط بانک‌ های ایرانی ممکن نیست، لذا متقاضیان و پزشکان محترم می‌ توانند برای پرداخت هزینه‌ های خود از خدمات پرداخت آنلاین ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنند.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

جهت کسب موفقیت تضمینی در آزمون های زبان ویژه مهاجرت شغلی و تحصیلی ،پزشکان و کادر درمان، قدم اول استفاده از مشاوره های رایگان شرکت مهاجرتی هومان ویزا برای خرید اکانت، نحوه ثبت نام در آزمون و کسب مهارت های مورد نیاز در این آزمون ها می باشد.

 یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزای تضمینی، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

ویزای سرمایه گذاری ایتالیا

۱۴ بازديد
ویزای سرمایه گذاری ایتالیا- ویزای ایتالیای تضمینی - ویزای شنگن اروپا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

سرمایه گذاری خارجی در ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که شامل:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌اشتاین می ‌باشد. همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن ایتالیا تضمینی و همچنین اخذ ویزای تضمینی شینگن اروپا کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

افرادی که قصد مهاجرت به ایتالیا را دارند باید با توجه به اهداف مهاجرتی خود ابتدا برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا اقدام کنند و اخذ ویزا اولین گام برای مهاجرت است.

یکی از روش های مهاجرت و اخذ اقامت دائم ایتالیا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری خارجی در این کشور است. سرمایه گذاری در ایتالیا با روش های مختلفی انجام می شود و متقاضی می تواند با انتخاب یکی از روش های سرمایه گذاری و آماده کردن مدارک و سرمایه لازم برای سرمایه گذاری، اقدام به اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی بنماید.

انواع روش های سرمایه گذاری در ایتالیا

متقاضیان مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری می توانند با روش های مختلفی در این کشور سرمایه گذاری کنند که عباتند از:

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی

سرمایه گذاری از طریق کار آفرینی

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه

همچنین متقاضیان می توانند در صورت واجد شرایط بودن با اخذ گلدن ویزای ایتالیا تضمینی نیز در این کشور سرمایه گذاری کنند.

ویزای شنگن اروپا تضمینی
شرکت مهاجرتی هومان ویزا، دارای مجوز رسمی مهاجرت است و بهترین کارشناسان امور مهاجرتی را جهت دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انواع روش های مهاجرت و اخذ ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کاری ایتالیا تضمینی و…) به شما معرفی می کند.
شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاران خارجی می توانند با ثبت شرکت و اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا، اقدام به مهاجرت به این کشور نمایند. سرمایه گذاران خارجی می توانند بدون نیاز به اینکه شهروند ایتالیایی را به عنوان مدیر شرکت مشخص کنند، اقدام به ثبت و راه اندازی شرکت در این کشور بنمایند. همچنین سرمایه گذاران خارجی که قصد اخذ ویزای خود اشتغالی دارند، باید پس از ثبت شرکت، به 3 سال فعالیت در زمینه مذکور مشغول باشند. همچنین برای ثبت شرکت شرایطی مانند حداقل سرمایه اولیه، سقف گردش مالی در یک سال، تعداد شهروندان استخدامی در شرکت و… وجود دارد. به طور تقریبی، سرمایه گذاران خارجی باید مبالغی بیش از ۱۰ هزار یورو را جهت تاسیس شرکت مسئولیت محدود هزینه کنند.

انواع شرکت در ایتالیا عبارتند از:

* شرکت با تعهدات محدود (SrL)

* شرکت سهامی (SpA)

* ثبت شعبه

* ظرفیت و مشارکت کلی (snc)

* مشارکت محدود (sas)

* مشارکت محدود به واسطه سهام (sapa)

می تونی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و گرفتن وقت سفارت ایتالیا تضمینی از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا کمک بگیری.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا از طریق خود حمایتی

مهاجرت به ایتالیا با اخذ ویزای سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی و تمکن مالی یکی از آسان ترین روش های مهاجرت و اخذ اقامت ایتالیا است. در روش خود حمایتی متقاضی باید اثبات کنند که ۳۸ هزار یورو سرمایه اولیه به ازای خود و همسرشان را دارد و می تواند به ازای هر فرزند خود ۲۰۰۰ یورو دیگر نیز به صورت سالانه تامین کند. در واقع برای اخذ ویزای خود حمایتی ایتالیا نیازی به سرمایه گذاری در این کشور نیست و متقاضی فقط باید اثبات کند، توانایی مالی برای پرداخت هزینه های زندگی خود و همراهانش را دارد و همچنین توانایی خرید یا اجاره ملک برای زندگی در این کشور را دارد.

ویزای شینگن ایتالیا تضمینی
در مهاجرت از طریق خود حمایتی متقاضی اجازه کار و سرمایه گذاری در این کشور را ندارد و برای اخذ ویزای خود حمایتی هیچ محدودیتی مانند میزان تحصیلات، سن متقاضی، سابقه کاری و غیره وجود ندارد و متقاضی می تواند در منطقه شینگن آزادانه رفت و آمد داشته باشد. با این ویزا متقاضی ابتدا می تواند اقامت 5 ساله ایتالیا را دریافت کند و سپس برای اخذ اقامت دائم اقدام کند.
ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا با کارآفرینی (استارت آپ)

کارآفرینی یا راه اندازی کسب و کار جدید و استارت آپ یکی از روش های مهاجرت و اخذ اقامت ایتالیا است. سرمایه گذران خارجی می توانند با ایجاد یک استارت آپ و سرمایه گذاری حداقل 50 هزار یورو، اقامت این کشور را دریافت کنند. همچنین سرمایه گذران می توانند با سرمایه گذاری 100 هزار یورویی در یک شرکت از قبل تاسیس شده نیز اقامت ایتالیا را دریافت کنند. سرمایه گذار خارجی برای کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار باید یک طرح تجاری (بیزینس پلن) قوی و نوآورانه داشته باشد و علاوه بر درآمدزایی و سودآوری، توانایی ایجاد شغل و استخدام نیروی کار ایتالیایی را نیز داشته باشد، تا بتواند تاییدیه مورد نظر را از اداره بازرگانی ایتالیا دریافت کند.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا از طریق خرید ملک

از دیگر روش های سرمایه گذاری در ایتالیا و اخذ ویزای تضمینی ایتالیا خرید ملک در این کشور است. متقاضیان می توانند با خرید ملک، اقامت موقت این کشور را دریافت کنند، اما سرمایه گذارانی که قصد دریافت اقامت دائم این کشور را دارند نمی توانند از طریق خرید ملک اقدام کنند، چرا که با خرید ملک امکان دریافت اقامت دائم ایتالیا وجود ندارد و متقاضی باید از سایر روش های مهاجرت برای اخذ اقامت دائم اقدام کند.

مبلغ پایه برای خریداران ملکی در این کشور مشخص نشده است، اما برای خرید ملک حداقل 300 تا 500 هزار یورو پول نیاز است و متقاضی باید برای اخذ ویزا به اداره مهاجرت اثبات کند، علاوه بر خرید ملک در ایتالیا سالانه 100هزار یورو نیز درآمد دارد.

متقاضی باید اقامت این کشور را داشته باشد و یا با اخذ ویزای توریستی ایتالیا اقامت دریافت کند و سپس اقدام به خرید ملک در این کشور بنماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا تضمینی کلیک کن.

اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا با خرید اوراق قرضه

خرید اوراق قرضه یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در ایتالیا است، اما این نوع از سرمایه گذاری بسیار گران است و متقاضی باید برای خرید اوراق قرضه حداقل 1 میلیون یورو سرمایه گذاری کند.

روش های خرید اوراق قرضه برای اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا عبارتند از:

1- سرمایه گذاری با حداقل سرمایه ۲ میلیون یورو با خرید اوراق قرضه دولت کشور ایتالیا

2- سرمایه گذاری با حداقل سرمایه ۱ میلیون یورو در پروژه های مورد توجه دولت ایتالیا

3- سرمایه گذاری با حداقل ۱ میلیون یورو در اوراق مشارکت یا خریداری سهام شرکت های معتبر ایتالیایی

ویزای توریستی ایتالیا تضمینی
با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین مشاوره در زمینه مهاجرت به ایتالیا (اخذ انواع ویزای ایتالیا تضمینی) را دریافت کن، تا یک مهاجرت موفق رو به کشور مورد علاقت تجربه کنی.

مهاجرت شغلی با اخذ بلو کارت ایتالیا تضمینی 

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

شاخص های تاثیر گذار برای سرمایه گذاری در ایتالیا

افرادی که قصد دارند از طریق سرمایه گذاری به ایتالیا مهاجرت کنند باید با شاخص های تاثیر گذار اقتصادی در این کشور که تعیین کننده سود سرمایه گذاری آنها خواهد بود، آشنا شوند.

شاخص های تاثیر گذار برای سرمایه گذاری در ایتالیا عبارتند از:

تولید ناخالص داخلی (GPD) ایتالیا

یکی از عوامل تاثیر گذار در سرمایه گذاری میزان سرانه تولید ناخالص داخلی ایتالیا است. در اقتصادهای قدرتمند تولید ناخالص داخلی بیش از 35 هزار دلار در سال است. میانگین تولید ناخالص داخلی ایتالیا 35012.25 دلار آمریکا است.کشور ایتالیا در سال های 2010 و 2011 بیشترین میزان تولید ناخالص داخلی و در سال های 2013 و 2014 کمترین میزان تولید ناخالص داخلی و در سال های اخیر میزان تولید ناخالص داخلی ایتالیا در سطح متوسطی قرار دارد.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

نرخ بیکاری در ایتالیا

نرخ بیکاری در هر کشور نشان دهنده غنی بودن یا فقیر بودن یک کشور در زمینه های کارآفرینی است. نرخ بیکاری در ایتالیا 9.3 درصد است که در مقایسه با کشورهایی مانند آلمان و هلند که نرخ بیکاری کمتر از 4 درصد دارند، رقم بالایی است، از این رو امکان کاریابی برای مهاجران در این کشور دشوار خواهد بود و افرادی که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند باید نرخ بالای بیکاری در ایتالیا را مدنظر قرار دهند.

نرخ مالیات در ایتالیا

یکی از مهمترین شاخص های تاثیر گذار در سرمایه گذاری میزان نرخ مالیات است و افرادی که قصد دارند در این کشور سرمایه گذاری کنند باید به نرخ مالیات در این کشور توجه نمایند.

نرخ مالیات در ایتالیا در سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۲۴ درصد بوده است.

تجربه ما تضمین موفقیت شما

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

شرایط اخذ تابعیت ایتالیا از طریق سرمایه گذاری

همان طور که گفته شد سرمایه گذاری یکی از روش های اخذ اقامت ایتالیا است و متقاضیان با سرمایه گذاری در این کشور می توانند اجازه ی اقامت دائم ایتالیا را پس از 5 سال اقامت پیوسته در این کشور دریافت کنند و پس از 10 سال اقامت در این کشور و داشتن وضعیت مالی خوب و پایدار، تابعیت ایتالیایی برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا امکانپذیر خواهد بود. طبق قانون مهاجرتی ایتالیا چندین تابعیت در صورتی که در تاریخ 15 اوت 1992 یا بعد از آن به رسمیت شناخته شود به صراحت اجازه داده می شود.

اگر تصمیم داری با سرمایه گذاری در ایتالیا به این کشور مهاجرت کنی، حتما پیش از هر اقدامی با مشاوران با تجربه در زمینه سرمایه گذاری خارجی مشورت کن، از این رو ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

باتوجه به گستردگی ارتباطات بین المللی در حوزه کاری و سرمایه گذاری بسیاری برآنند تا با حفظ سرمایه خود به رشد و ارتقای آن نیز دست یابند و این مهم امکانپذیر نیست تا افراد با متخصصان این حوزه که تحصیلات و تجربه بین المللی دارند مشاوره دریافت کنند ، تیم مهاجرتی هومان ویزا با ارائه خدمات مهاجرتی گسترده در این حوزه و سالها تجربه موفق توانسته کسب و کارهای زیادی را در عرصه بین المللی راه اندازی نماید.

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزا

۱۶ بازديد

گرفتن وقت سفارت ایتالیابرای اخذ ویزا

دریافت وقت سفارت ایتالیا- ویزای ایتالیای تضمینی - ویزای شنگن اروپا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اخذ ویزای ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که شامل:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد. همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن ایتالیا تضمینی کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

افرادی که قصد مهاجرت به کشور ایتالیا را دارند ابتدا باید برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا اقدام کنند. در واقع ویزا یا روادید مجوزی برای شهروندان کشورهای خارجی برای ورود به یک کشور و اقامت برای مدتی محدود در آن کشور است. افراد می توانند با اهداف مختلفی چون تحصیل، کار، سرمایه گذاری، گردشگری، استفاده از خدمات پزشکی و غیره با اخذ ویزای مورد نظر به ایتالیا سفر کنند و اجازه ورود و اقامت در خاک این کشور را دریافت کنند.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزا

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای تضمینی ایتالیا برای مهاجرت به این کشور گرفتن وقت سفارت ایتالیا است. گرفتن وقت سفارت ایتالیا به دلیل حجم بالای درخواست های ویزای ایتالیا کار دشواری است و درگاه رزرو وقت کارگزاری سفارت ایتالیا CKGS هر هفته یک مرتبه باز می شود و تنها چند دقیقه پس از باز شدن درگاه، تمامی وقت ها رزرو می شوند و متقاضی باید برای ثبت درخواست خود چند هفته ی دیگر نیز منتظر بماند، از این رو دریافت وقت سفارت یکی از دغدغه های افرادی است که قصد سفر به این کشور و اخذ ویزای ایتالیا را دارند.

اگر تصمیم داری برای کار، تحصیل، سرمایه گذاری و غیره به ایتالیا مهاجرت کنی، برای اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن، ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی، ویزای سرمایه گذاری (گلدن ویزای ایتالیا تضمینی) و…) با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا با دریافت کاملترین مشاوره در این زمینه بهترین نتیجه رو دریافت کنی.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

گرفتن وقت سفارت ایتالیا از سایت کنسولگری

یکی از روش های گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا مراجعه به سایت نوبت دهی سفارت ایتالیا است. پرتال وقت سفارت هر هفته یک مرتبه باز می‌ شود و متقاضیان می توانند وقت خود را رزرو کنند. اما به دلیل حجم بالای تقاضا ظرف چند دقیقه پس از باز شدن، تمام وقت ها پر می شود و متقاضی باید تا هفته ی دیگر منتظر بماند.

همچنین یکی از مشکلات دریافت وقت سفارت ایتالیا این است که کنسولگری و کارگزاری هیچ زمان مشخصی برای باز شدن نوبت سفارت اعلام نمی‌ کنند تا از این طریق بتوانند ترافیک سایت خود را کنترل کنند؛ بنابراین متقاضی باید بتواند برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا پیش از پر شدن وقت سفارت با سرعت نوبت خود را رزرو کند.

ویزای شنگن ایتالیا تضمینی
گرفتن وقت سفارت ایتالیا از سایت کارگزاری  CKGS

سفارت ایتالیا برای افزایش سرعت در پروسه خدمات ویزای ایتالیا اقدام به برون سپاری خدمات ویزا به شرکت CKGS نموده است. بناربراین متقاضیان برای درخواست ویزای ایتالیا باید به کارگزاری (CKGS) مراجعه کنند.

دریافت وقت سفارت ایتالیا از طریق کارگزاری انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

* وقت سفارت ایتالیا فوری

* وقت سفارت ایتالیا عادی و ویژه

* وقت سفارت ایتالیا آنلاین

اگر دنبال بهترین روش برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و گرفتن وقت سفارت ایتالیا هستی، توصیه می کنیم خودتان برای این کار اقدام نکنید و این کار را به افراد متخصص و با تجربه واگذار کنید، کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا از تخصص و تجربه کافی در این زمینه برخوردارند، پس گرفتن وقت سفارت رو به افراد متخصص بسپار، تا در اولین قدم برای اخذ ویزا موفق بشی.

برای اطلاع از تمکن مالی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا کلیک کن.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

وقت سفارت ایتالیا فوری

متقاضی می تواند با وقت فوری سفارت در کمتر از یک ماه به سفارت ایتالیا مراجعه کند. وقت فوری سفارت ایتالیا بیشتر توسط صاحبین مشاغل، تجار و یا افرادی که متصدی یک شغل در ایتالیا هستند دریافت می ‌شود. مثلا در مواقعی که تاریخ دعوت نامه متقاضی با تاریخ وقت سفارت همخوانی ندارد و به همین دلیل ممکن است تاریخ دعوت نامه تا موعد وقت سفارت باطل شود، در این صورت متقاضی باید وقت فوری سفارت را دریافت کند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

وقت سفارت ایتالیا عادی و ویژه

با وقت عادی سفارت، متقاضی می تواند ظرف یک ماه به سفارت ایتالیا مراجعه کند. وقت عادی سفارت برای زمانی قابل‌ استفاده است که متقاضی برای سفر خود به این کشور برنامه خاصی ندارد. مثلا متقاضی به منظور گردشگری یا دیدار دوستان و اقوام قصد سفر به این کشور را دارد.

وقت عادی و ویژه (Premium) سفارت از نظر بررسی مدارک و تاریخ رزرو شده، تفاوتی با هم ندارند و فقط در نوبت ویژه از متقاضیان پذیرایی شده و در صف انتظار نمی مانند.

وقت سفارت ایتالیا آنلاین

یکی از نکات دریافت وقت سفارت ایتالیا این است که وقت سفارت تنها به صورت آنلاین داده می شود و متقاضی نمی تواند برای دریافت وقت سفارت ایتالیا به صورت حضوری اقدام کند. متقاضی می تواند بدون مراجعه به سفارت و به صورت آنلاین وقت سفارت را دریافت کند و سپس در تاریخ مشخص به سفارت ایتالیا مراجعه نماید.

همان طور که تاکنون متوجه شدید، گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا به زمان و تخصص نیاز دارد و توصیه می شود برای جلوگیری از هدر رفتن وقت خود برای دریافت وقت سفارت از مشاوران با تجربه در این زمینه کمک بگیرید، از این رو شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان امور مهاجرتی را به شما معرفی می کند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

وقت خانوادگی سفارت ایتالیا

کارگزاری سفارت ایتالیا در پرتال نوبت دهی، بخشی را برای خانواده ‌ها در نظر گرفته است. وقت خانوادگی حداکثر برای 4 نفر از اعضای یک خانواده می ‌تواند رزرو شود. دریافت وقت سفارت خانوادگی ایتالیا به دو صورت زن و شوهر و زن و شوهر و فرزندان می باشد. اگر متقاضیان نسبتی غیر از این با یکدیگر داشته باشند باید وقت جداگانه ای بگیرند مثلا خواهر و برادر شامل وقت سفارت خانوادگی نمی ‌شوند و باید وقت انفرادی برای خود دریافت کنند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

در وقت سفارت ایتالیا باید چه مدارکی ارائه شود؟

پس از آنکه متقاضی موفق به اخذ وقت سفارت ایتالیا شود، تاریخ حضور او در سفارت ایتالیا تعیین می شود و متقاضی باید در تاریخ مقرر و با مدارک لازم به سفارت مراجعه کند.

مدارک لازم برای ارائه به سفارت ایتالیا عبارتند از:

1- فرم درخواست ویزای ایتالیا

2- پرینت نوبت سفارت ایتالیا

3- پاسپورت معتبر (پاسپورت متقاضی باید ۶ ماه اعتبار و حداقل دو صفحه خالی داشته باشد.)

4- دو قطعه عکس 4×3 با پس زمینه سفید، بدون روتوش، عکس باید کمتر از 6 ماه گذشته گرفته شده باشد.

5- رزرو بلیط هواپیما و واچر هتل

6- ترجمه اصل و ترجمه کلیه مدارک شخصی (ترجمه مدارک باید با مهر دارالترجمه رسمی باشد.)

7- بیمه مسافرتی

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

نحوه دریافت وقت سفارت ایتالیا

نحوه دریافت نوبت سفارت ایتالیا به ترتیب زیر می باشد:

1- ثبت نام با ورود به سایت کارگزاری (CKGS) و ایجاد یک حساب کاربری

2- در صفحه اصلی سایت گزینه تعیین وقت ملاقات را کلیک کنید. در گزینه اول، باید مشخص کنید که نوبت خانوادگی یا انفرادی می ‌خواهید.

باید برای وقت سفارت ایتالیا اطلاعات زیر را وارد کنید:

* هدف از سفر به ایتالیا

* نام و نام خانوادگی متقاضی

* جنسیت

* تاریخ و محل تولد

* کشور محل تولد، کشور محل اقامت، ملیت اصلی

* وضعیت تأهل

* شماره ی پاسپورت

* تاریخ صدور و انقضای پاسپورت

* صادرکننده پاسپورت

* استان، شهر، آدرس و کدپستی محل سکونت

* آدرس ایمیل

* شماره همراه متقاضی

* تعداد دفعاتی که قصد دارید وارد ایتالیا شوید

* کل مدت زمانی که در ایتالیا اقامت دارید

* تاریخ سفر به ایتالیا

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

هزینه وقت سفارت ایتالیا چقدر است؟

در صورتی که متقاضی بتواند خودش وقت سفارت ایتالیا را دریافت کند، کارگزاری مبلغ 110 یورو برای وقت عادی و 151 یورو برای وقت ویژه در روز ملاقات دریافت می کند. همچنین متقاضی مبلغ 500 هزار تومان برای جلوگیری از رزرو نوبت ‌ها توسط ربات ‌ها، باید به صورت آنلاین پرداخت کند، البته این مبلغ در زمان حضور در کارگزاری به حساب متقاضی مسترد می شود.

برای دریافت وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای شینگن تضمینی در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون معطلی و هدر رفتن وقت با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

مهاجرت کاری با اخذ بلو کارت ایتالیا

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

ویزای توریستی ایتالیا

۱۴ بازديد
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اقامت در ایتالیا با ویزای توریستی

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که شامل:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌اشتاین می ‌باشد. همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

افرادی که قصد ورود و اقامت در کشور ایتالیا را دارند باید ابتدا برای اخذ ویزا اقدام کنند، هر چند اقامت آنها در کشور ایتالیا کوتاه مدت باشد.

ویزای توریستی ایتالیا یک ویزای کوتاه مدت است؛ در واقع این ویزا یک ویزای شینگن توریستی است که به مسافران خارجی این امکان را می دهد که به مدت 90 روز در خاک این کشور اقامت کنند. همچنین دارنده ویزای شینگن توریستی علاوه بر ایتالیا می تواند در مدت اعتبار ویزا به سایر کشورهای حوزه شینگن نیز سفر کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن ایتالیا تضمینی کلیک کن.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

شرایط اخذ ویزای توریستی ایتالیا

اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی برای افرادی مناسب است که قصد بازدید از اقوام و دوستان خود را در ایتالیا دارند، یا برای گردشگری و دیدن جاذبه های توریستی به این کشور سفر کرده اند و متقاضیان می توانند با دعوتنامه یا بدون دعوتنامه برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا اقدام کنند.

در مورد شرایط اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی باید گفت برای دریافت این ویزا داشتن تمکن مالی بسیار اهمیت دارد. نکته ای که در خصوص تمکن مالی باید به آن توجه کرد این است که متقاضی برای اثبات تمکن مالی باید گردش حساب 250 تا 300 میلیونی داشته باشد و متقاضی نباید با هدف افزایش تمکن مالی یکباره مبلغ هنگفتی را به حساب خود واریز کند، چرا که گردش حساب متقاضی جهت اثبات مالی مد نظر است و در صورتی که مبلغ مورد نظر از طریق معامله وارد حساب متقاضی شده باشد، او باید سند خرید و فروش و معامله را با ترجمه ی آن به سفارت ارائه دهد.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اخذ ویزای توریستی ایتالیا با دعوتنامه

بهترین راه‌ اخذ ویزای توریستی ایتالیا، داشتن دعوتنامه است. یکی از اعضای خانواده و یا دوستان متقاضی که در کشور ایتالیا زندگی می کند می‌ تواند با فرستادن یک دعوتنامه رسمی، او را به ایتالیا دعوت کند و برای این کار باید نسبت خانوادگی و یا رابطه دوستانه ی خود را با متقاضی اثبات کند.

دعوتنامه باید به تایید پلیس یا شهرداری شهری که فرد مدعو در آن اقامت دارد، برسد و در دعوتنامه باید مشخصات کامل محل زندگی فرد قید شود.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

اگر متقاضی بخواهد با دعوتنامه، اقدام به اخذ ویزای توریستی ایتالیا (ویزای تضمینی ایتالیا) بنماید، باید مدارک اثبات تمکن مالی، را که نشان می دهد متقاضی می تواند هزینه سفر و هزینه های مربوط به اقامت در این کشور را پرداخت کند را ارائه دهد و به این منظور باید به همراه مدارک اصلی، پرینت حساب بانکی مربوط به سه ماه قبل خود را نیز ارائه دهد.

اما ممکن است میزبان که دعوتنامه را ارسال می کند، بخواهد هزینه های سفر متقاضی را تامین کند، در این صورت باید به همراه دعوتنامه و مدارک شناسایی خود، صورتحساب بانکی در یکی از بانک ‌های معتبر ایتالیایی یا بین ‌المللی را نیز ارائه دهد.

ویزای توریستی ایتالیا تضمینی
موجودی و گردش حساب بانکی میزبان در سه ماه گذشته باید نشان دهد که او در مدت اعتبار ویزای توریستی متقاضی، از تمکن مالی کافی برای حمایت از او در مدت اقامت در ایتالیا برخوردار است.

همچنین متقاضی باید مدارک ووچر هتل را که نشان می دهد، متقاضی علاوه بر منزل میزبان در جای دیگر نیز اقامت دارد را به همراه دعوتنامه و سایر مدارک به سفارت ایتالیا ارائه دهد.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

اخذ ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه

افرادی که قصد دارند با ویزای توریستی به ایتالیا سفر کنند، می توانند بدون دعوتنامه نیز برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی اقدام کنند. مهمترین شرط اخذ ویزای توریستی داشتن تمکن مالی مناسب و پشتوانه مالی قوی متقاضی است؛ از این رو متقاضی باید مدارکی را برای اثبات تمکن مالی خود ارائه دهد مانند صورتحساب بانکی در سه ماهه اخیر که باید گردش مالی مناسبی داشته باشد.

برنامه دقیق سفر و واچر هتل از جمله مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه است.

روش دیگر برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا ارائه وثیقه مالی است. در این روش برخی سازمان ها و شرکت ها در ازای دریافت وثیقه مالی، برای سفر به ایتالیا دعوتنامه صادر می کنند. البته در این روش نیز تمکن مالی متقاضی برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی بسیار حائز اهمیت است.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مدارک اخذ ویزای توریستی ایتالیا

* تکمیل فرم درخواست ویزای توریستی ایتالیا

* دو قطعه عکس پرسنلی که در ۶ ماه اخیر گرفته شده باشد.

* پاسپورت معتبر با حداقل دو صفحه خالی که مدت اعتبار آن از مدت اعتبار ویزای توریستی کمتر نباشد.

* اصل پاسپورت های قدیمی در صورت وجود

* برگه رزرو هتل که باید با برنامه سفر متقاضی همخوانی داشته باشد.

* دعوتنامه و مدارک شناسایی مدعو (در صورت داشتن دعوتنامه)

* ترجمه اجازه خروج محضری برای خانم‌ های متاهل و افراد زیر ۱۸ سال

* مدارک اثبات تمکن مالی که شامل پرینت سه ماهه گذشته حساب بانکی، صورتحساب سهام، سند ملکی و هر مدرک دیگری که نشان دهنده ی تمکن مالی متقاضی باشد.

تجربه ما تضمین موفقیت شما

* ترجمه رسمی تمام صفحات شناسنامه به زبان انگلیسی یا ایتالیایی

* بیمه مسافرتی

* رزرو هواپیما

* برنامه دقیق سفر

* ترجمه مدارک شغلی

* ترجمه فیش حقوقی سه ماه اخیر و حکم کارگزینی

* گواهی اشتغال به تحصیل و ترجمه ی آن به زبان انگلیسی

برای اطلاع از شرایط و مدارک اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا و همچنین تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

هزینه اخذ ویزای توریستی ایتالیا چقدر است؟

هزینه اخذ ویزای توریستی ایتالیا با توجه به سن متقاضی متفاوت خواهد بود:

* اخذ ویزای توریستی برای بزرگسالان: ۶۰ یورو

* اخذ ویزای توریستی برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال: ۳۵ یورو

* اخذ ویزای توریستی برای کودکان زیر ۶ سال: رایگان

اگر تصمیم داری برای کار، تحصیل، سرمایه گذاری و غیره به ایتالیا مهاجرت کنی، برای اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن، ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی، ویزای سرمایه گذاری (گلدن ویزای ایتالیا تضمینی و…) با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا با دریافت کاملترین مشاوره در این زمینه بهترین نتیجه رو دریافت کنی.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مراحل اخذ ویزای توریستی ایتالیا

مراحل دریافت ویزای توریستی ایتالیا به ترتیب زیر می باشد:

پر کردن فرم پیشنهاد: اگر متقاضی تصمیم دارد با خانواده به ایتالیا سفر کند باید فرم پیشنهاد را برای تمام اعضای خانواده تکمیل کند.

تعیین وقت سفارت ایتالیا: قدم بعدی تعیین وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای توریستی است.

اگر دنبال بهترین روش برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا تضمینی هستی، توصیه می کنیم خودتان برای این کار اقدام نکنید و این کار را به افراد متخصص و با تجربه واگذار کنید، کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا از تخصص و تجربه کافی در این زمینه (اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا) برخوردارند، پس گرفتن وقت سفارت رو به افراد متخصص بسپار، تا در اولین قدم برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا موفق بشی.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

تهیه و تکمیل مدارک لازم: متقاضی پس از دریافت وقت سفارت ایتالیا و مشخص شدن روز مصاحبه باید مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی را برای روز مصاحبه آماده کند.

حضور در سفارت ایتالیا برای مصاحبه: متقاضی باید در روز مقرر برای مصاحبه و ارائه مدارک لازم، همچنین پرداخت هزینه اخذ ویزا به سفارت ایتالیا مراجعه کند. متقاضی باید رسید پرداخت هزینه را تا زمان دریافت ویزا نزد خود نگه دارد.

پردازش ویزا: در آخرین مرحله، مدارک ارائه شده توسط متقاضی برای اخذ ویزا بررسی می شود و در صورت تکمیل بودن مدارک و واجد شرایط بودن متقاضی، درخواست اخذ ویزای توریستی ایتالیا پذیرفته می شود و ویزای توریستی برای متقاضی صادر می شود.

ویزای شنگن ایتالیا تضمینی
برای دریافت مشاوره رایگان در مورد اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و همچنین اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.
شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا

مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا ۹۰ روز در یک بازه زمانی ۱۸۰ روزه است و این ویزا قابل تمدید نیست، جز در موارد خاصی مانند بیماری، حادثه و غیره که متقاضی نمی تواند خاک این کشور را در مهلت مقرر ترک کند، فقط در این صورت ویزای توریستی تمدید می شود و با انقضای مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا (ویزای تضمینی شینگن) متقاضی باید خاک این کشور را ترک کند.

بدون با مهاجرت به ایتالیا داری قدم بزرگی برای آیندت بر می داری، پس بهتره قبل از هر اقدامی اول با مشاوران با تجربه در این زمینه مشورت کنی، از این رو شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان امور مهاجرتی را به شما معرفی می کند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا
ویزای توریستی ایتالیا تضمینی
09336267676

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک

۱۶ بازديد
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

سرمایه گذاری در ایتالیا با خرید ملک

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که شامل:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد. همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن ایتالیا تضمینی کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

یکی از روش های اخذ ویزای تضمینی ایتالیا، مهاجرت و اخذ اقامت ایتالیا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در این کشور است. سرمایه گذاری در ایتالیا با روش های مختلفی مانند خرید اوراق قرضه، کارآفرینی، ثبت شرکت و غیره امکانپذیر است.

یکی از روش های سرمایه گذاری و اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی، خرید ملک در این کشور است و متقاضی می تواند با خرید ملک به مبلغ مورد نظر، اقامت موقت ایتالیا را دریافت کند.

بهتر است در خصوص خرید ملک در ایتالیا به این نکته مهم نیز اشاره کنیم با توجه به اینکه قیمت ملک در ایتالیا روند افزایشی ندارد، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ایتالیا کار درستی نیست و ایتالیا برای خرید ملک مقصد مناسبی نیست.

برای اطلاع از شرایط و مدارک اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا و همچنین آشنایی در مورد گرفتن وقت سفارت ایتالیا تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

دریافت اقامت ایتالیا با خرید ملک

افرادی که قصد دارند با خرید ملک در ایتالیا سرمایه گذاری کنند باید بدانند، اخذ اقامت دائم و شهروندی ایتالیا با خرید ملک در این کشور امکانپذیر نیست و با خرید ملک فقط اقامت موقت ایتالیا اعطا می شود، بنابراین افرادی که قصد دارند با سرمایه گذاری، اقامت دائمی و یا تابعیت این کشور را به دست آورند باید با روش های دیگری در این کشور سرمایه گذاری کنند. همچنین خرید ملک در برخی کشورهای اروپایی برای اخذ گلدن ویزا نیز امکانپذیر است، اما طبق قوانین مهاجرت ایتالیا با خرید ملک در این کشور برای متقاضیان گلدن ویزای ایتالیا صادر نمی شود و متقاضیان برای اخذ گلدن ویزای ایتالیا تضمینی باید با روش های دیگری مانند خرید اوراق قرضه در ایتالیا سرمایه گذاری کنند.

ویزای شنگن ایتالیا تضمینی
به طور کلی باید گفت در کشور ایتالیا تنها به دلیل خرید ملک نمی توان اقامت این کشور را دریافت کرد و با داشتن شرایط اقامتی و یا ویزای توریستی می توانید از خرید ملک در این کشور به منظور سرمایه گذاری بین المللی استفاده کنید.

بدون با سرمایه گذاری در ایتالیا داری قدم بزرگی برای آیندت برمی داری، پس بهتره قبل از هر اقدامی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا، اول با مشاوران با تجربه در این زمینه مشورت کنی، از این رو شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان امور مهاجرتی را به شما معرفی می کند.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اقامت ایرانیان با خرید ملک در ایتالیا

کشورهای مختلف اروپایی در خصوص اخذ اقامت به سرمایه گذاران خارجی که قصد خرید ملک در کشور مقصد را دارند قوانین متفاوتی دارند:

1- یک دسته کشورهایی هستند که تنها با خرید ملک در کشور مقصد به متقاضی اقامت دائم می دهند، مانند خرید ملک در پرتغال و برخی کشورها نیز مانند امارات با خرید ملک به متقاضی اقامت قابل تمدید اعطا می کنند که منجر به اخذ اقامت دائم و پاسپورت نمی شود.

2- دسته دوم کشورهایی هستند که متقاضی با خرید ملک با مبالغ مشخصی می تواند اقامت دائم و پاسپورت کشور مقصد را از همان ابتدا دریافت کند. مانند ترکیه و قبرس.

3- دسته سوم کشورهایی هستند که صرفا با خرید ملک در کشور مقصد به متقاضی اقامت نمی دهند. برخی کشورها امکان خرید ملک را در صورتی که متقاضی اقامت نداشته باشند را فراهم می کنند اما در برخی کشورها متقاضی برای خرید ملک باید اقامت کشور مقصد را داشته باشد تا بتواند در آن کشور ملک بخرد، مانند کشور ایتالیا.

همچنین برخی کشورها اجازه ی خرید ملک را به ایرانیان نمی دهند، اما در برخی کشورها مانند آلمان، ایرانیان حتی بدون داشتن اقامت می توانند در این کشور اقدام به خرید ملک بنمایند.

کشور ایتالیا جزو کشورهایی است که تنها با داشتن اقامت و یا ویزای توریستی ایتالیا، به ایرانیان اجازه خرید ملک می دهد و اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی بهترین روش خرید ملک در ایتالیا است.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

اگر سرمایه کافی برای خرید ملک یا سرمایه گذاری در ایتالیا برای مهاجرت به این کشور نداری، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا با روش های مختلف مهاجرت به این کشور و اخذ ویزای تضمینی ایتالیا از جمله مهاجرت با اخذ بلو کارت ایتالیا تضمینی آشنا بشی.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مراحل خرید ملک در ایتالیا

1- دریافت کد مالیاتی: مهمترین مرحله خرید ملک در ایتالیا دریافت کد مالیاتی است، کد مالیاتی یک کد ۱۶ رقمی است و اداره مالیات این کد را در اختیار خریدار واقعی قرار می دهد.

2- افتتاح حساب بانکی: متقاضی باید یک حساب بانکی در یکی از بانک های ایتالیا داشته باشد تا بتواند سرمایه خرید ملک را به حساب بانکی خود واریز کند.

3- نامه رسمی پیشنهاد خرید ملک در ایتالیا: خریدار باید به صورت کتبی اعلام نماید که می خواهد ملکی را در ایتالیا و در یکی از شهرهای آن خریداری کند. در صورتی که فروشنده درخواست خریدار را تایید کرد یک نامه رسمی می‌ نویسد و در آن ذکر می کند که ملک خود را به دیگر خریداران نمی‌ فروشد و این نامه را در اختیار خریدار قرار می‌ دهد. او باید این نامه را تا آخر پروسه خرید ملک به همراه داشته باشد.

ویزای توریستی ایتالیا تضمینی
4- کنترل مالکیت ملک: فروشنده باید مدارکی ارائه دهد که نشان دهد ملک مورد نظر ضمانت بانک نمی باشد و یا ملک در اختیار اشخاص دیگر قرار نگرفته است.

5- توافق نامه پیشنهاد فروش: در توافق نامه پیشنهاد فروش، مبلغ معامله و حقوق مالکیت و تمام اطلاعاتی که مربوط به ملک می باشد، مشخص شده است. بعد از اینکه توافق پیشنهادی فروش انجام شد، این توافق نامه در اختیار خریدار قرار می گیرد.

6- تقاضای خرید ملک: تقاضای خرید و قرارداد نهایی در دفتر اسناد رسمی و بعد از امضای توافق پیشنهادی فروش صادر شده و از سوی دو طرف معامله امضاء و پرداخت نهایی انجام می شود و معامله خرید ملک به پایان می رسد. دفتر اسناد رسمی یک نسخه گواهی نامه فروش را صادر می کند و ثبت ملک انجام می شود.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

هزینه خرید ملک در ایتالیا چقدر است؟

در چند سال اخیر قیمت ملک در ایتالیا برخلاف سایر کشورهای اروپایی تقریبا ثابت بوده و یا روند کاهشی داشته، قیمت ملک طی سال های گذشته در مقایسه با سال 2008 به صورت میانگین 30 درصد کاهش داشته، از این رو ایتالیا مقصد مناسبی برای خرید ملک جهت سرمایه گذاری نمی باشد. در گزارش موسسه ملی آمار قیمت ملک در ایتالیا برای املاک نوساز در سال 2018 به میزان 1.41 درصد افزایش و املاک قدیمی به میزان 1.31 درصد کاهش داشته است.

نکته ای که خریداران ملک در ایتالیا باید به آن توجه کنند هزینه های خرید ملک است. خریدار باید در حدود 10 تا 20 درصد قیمت ملک را برای هزینه های جانبی در نظر بگیرند.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

هزینه های جانبی خرید ملک در ایتالیا عبارتند از:

* کمیسیون عامل فروش: سه درصد

* هزینه تمبر مالیاتی: 2 درصد برای خانه های اول و 9 درصد برای خانه دوم

* هزینه مالیات ثابت: 50 یورو

* مالیات مالکیت: 50 یورو

* مالیات بر ارزش افزوده: برای املاک بالای 5 سال، خانه اول 4 درصد و برای خانه دوم 10 درصد و برای خانه لوکس 22 درصد

* تمبر مالیاتی: 200 یورو

* مالیات زمین: 200 یورو

* برای خریداران خارجی مخارج دیگری مانند هزینه وکیل، مترجم و…

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اگر تصمیم داری برای کار، تحصیل، سرمایه گذاری و غیره به ایتالیا مهاجرت کنی، برای اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن، ویزای سرمایه گذاری، ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی و…) با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا با دریافت کاملترین مشاوره در این زمینه بهترین نتیجه رو دریافت کنی.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد اخذ اقامت ایتالیا با خرید ملک با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

تمکن مالی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا

تمکن مالی متقاضی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی بسیار بیشتر از تمکن مالی مورد نیاز برای اخذ ویزاهای دیگر ایتالیا است، چرا که متقاضی علاوه بر تمکن مالی جهت پرداخت هزینه های اقامت در این کشور باید از تمکن مالی کافی جهت سرمایه گذاری نیز برخوردار باشد و مبلغی که قصد دارد سرمایه گذاری کند در حساب او باشد، که با توجه به نوع کسب و کار و نوع شرکت و استارتاپ، میزان سرمایه نیز متفاوت خواهد بود و داشتن تمکن مالی و سرمایه کافی از مهمترین شرایط مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمکن مالی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

باتوجه به گستردگی ارتباطات بین المللی در حوزه کاری و سرمایه گذاری بسیاری برآنند تا با حفظ سرمایه خود به رشد و ارتقای آن نیز دست یابند و این مهم امکانپذیر نیست تا افراد با متخصصان این حوزه که تحصیلات و تجربه بین المللی دارند مشاوره دریافت کنند، تیم مهاجرتی هومان ویزا با ارائه خدمات مهاجرتی گسترده در این حوزه و سالها تجربه موفق توانسته کسب و کارهای زیادی را در عرصه بین المللی راه اندازی نماید.

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

اخذ اقامت ایتالیا با ثبت شرکت

۱۵ بازديد
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

سرمایه گذاری در ایتالیا با ثبت شرکت

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که شامل:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد. همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضور شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای تضمینی شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن ایتالیا تضمینی کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

افراد می توانند با روش های مختلفی به این کشور مهاجرت کنند و با اخذ ویزای تضمینی ایتالیا اجازه ورود و اقامت در این کشور را به منظور تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره دریافت کنند.

ثبت شرکت یکی از روش های مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری است. سرمایه گذاران خارجی می توانند با ثبت شرکت و اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا اقامت دائم این کشور را اخذ کنند.

موقعیت جغرافیایی خاص ایتالیا و امکان دسترسی به آب های بین المللی موجب شده تا با سرمایه‌گذاری در این کشور به آسانی به بازارهای جنوب، مرکز و شمال اروپا و سایر کشور ها دسترسی داشته باشید. به همین دلیل بسیاری از مشاغل کشور ایتالیا درگیر تجارت، واردات و صادرات هستند. همچنین کشور ایتالیا از نظر اقتصادی در اروپا رتبه 3 و از نظر تولید ناخالص داخلی در دنیا رتبه 8 را دارد.

ویزای شنگن ایتالیا تضمینی
دولت ایتالیا امتیازات ویژه ای را برای سرمایه گذاران خارجی که در این کشور مبلغ مشخصی را سرمایه گذاری کرده و یا تجارت خود را در مکان‌ مشخصی انجام دهند و اقدام به ثبت شرکت کرده اند، در نظر گرفته است، از این رو ثبت شرکت یکی از بهترین روش های اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و راه های مهاجرت و اخذ اقامت دائم این کشور است.
ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اقامت ایتالیا از طریق ثبت شرکت

همان طور که گفته شد سرمایه گذاری در ایتالیا مزایایی دارد که می تواند یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور اروپایی باشد. یکی از مهمترین اهداف سرمایه گذاران خارجی که در این کشور اقدام به ثبت شرکت، کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار (استارتاپ) می کنند، علاوه بر کارآفرینی و سود بردن از بازارهای تجاری این کشور، اخذ اقامت دائم و تابعیت ایتالیا نیز هست و بسیاری از افرادی که در این کشور سرمایه گذاری می کنند تمایل به اخذ اقامت دائم و شهروندی ایتالیا را دارند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

متقاضی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و ثبت شرکت در ایتالیا باید ابتدا یک طرح تجاری یا بیزینس پلن قوی داشته باشد. پس از اینکه متقاضی بیزینس پلن خود را به ادارات مربوطه ارائه کرد، با توجه به نوع شرکت و فعالیت تجاری آن بین ۲ تا ۴ ماه، به متقاضی اجازه اقامت موقت داده می شود که قابل تمدید خواهد بود. سرمایه گذاران خارجی بعد از 5 سال کار و فعالیت تجاری در ایتالیا و رعایت تمامی قوانین این کشور می توانند برای اخذ اقامت دائم درخواست بدهند.

برای اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت تمامی فعالیت های تجاری و سود دهی شرکت مورد بررسی قرار می گیرد و سرمایه گذار باید پایبندی خود به بیزینس پلن ارائه شده و رعایت همه موارد قانونی مانند پرداخت بیمه و مالیات را اثبات نماید.

اگر برای اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی و گرفتن وقت سفارت ایتالیا تضمینی نیاز به راهنمایی داری، از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا کمک بگیر.

ویزای توریستی ایتالیا تضمینی
مزایای ثبت شرکت در ایتالیا

ثبت شرکت در ایتالیا برای سرمایه گذاران خارجی مزایایی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

* ده سال معافیت مالیاتی محلی در مناطق با نرخ بیکاری بالا

* دریافت وام ها و کمک های مالی دولتی

* دریافت وام های کم بهره برای تشویق شرکت ها برای صادرات کالاهای ایتالیایی

* دریافت اقامت ایتالیا پس از سه سال فعالیت شرکت

* دسترسی آزادانه به تمام نقاط اروپا

* افتتاح حساب بانکی درایتالیا و سایر کشورهای اروپایی

برای اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای ثبت شرکت و تمکن مالی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا بهترین نتیجه رو ببینی.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مدارک ثبت شرکت در ایتالیا

مدارک ثبت شرکت در ایتالیا عبارتند از:

* پاسپورت معتبر

* اساسنامه و سرمایه شرکت

* ارائه فرم های بیمه کارمندان

* انتخاب مکان فعالیت شرکت

* افتتاح حساب بانکی برای واریز سرمایه اولیه شرکت

* ارائه مدارک شناسایی اعضای هیئت مدیره و تعداد آنها

* فرم مالیاتی

* ارائه فرم تأیید شده در خواست ثبت شرکت و مدارک شناسایی به اتاق بازرگانی

* ارسال فرم تکمیل شده به صورت آنلاین

* اسکن کردن از مدارک

* کپی از مدارک تحصیلی

* وکالتنامه

* کد اقتصادی  

ویزای شنگن اروپا تضمینی
بدون با ثبت شرکت و سرمایه گذاری در ایتالیا داری قدم بزرگی برای آیندت برمی داری، پس بهتره قبل از هر اقدامی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا اول با مشاوران با تجربه در این زمینه مشورت کنی، از این رو شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهترین کارشناسان امور مهاجرتی را به شما معرفی می کند.
ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

انواع شرکت در ایتالیا

افرادی که قصد دارند در کشور ایتالیا با ثبت شرکت سرمایه گذاری کنند، باید با انواع شرکت و نحوه ثبت و نوع فعالیت تجاری و سرمایه مورد نیاز آنها آشنا شوند تا بتوانند برای ثبت شرکت در این کشور بهترین تصمیم گیری را نمایند.

انواع شرکت در ایتالیا عبارتند از:

شرکت با مسئولیت محدود

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود محدودیتی در تعداد سهامداران وجود ندارد و حداقل سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود 10 هزار یورو است. شرکت با مسئولیت محدود نیاز به یک مدیر دارد. اگر تعداد سهامداران زیاد باشد، مسئولیت در میان سهامداران تقسیم می شود و هر سهامدار به مقدار سهامی که دارد در شرکت، مسئولیت خواهد داشت. ثبت شرکت با مسئولیت محدود برای شرکت های کوچک است.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

شرکت سهامی عام

برای ثبت شرکت سهامی عام محدودیتی در تعداد سهامدار وجود ندارد و شرکت باید حداقل دو سهامدار داشته باشد و ثبت شرکت به صورت سهامی عام برای شرکت های بزرگ است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی عام 120 هزار یورو است. سرمایه شرکت سهامی عام به سهام تقسیم می شود که می تواند در بازار سهام وارد شود.

شرکت شعبه

در صورتی که سرمایه گذار شرکتی در خارج از ایتالیا داشته باشد، می تواند شعبه ای از شرکت را در این کشور تاسیس کند. برای این شرکت باید یک مدیر اعلام شود و تمام بدهی های مالیاتی این شرکت بر عهده شرکت مادر خواهد بود.

تجربه ما تضمین موفقیت شما

شرکت مشارکت عمومی

برای ثبت این نوع شرکت، سرمایه ای لازم نیست و حداقل دو شخص حقوقی (دو شرکت) با هم مشارکت کرده باشند و قراردادی تحت نام یک شرکت را با هم امضاء کنند و تمام شرکا در مقابل زیان ها و بدهی های شرکت مسئول هستند.

مشارکت محدود

برای ثبت شرکت با مشارکت محدود، حداقل یک نفر با مسئولیت محدود و یک نفر با مسئولیت کامل برای تعهدات شرکت ضروری است. مسئولیت بدهی ها و زیان های شرکت با نفری است که مسئولیت کامل دارد. شریک با مسئولیت محدود حق تصمیم گیری در شرکت را ندارد و مسئولیت آن به اندازه ی مقدار سهامی است که در شرکت دارد.

نکته: سرمایه گذاران خارجی با ثبت شرکت و راه اندازی استارتاپ می توانند گلدن ویزای ایتالیا را دریافت کنند.

ویزای شنگن ایتالیا تضمینی
اگر تصمیم داری برای کار، تحصیل، سرمایه گذاری و غیره به ایتالیا مهاجرت کنی، برای اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا (ویزای کاری ایتالیا تضمینی، ویزای شینگن، ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای توریستی ایتالیا تضمینی و…) با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا با دریافت کاملترین مشاوره در این زمینه بهترین نتیجه رو دریافت کنی.
ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

شاخص های تاثیرگذار بر ثبت شرکت در ایتالیا

سرمایه گذاران خارجی که می خواهند در ایتالیا شرکت خود را ثبت کنند باید به شاخص های تأثیرگذار اقتصادی نیز توجه بسزایی داشته باشند و برای سرمایه گذاری در این کشور ابتدا شاخص های موثر در اقتصاد این کشور را مورد بررسی قرار دهند، تا با انتخاب بهترین روش سرمایه گذاری به سود مورد نظر خود دست یابند.

شاخص های تاثیر گذار برای سرمایه گذاری در ایتالیا عبارتند از:

تولید ناخالص داخلی (GPD) ایتالیا

 یکی از عوامل تاثیر گذار در سرمایه گذاری میزان سرانه تولید ناخالص داخلی ایتالیا است. در اقتصادهای قدرتمند تولید ناخالص داخلی بیش از 35 هزار دلار در سال است. میانگین تولید ناخالص داخلی ایتالیا 35012.25 دلار آمریکا است.کشور ایتالیا در سال های 2010 و 2011 بیشترین میزان تولید ناخالص داخلی و در سال های 2013 و 2014 کمترین میزان تولید ناخالص داخلی و در سال های اخیر میزان تولید ناخالص داخلی ایتالیا در سطح متوسطی قرار دارد.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

نرخ بیکاری در ایتالیا

نرخ بیکاری در هر کشور نشان دهنده غنی بودن یا فقیر بودن یک کشور در زمینه های کارآفرینی است. نرخ بیکاری در ایتالیا 9.3 درصد است که در مقایسه با کشورهایی مانند آلمان و هلند که نرخ بیکاری کمتر از 4 درصد دارند، رقم بالایی است، از این رو امکان کاریابی برای مهاجران در این کشور دشوار خواهد بود و افرادی که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند باید نرخ بالای بیکاری در ایتالیا را مدنظر قرار دهند.

نرخ مالیات در ایتالیا

یکی از مهمترین شاخص های تاثیر گذار در سرمایه گذاری میزان نرخ مالیات است و افرادی که قصد دارند در این کشور سرمایه گذاری کنند باید به نرخ مالیات در این کشور توجه نمایند.

نرخ مالیات بر درآمد بستگی به میزان در آمد شرکت دارد. کم ترین مقدار مالیات بر درآمد 23 درصد و بیشترین مقدار 43 درصد است.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

نرخ تورم

نرخ تورم نشان دهنده درآمد و هزینه کشور است. تورم می تواند بر قیمت محصولات و یا خدماتی که شرکت ارائه می دهد تأثیر گذار باشد. نرخ تورم بر پایه درصد قیمت در کشور ایتالیا 0.7 است.

اگر از تمکن مالی برای سرمایه گذاری در ایتالیا برخوردار نیستی می تونی با اخذ بلو کارت ایتالیا به این کشور مهاجرت کنی، کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا بهت کمک می کنن تا بتونی بلو کارت اروپا رو دریافت کنی و یک مهاجرت موفق رو تجربه کنی.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

باتوجه به گستردگی ارتباطات بین المللی در حوزه کاری و سرمایه گذاری بسیاری برآنند تا با حفظ سرمایه خود به رشد و ارتقای آن نیز دست یابند و این مهم امکانپذیر نیست تا افراد با متخصصان این حوزه که تحصیلات و تجربه بین المللی دارند مشاوره دریافت کنند ، تیم مهاجرتی هومان ویزا با ارائه خدمات مهاجرتی گسترده در این حوزه و سالها تجربه موفق توانسته کسب و کارهای زیادی را در عرصه بین المللی راه اندازی نماید.

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا

۱۶ بازديد
شرکت مهاجرتی هومان ویزا
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اخذ ویزای ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که شامل:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ، لیختن‌ اشتاین می ‌باشد. همچنین کشورهای کراواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضو شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می‌ کنند و دارندگان ویزای تضمینی شینگن می توانند به خاک کشورهای فوق نیز وارد شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای شینگن ایتالیا تضمینی کلیک کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

ویزا یا روادید مجوزی برای شهروندان کشورهای خارجی برای ورود به یک کشور و اقامت برای مدتی محدود در آن کشور است. افرادی که قصد مهاجرت به ایتالیا را دارند با توجه به اهداف مهاجرتی خود باید برای اخذ ویزای ایتالیا اقدام کنند تا اجازه ی ورود، اقامت، کار، تحصیل و غیره را در خاک این کشور داشته باشند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا، دارای مجوز رسمی مهاجرت است و بهترین کارشناسان امور مهاجرتی را جهت دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انواع روش های مهاجرت و اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا ، بلو کارت ایتالیا تضمینی و غیره را به شما معرفی می کند.

انواع ویزای ایتالیا

متقاضیان اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظر را درخواست و با توجه به نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم را برای اخذ ویزا تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای تضمینی ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی متقاضیان عبارتند از:

* ویزای تحصیلی ایتالیا تضمینی

* ویزای سرمایه گذاری

* ویزای کاری ایتالیا تضمینی

* ویزای خودحمایتی ایتالیا تضمینی

ویزای توریستی ایتالیا تضمینی

ویزای همراه

* ویزای ترانزیت ایتالیا تضمینی

* ویزای بازنشستگی ایتالیا تضمینی

* ویزای پزشکی ایتالیا و….

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اخذ انواع ویزای تضمینی ایتالیا و اقامت در ایتالیا با خرید ملک با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا چقدر است؟

متقاضی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا باید ابتدا مدارک لازم برای اخذ ویزا را تهیه کند و به اداره مهاجرت کشور ایتالیا تحویل دهد تا پس از بررسی مدارک وی در صورت تکمیل بودن مدارک و واجد شرایط بودن متقاضی به درخواست وی ویزای مورد نظر صادر شود.

یکی از شرایط مهم اخذ ویزای تضمینی ایتالیا داشتن تمکن مالی متقاضی است و او باید از توانایی مالی کافی برای پرداخت هزینه های مهاجرت و اقامت در این کشور برخوردار باشد؛ از این رو یکی از مهمترین مدارک اخذ ویزای ایتالیا ارائه مدارک اثبات تمکن مالی متقاضی است.

با توجه به اهداف متقاضی برای مهاجرت به ایتالیا مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری، استفاده از خدمات درمانی، گردشگری و دیدار اقوام و دوستان میزان تمکن مالی متقاضی برای اخذ ویزا متفاوت خواهد بود.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

مجموع ضمانت مالی لازم برای سفر به ایتالیا طبق معیارهای تایید شده توسط وزارت امور داخلی ایتالیا محاسبه شده و شامل هزینه بلیط سفر و اقامت نمی ‌شود. برای انواع ویزای تضمینی ایتالیا طبق مدت زمان و روزهای اقامت در این کشور باید تمکن مالی متفاوتی از سوی متقاضی ارائه شود.

مبلغ گواهی تمکن مالی باید به میزان خرج بیش بینی شده در طی یک سال اقامت متقاضی در این کشور باشد و بهتر است مقدار پولی که متقاضی در حساب خود دارد از مبلغ تمکن مالی بیشتر باشد.

برای اطلاع از ساعات باز شدن وقت سفارت برای دریافت نوبت کلیک کن.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مدارک اثبات تمکن مالی برای اخذ ویزای ایتالیا

1- اصل صورت حساب بانکی متقاضی با تراکنش های سه ماه گذشته با مهر و امضای مقام رسمی بانک (صورت حساب بانکی حداکثر تا یک ماه دارای اعتبار است.)

2- کپی کارت بانگی: نسخه کپی از کارت بانکی باید نشان دهنده نام و نام خانوادگی متقاضی باشد و نسخه کپی فیش دریافتی که در سه روز آخر از دستگاه خود پرداز دریافت کرده.

3- ضمانت نامه بانکی شخص میزبان یا کپی از اصل با امضای امضا میزبان (امضا کننده دعوتنامه)

ویزای شینگن ایتالیا تضمینی
4- برای حمایت مالی والدین از کودکان باید مدارک زیر ارائه شود:

* تضمین مالی والدین

* مدارک اثبات رابطه خانوادگی والدین با کودک

* نامه حمایت به زبان انگلیسی و ایتالیایی

* بلیط رفت و برگشت هواپیما برای والدین و کودکان

* مدرک اثبات محل اقامت برای سفر مشترک والدین با کودک

* اصل پاسپورت والدین

* کپی از صفحه با اطلاعات شخصی و یک عکس

* یک کپی از ویزای معتبر والدین

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

گواهی تمکن مالی چیست؟

گواهی تمکن مالی (POF) نامه یا سندی است که گواهی می دهد یک فرد دارای وجوه مالی کافی، برای زندگی، تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره است. گواهی تمکن مالی توسط بانک صادر می شود تا تضمینی برای سفارت کشور ایتالیا باشد که متقاضی از سرمایه کافی برای اقامت و پرداخت هزینه ها در این کشور برخوردار است.

در گواهی تمکن مالی میزان سرمایه فعلی و تراکنش های مالی متقاضی درج می شود و دلیل اصلی صدور آن اثبات توانایی مالی متقاضی برای پرداخت هزینه های اقامت در ایتالیا است.

ویزای توریستی ایتالیا تضمینی
متقاضی برای اخذ گواهی تمکن مالی باید مدارکی را به بانک ارائه دهد تا به درخواست او گواهی تمکن مالی صادر شود که عبارتند از:

* اصل کارت ملی متقاضی

* اصل یا کپی پاسپورت

* تکمیل فرم درخواست صدور گواهی تمکن مالی

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

شرایط صدور گواهی تمکن مالی

گواهی تمکن مالی طبق برخی استانداردها و با توجه به نیاز سفارت ایتالیا صادر می شود. گواهی تمکن مالی باید در سربرگ مخصوص بانک صادر شود. همچنین اطلاعات تماس بانک مانند آدرس پستی، شماره تماس و آدرس ایمیل باید در گواهی تمکن مالی ذکر شود.

گواهی باید به نام متقاضی صادر شود، اما در صورتی که متقاضی متاهل باشد می توان گواهی را به نام همسر متقاضی نیز صادر کرد. شماره حسابی که تراکنش و میزان سرمایه آن اعلام می شود و تاریخ افتتاح حساب باید به صورت دقیق در گواهی درج شود و حداقل 6 ماه از افتتاح حساب گذشته باشد و موجودی حساب در روزی که گواهی تمکن مالی صادر می شود باید درج شود.

تمکن مالی برای اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا

برای اینکه متقاضی بتواند ویزای تحصیلی ایتالیای تضمینی را دریافت کند باید میزان تمکن مالی او به اندازه ی پرداخت شهریه دانشگاه، هزینه های اقامت و زندگی مانند اجاره خانه، هزینه های خوراک، پوشاک و غیره باشد. در صورتی که دانشجو بدون دریافت بورسه تحصیلی بخواهد در ایتالیا تحصیل کند، باید حداقل میزان تمکن مالی مورد نیاز سفارت ایتالیا را داشته باشد:

تمکن مالی به ازای هر ماه ۴۶۷.۶۵ یورو و تمکن مالی به ازای یک سال ۶۰۷۹.۴۵ یورو است که باید این مبلغ در حساب بانکی متقاضی وجود داشته باشد.

همچنین اگر شخص دیگری برای تحصیل در ایتالیا از دانشجو حمایت مالی می‌ کند، تمکن مالی باید از سوی حامی به سفارت ایتالیا ارائه شود و تمکن مالی او برای حمایت از متقاضی اثبات شود.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

تمکن مالی برای اخذ ویزای کاری ایتالیا

ویزای کاری ایتالیا تضمینی یکی از انواع ویزای بلند مدت (ویزای نوع D) است که دارنده ی آن می تواند به صورت قانونی به کشور ایتالیا وارد شود و با توجه به اعتبار ویزای کاری در این کشور اقامت داشته و به کار مشغول باشد.

برای اخذ ویزای کاری ایتالیا تضمینی نیز متقاضی باید مدارک اثبات تمکن مالی خود ارائه دهد و میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای کاری با توجه به مدت زمان اعتبار ویزا و اقامت در این کشور تعیین می شود. تمکن مالی به ازای یک ماه اقامت در ایتالیا 467 یورو و به هر ازای یک سال 6079 یورو است.

تجربه ما  موفقیت شما

تمکن مالی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا

سرمایه گذاری در ایتالیا از طریق ثبت شرکت، کارآفرینی و استارتاپ، خرید ملک، خرید اوراق قرضه و غیره امکانپذیر است و متقاضی در صورت واجد شرایط بودن و ارائه تمامی مدارک لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا می تواند برای اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا (گلدن ویزای ایتالیا تضمینی) اقدام کند.

تمکن مالی متقاضی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری ایتالیا تضمینی بسیار بیشتر از تمکن مالی مورد نیاز برای اخذ ویزاهای دیگر است، چرا که متقاضی علاوه بر تمکن مالی جهت پرداخت هزینه های اقامت در این کشور باید از تمکن مالی کافی جهت سرمایه گذاری نیز برخوردار باشد و مبلغی که قصد دارد سرمایه گذاری کند در حساب او باشد، که با توجه به نوع کسب و کار و نوع شرکت و استارتاپ، میزان سرمایه نیز متفاوت خواهد بود و داشتن تمکن مالی و سرمایه کافی از مهمترین شرایط مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری است.

ویزای شنگن اروپا تضمینی
اخذ اقامت ایتالیا با ثبت شرکت یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور است و سرمایه گذاران خارجی می توانند با ثبت شرکت، کارآفرینی و استارتاپ، اقامت دائم ایتالیا را دریافت کنند. برای اطلاع از شرایط و مدارک لازم و میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی و مشاوره را در این زمینه دریافت کن.
ویزای تضمینی ایتالیا - ویزای شنگن - شرکت مهاجرتی هومان ویزا

تمکن مالی برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا

ویزای توریستی ایتالیا یک ویزای کوتاه مدت است؛ در واقع این ویزا یک ویزای شینگن توریستی است که به مسافران خارجی این امکان را می دهد که به مدت 90 روز در خاک این کشور اقامت کنند. همچنین دارنده ویزای شینگن توریستی علاوه بر ایتالیا می تواند در مدت اعتبار ویزا به سایر کشورهای حوزه شینگن نیز سفر کند.

اخذ ویزای توریستی ایتالیا، برای افرادی مناسب است که قصد بازدید از اقوام و دوستان خود را در ایتالیا دارند، یا برای گردشگری و دیدن جاذبه های توریستی به این کشور سفر کرده اند و متقاضیان می توانند با دعوتنامه یا بدون دعوتنامه برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی اقدام کنند.

مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

هزینه اخذ ویزای توریستی ایتالیا با توجه به سن متقاضی متفاوت خواهد بود:

* اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی برای بزرگسالان: ۶۰ یورو

* اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال: ۳۵ یورو

* اخذ ویزای توریستی ایتالیا تضمینی برای کودکان زیر ۶ سال: رایگان

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

مانده حساب متقاضی برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا برای ارائه تمکن مالی باید حداقل 200 میلیون تومان باشد، البته مبلغ تمکن مالی در گواهی باید به یورو صادر شود.

برای اثبات تمکن مالی متقاضی گردش حساب سه ماه برای ویزای توریستی اهمیت دارد و در گردش حساب به مبالغ ورودی و خروجی حساب توجه نمی شود و فقط تعداد تراکنشات مدنظر است.

اگر برای اخذ ویزای تضمینی ایتالیا و گرفتن وقت سفارت ایتالیا نیاز به کمک داری، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت

ویزای همراه (Escort Visa) چیست؟

۱۳ بازديد
ویزای همراه یا scort visa
دانستنی های یک مهاجرت موفق
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

اخذ اقامت با ویزای همراه

امروزه افراد بسیاری در سرتاسر دنیا برای اهداف مختلفی اقدام به مهاجرت می کنند و از طریق اخذ انواع مختلف ویزا مانند ویزای تحصیلی یا دانشجویی، ویزای کاری، ویزای سرمایه گذاری، ویزای توریستی و غیره اجازه ی ورود و اقامت در خاک کشور مقصد را برای مدت معینی (کوتاه مدت یا بلند مدت) دریافت می کنند.

یکی از چالش هایی که مهاجرین در کشورهای مقصد با آن مواجه هستند، دوری از خانواده است، اما بسیاری از کشورهای مهاجر پذیر با صدور نوع خاصی از ویزا برای خانواده ی مهاجرین به نام ویزای همراه این مشکل را حل نموده و مهاجرین می توانند علاوه بر اخذ ویزا برای خود برای خانواده شان نیز ویزای همراه دریافت کنند و دارندگان ویزای همراه اجازه ی ورود و اقامت در خاک کشور مقصد را خواهند داشت و می توانند از مزایای آن که در ادامه توضیح خواهیم داد، استفاده کنند.

ویزای همراه برای چه کسانی صادر می شود؟

افرادی که برای تحصیل یا کار کردن یا سرمایه گذاری یا اهداف دیگر ویزای تحصیلی، ویزای کار و غیره را دریافت کرده اند و به این ترتیب اجازه ی ورود و اقامت موقت در کشور مقصد را دارند و می توانند برای بستگان درجه ی یک خود مانند همسر (یا شریک عرفی) و فرزندان زیر 18 سال خود (و فرزند خوانده) که تحت تکفل و سرپرستی متقاضی هستند، درخواست صدور ویزای همراه را بنماید و در صورت واجد شرایط بودن افراد همراه، برای آنها ویزای همراه دانشجویی، ویزای همراه شغلی و غیره صادر خواهد شد.

همچنین برای یکی از والدین افراد زیر 18 سال که برای تحصیل در مدارس کشور مقصد ویزای تحصیلی دریافت کرده اند، ویزای همراه صادر می شود.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

برای اینکه بتونی با خانوادت به کشور مورد علاقت مهاجرت کنی، باید از شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای همراه اطلاع داشته باشی، از این رو برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

شرایط اخذ انواع ویزای کویت برای ایرانیان

مزایای اخذ ویزای همراه

اخذ ویزای همراه علاوه بر اجازه ی ورود و اقامت در کشور مقصد، مزایای دیگری نیز برای دارندگان آن خواهد داشت. چنانچه دارنده ی ویزای همراه کمتر از 18 سال داشته باشد، می تواند به صورت رایگان در مدارس دولتی کشور مقصد به تحصیل بپردازد، همچنین همسر متقاضی که موفق به اخذ ویزای همراه شده است، اجازه ی کار در کشور مقصد را خواهد داشت، بدون نیاز به داشتن پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما (جاب آفر).

تقریبا 350 کشور مهاجر پذیر در دنیا مانند هلند، کانادا، استرالیا و غیره وجود دارد که برای همسر مهاجران که با ویزای همراه اجازه ی اقامت در کشور مقصد را دریافت کرده است، مجوز کار تمام وقت صادر می کند. اما برخی کشورها مانند سنگاپور، مالزی و غیره مجوز کامل کار آزاد را صادر نمی کند.

تضمین قبولی در آزمون های زبان مهاجرت
البته باید به این نکته توجه داشت که با اخذ ویزا و اقامت موقت کشور مقصد، دارندگان آن تنها از برخی حقوق شهروندی برخوردار خواهند شد، ولی در صورت داشتن اقامت دائم از حقوق شهروندی بیشتری بهره مند می شوند و می توانند بدون محدودیت، به کار و یا تحصیل بپردازند و یا برای تفریح به کشورهای مجاور که نیاز به اخذ ویزا ندارند، سفر کند.

با اخذ ویزای شینگن به چه کشورهایی می توان سفر کرد؟

مدت اعتبار ویزای همراه چقدر است؟

ویزای همراه برای بستگان درجه یک افرادی صادر می شود که به قصد تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره به کشور دیگری مهاجرت کرده اند. مهاجرین با اخذ ویزای تحصیلی، کاری و غیره، اجازه ی اقامت موقت در کشور مقصد را خواهند داشت و متقاضی با پایان اعتبار ویزا باید خاک کشور مقصد را ترک کند و یا ویزای خود را تمدید کند. مدت اعتبار ویزای همراه نیز به مدت زمان اعتبار ویزای متقاضی اصلی که برای همراهان خود ویزای همراه دریافت کرده است، بستگی دارد و با پایان اعتبار ویزای مهاجر اصلی، اعتبار ویزای همراهان او نیز به پایان می رسد. در واقع تا زمانی که متقاضی اصلی به صورت قانونی در خاک کشور مقصد اقامت داشته باشد، همراهان او نیز اجازه اقامت، کار و تحصیل در کشور مقصد را خواهند داشت و در صورت پایان مدت اقامت متقاضی اصلی، همراهان او نیز دیگر اجازه ی اقامت در کشور مقصد را نخواهند نداشت.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

انواع ویزای همراه

ویزای همراه از نظر مدت اقامت به دو دسته تقسیم می شود:

ویزای همراه موقت

ویزای همراه موقت برای بستگان درجه یک و همراهان دارندگان ویزای موقت مانند ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کاری و غیره که برای کار، تحصیل و یا سرمایه گذاری در کشور مقصد اقامت موقت دارند، صادر می شود.

ویزای همراه دائم

ویزای همراه دائمی برای خانواده دارندگان ویزای اقامت دائمی صادر می شود. یعنی کسانی که دارای اقامت دائمی کشور مقصد باشند، می توانند برای خانواده خود ویزای همراه دائم دریافت کنند.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص اخذ انواع ویزای همراه با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

شرایط اخذ ویزای همراه چیست؟

شرایط اخذ ویزای همراه در کشورهای مختلف با توجه به قوانین مهاجرت هر کشور متفاوت است و برای درخواست ویزای همراه باید متقاضی اصلی و همراهان او باید واجد شرایط لازم باشند.

* یکی از شرایط درخواست ویزای همراه، مدت اقامت متقاضی اصلی در کشور مقصد است، در صورتی متقاضی می تواند برای خانواده ی خود ویزای همراه دریافت کند که مدت اقامتش در کشور مقصد بیش از 6 یا 9 ماه باشد. همچنین اعضای خانواده ی متقاضی باید واجد شرایط اخذ ویزای همراه باشند، که عبارتند از:

1- همسر، نامزد یا شریک قانونی متقاضی: نامزد یا شریک عرفی متقاضی در صورتی که حداقل 6 ماه متوالی با وی زندگی کرده باشد با اثبات این موضوع می تواند ویزای همراه دریافت کند.

2- فرزندان: فرزندان متقاضی که مجرد هستند و ازدواج نکرده اند می توانند ویزای همراه دریافت کنند البته سن فرزندان متقاضی در کشورهای مختلف برای صدور ویزای همراه متفاوت است، مثلا در برخی کشورها برای فرزندان زیر 18 و در برخی کشورها برای فرزندان زیر 25 سال ویزای همراه صادر می شود.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

3- فرزند خوانده: متقاضی می تواند برای فرزند خوانده ی خود که به صورت قانونی سرپرستی او را به عهده دارد، با ارائه مدارک حضانت و سرپرستی فرزند خوانده برای او درخواست صدور ویزای همراه نماید.

4- والدین متقاضی: در صورتی برای والدین متقاضی ویزای همراه صادر می شود که متقاضی اثبات کند والدین او از نظر مالی و روحی به فرزند خود وابسته بوده و در واقع تحت تکفل فرزند خود هستند.

* برای اینکه متقاضی بتواند برای خانواده ی خود درخواست ویزای همراه نماید باید بتواند تمکن مالی خود را برای پرداخت هزینه های اقامت مانند، خوراک، تحصیل، مسکن، پزشکی و غیره به مدت 2 سال اثبات کند.

با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و در هر سوالی در زمینه انواع مهاجرت (مهاجرت تحصیلی، شغلی، سرمایه گذاری و…) و اخذ ویزای همراه داری، بپرس.

اپلای تحصیلی و پذیرش دانشگاهی
مهاجرت با اخذ ویزای خوداشتغالی کانادا

مدارک اخذ ویزای همراه

مدارک لازم برای اخذ ویزای همراه با توجه به قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف و نوع ویزای متقاضی و مدت اعتبار آن متفاوت است، اما به طور کلی مهمترین مدارک اخذ ویزای همراه عبارتند از:

* همراهان باید دارای پاسپورت معتبر باشند.

* مدارک اثبات رابطه ی خانوادگی فرد همراه با متقاضی

* ویزای شخصی که برای خانواده ی خود درخواست ویزا داده است.

* مشخصات فردی مانند وضعیت تاهل، محل کار و غیره

* بیمه مسافرتی

* مدارک اثبات تمکن مالی متقاضی برای پرداخت هزینه ها

* ارائه مدارک معاینات پزشکی همراهان

مشـاوره رایگان امـور مهاجـرتی

اگر تصمیم داری برای کار به یه کشور خارجی مهاجرت کنی، اما در انتخاب بهترین کشورها برای مهاجرت کاری ایرانیان نیاز به راهنمایی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و کاملترین مشاوره و راهنمایی در این زمینه رو دریافت کنی.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا
تجربه ما تضمین موفقیت شما

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون های زبان مهاجرت